Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

COD-miljøet er jo råttent, så står for at mye er drit ja (morsomme spill, pinglete spillere). Det er noe med at alle alltid tar feiging-veien til lykke. Ser ikke helt hvordan det er unnskyldninger? For hva? Gjør det jo bra jeg. Feige spillere er feige selv om jeg får nukes, MOABs eller bikkjer. Det har jo ingenting med meg å gjøre. Og nei, har aldri sett en MOAB bortsett fra aimbots/god mode, hvilket ingen jeg kjenner har gjort heller. Møter vel ikke folk med nok lag compensation kanskje (nesten alle på tuben ser ut til å ha den på sin side, og jeg har også merka selv hvor mye den kan hjelpe).

Hva er det heftigste man kan få i BO2 forresten? Hunder, som i BO? Mener de kom ganske tidlig i eneren.

 

Spillere som deg som er grunnen til at eg ikkje spiller på pc.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Oh well, etter utallige CTD, så var det greit å bli ferdig med Single Player delen. Litt langtekkelig ble den også. Men jøss som jeg trivdes med "belønningen" :D

 

Kongebra video - synd de 30 foregående sekundene ikke er med, men da hadde vel treyarch satt foten ned :) Trommissen ser noe sliten ut....

Endret av Slettet-10579
Lenke til kommentar

Så du liker ikke ålreite spillere som ikke lagger, jukser, camper eller kjører akimbo mao.? Jaja, du får noobtube og campe så mye du vil på konsoll for min del. :)

Vanskelig å campe på BO2! Til tider har man møtt en og annen som prøver seg, men de blir tatt ganske kjapt. Det er såpass mange måter å gå fram på mappene, at skal du campe har du en del områder du må holde styr på, og da kommer plutselig noen og tar deg. Camping i hjørner er borte, skal du campe nå må du dekke et område, og da er det ikke camping lengre.

Spawnkilling er det også mindre av, selv om det har hendt. Ikke slik at man får 5-6 deaths på rad, men av og til spawner man i nærheten av en fiende som kommer.

 

Noobtubing har jeg ikke sett noe til enda, men det tror jeg er fordi folk ikke har kommet høyt nok opp i level.

Før jeg prestiget våpenet mitt (Type 25), fikk jeg inn grenade launcher som attachment. Testet den aldri, da jeg synes de burde droppet alle former for grenadelaunchers. Det er virkelig ingen måte å balansere de på.

China lake ser det ut til er borte i alle fall, og det er såpass mange andre gode attachments til våpnene at jeg håper noobtubing er borte for godt! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du liker ikke ålreite spillere som ikke lagger, jukser, camper eller kjører akimbo mao.? Jaja, du får noobtube og campe så mye du vil på konsoll for min del. :)

 

Tenkte meir på holdingen din, ikkje spiller stil.

 

Har ikkje noe til overs for folk som ser på alle som er bedre enn dem som cheaters.

Du har ikkje fått moab selv, derfor må jo alle andre som får det være cheaters, personlig synes eg Accusers og cheaters er på samme nivå.

 

Alle som er over average kan få ein MOAB uten å cheate eller campe, du må selvsagt ha litt flaks og ha ein god dag, men stort sett alle som spiller cod meir enn 48 timer har vell fått dette.

 

Har selv ein FFA moab på 1.57 min, fikk Nomad samme runden.

Lenke til kommentar

Hva med en slayer og objective player? :p

 

Merker at det trengs litt tilvenning før jeg spiller like bra som i MW3, men kommer seg sikkert snart.

Det virker og for meg som om det alltid er noen bak meg. Synes mange av kartene var veldig rotete i starten, men det bedret seg etter noen runder.

 

Sliter og litt med og forstå hvordan jeg kan tømme et magasin i en fiende, så snur han seg og dreper meg på 2-3 skudd.

