Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Savner muligheten til å søke etter spillere som er "dedikerte" til gamemoden.

Eks, KC; sjekker hvor mange kills du har kontra confirms/denies, slik at du får personer som vet hva de spiller og ikke bare TDM personer.

 

Noen som vet om; når du joiner et game, deretter leaver det rett etterpå om det tells som en "match" på leaderboards?

 

Alltid morsomt å joine et game der du blir spawn-rape av Airstrikes/helikopter etc, samt at laget ditt taper...

 

eddit; Vet det hjelper lite å klage om det her :O

Endret av Woltox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Level 13, Prestige 1 nå!

Valgte en ekstra klasse som Prestige Award, og brukte Permanent Unlock Token på Ghost! :) Da slipper jeg å ha med meg FHJ-launchern til å skyte ned UAVs hele tiden!

 

Hvis jeg er effektiv nok, så klarer jeg nok å nå Prestige 2 i løpet av helgen, så kan jeg ta det med ro en stund. Stå på mens man har dobbel XP, og så la spillet være en stund. :)

Lenke til kommentar

Level 13, Prestige 1 nå!

Valgte en ekstra klasse som Prestige Award, og brukte Permanent Unlock Token på Ghost! :) Da slipper jeg å ha med meg FHJ-launchern til å skyte ned UAVs hele tiden!

 

Hvis jeg er effektiv nok, så klarer jeg nok å nå Prestige 2 i løpet av helgen, så kan jeg ta det med ro en stund. Stå på mens man har dobbel XP, og så la spillet være en stund. :)

Var det ikke kun;

1 ekstra klasse

Få alle tokens med til prestige

Resette stats

*Ossen bruker man permanent unlock toke

Litt epic failing der, men da er Scorpion Evo Unlocka :O

Skal klare å få 35lvr til i helga, 1prestige lv 55 =)

 

Noen som har tatt "challenges" på campaign?

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Var det ikke kun;

1 ekstra klasse

Få alle tokens med til prestige

Resette stats

*Ossen bruker man permanent unlock toke

Litt epic failing der, men da er Scorpion Evo Unlocka :O

Skal klare å få 35lvr til i helga, 1prestige lv 55 =)

 

Noen som har tatt "challenges" på campaign?

hehe, tok et par runder før jeg la merke til permanent unlock selv når jeg var innom create a class. :D

Resetting av stats har jeg lite behov for, da jeg ligger OK an vil jeg si, og blir sikkert ikke noe verre.

 

Og tokens får man jo nok av når man levler opp uansett, så det blir nok nye klasser for min del, og permanente unlocks! :)

 

Ser det er rundt 750 000 pålogget på Black Ops på 360! Ganske sterkt gjort

Lenke til kommentar

Hei. Jeg pre-ordered Black Ops 2 via steam, og trodde jeg fikk med Nuketown 2025 Zombies også.. noe jeg ser nå ikke stemmer.

 

Jeg prøver å oppgradere til Deluxe for 10 euro på Steam, men jeg får bare en feilmelding:

 

"Det ser ut til at du har pakker som overlapper i handlevognen din. Du må fjerne de ekstra pakkene fra handlevognen før du kan gå til kassen." Noen som har hatt samme problem og vet hvordan det kan løses?

 

Edit: Fant en løsning! Og det funket :D

 

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3003144

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Morsomt spill, men smg'er er jo fortsatt helt latterlig. Call of Duty: Smg Ops er et mer passende navn.

Har faktisk lite til overs for de som løper rundt med smg'er og tror det er helt übersuperfantastiske når det eneste som carry'er dem er våpenet.

Ser lite til null poeng med å bruke assault rifles i dette spillet.

Edit; Encrypta config? Virkelig? :) Å ikke la oss skru av DoF og Mouse Acceleration er helt latterlig.

Endret av Exxia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Morsomt spill, men smg'er er jo fortsatt helt latterlig. Call of Duty: Smg Ops er et mer passende navn.

Har faktisk lite til overs for de som løper rundt med smg'er og tror det er helt übersuperfantastiske når det eneste som carry'er dem er våpenet.

Ser lite til null poeng med å bruke assault rifles i dette spillet.

Edit; Encrypta config? Virkelig? :) Å ikke la oss skru av DoF og Mouse Acceleration er helt latterlig.

Lett å pwne folk med smg, når du bruker Scar-h

Kniving da, uber OP

 

Omg hater; Drone, Raid, Hijacked...

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...