 

Nå er 120hz monitor på vei i posten, så gleder meg til å se om det gjør noen forskjell for meg i helgen ;)

Lenke til kommentar

Spilte noen timer i går og på enkelte kart fikk jeg litt følelsen at det konstant kom noen bak meg på et par baner, men jeg kunne jo bare ha vært uheldig

Problemet er at banene er litt små og spawninga "roterer" hele tiden. Hver gang det er mer fiender enn friendlies på en side av kartet endres spawn. Noe som gjør at det plutselig kan spawne 2, 3 og 4 fiender like bak deg.

Lenke til kommentar

Vil si at du er under middels god, hvis du aldri har fått moab.. :-P Med mindre du kun spiller s and d

Har ingen oversikt over dette, men prosenten av spillere som har fått MOAB, enten de er feige eller ikke, tror jeg ikke er særlig høy. Har såvidt klart 3 selv på et helt år, hvorav jeg er ganske sikker på at jeg hadde stor fordel av lag compensation den første gangen. Som sagt ørten ganger har jeg ikke sett noen andre få det enda, og mtp. hvor få som klarte å få nukes i MW2 (som jo bare krevde en streak på 6-7) tviler jeg på at det er flere enn noen få prosent. Middels god vil dessuten tilsi en ratio på 1 i TDM/FFA. I andre modes betyr det selvsagt ingenting. De som ofrer seg for laget er som regel de med flest poeng.

 

Tenkte meir på holdingen din, ikkje spiller stil.

Har ikkje noe til overs for folk som ser på alle som er bedre enn dem som cheaters.

Du har ikkje fått moab selv, derfor må jo alle andre som får det være cheaters, personlig synes eg Accusers og cheaters er på samme nivå.

Alle som er over average kan få ein MOAB uten å cheate eller campe, du må selvsagt ha litt flaks og ha ein god dag, men stort sett alle som spiller cod meir enn 48 timer har vell fått dette.

Har selv ein FFA moab på 1.57 min, fikk Nomad samme runden.

Tror du har misforstått litt. Jeg anklager ingen som ikke jukser for å jukse, for å ha det klinkende klart. Juks er for meg god mode/aimbot/wallhack (sistnevnte er sjelden vare), og de er lett å skille fra andre. Det finnes da tusenvis av spillere som er mye bedre enn meg, men de jukser slettes ikke. Noen er litt feigere, men fortsatt bedre totalt sett. Feighet ≠ juks.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Er ikkje alltid like lett og se om dem har Wallhack, men synes det er merkligt du ikkje har sett ein moab.

 

Uansett, så var det accusing som var utgangspunkte for mitt første svar, viss det er feil beklager eg, men det er fortsatt grunnen til at eg ikkje spiller på pc, da der er veldi mangen som accuser gode spillere.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Men det tar man da bare som et kompliment! Ihvertfall gjør jeg det. Det skjer nesten aldri uansett etter min erfaring. Det går an å få MOAB uten at folk reagerer på det, fordi de ser på killcam at det ikke er noe mystisk. Et killcam er ikke nøyakig, men det juger ikke.

 

At jeg ikke har sett MOABs betyr vel at jeg er flink til å gjøre jobben min vil jeg tro. Ser jeg at noen begynner å få en høy streak og veit hvor de holder til går jeg konsekvent etter dem. Spilte ekstremt mye MW2 også, men har kanskje sett 10-12 nukes årlig i snitt. Jeg vil på generelt grunnlag anta at MOABs er mindre vanlig på PC enn konsoll også pga. raske kontroller, selv om jeg veit om et knippe som får mange. Forskjellen mellom de dårlige og gode spillerne er ikke særlig stor på PC fordi at alt går så fort.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Jeg har 120hz-monitor, men finner ingen innstillinger for dette i spillet. Jeg får dilla av å være låst på 60 fps.

 

Noen andre her som har det samme?

 

Mener det skal være innstillinger for fps på options/settings/advanced nederst på siden.

Tror du kan bytte på Max fps der, jeg satte den til makse på 60. Er ganske sikker på at jeg bladde over 90 der hvertfall.

 

Sitter på jobb så kan inne si at dette stemmer 100%, men er ganske sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...