Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva med en slayer og objective player? :p

 

Merker at det trengs litt tilvenning før jeg spiller like bra som i MW3, men kommer seg sikkert snart.

Det virker og for meg som om det alltid er noen bak meg. Synes mange av kartene var veldig rotete i starten, men det bedret seg etter noen runder.

 

Sliter og litt med og forstå hvordan jeg kan tømme et magasin i en fiende, så snur han seg og dreper meg på 2-3 skudd.

 

Nå er 120hz monitor på vei i posten, så gleder meg til å se om det gjør noen forskjell for meg i helgen ;)

This.. samme som i BO1... ser det om og om igjen, jeg tømmer nesten et magasin på han og han skyter meg 2-3 ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen oversikt over dette, men prosenten av spillere som har fått MOAB, enten de er feige eller ikke, tror jeg ikke er særlig høy. Har såvidt klart 3 selv på et helt år, hvorav jeg er ganske sikker på at jeg hadde stor fordel av lag compensation den første gangen. Som sagt ørten ganger har jeg ikke sett noen andre få det enda, og mtp. hvor få som klarte å få nukes i MW2 (som jo bare krevde en streak på 6-7) tviler jeg på at det er flere enn noen få prosent. Middels god vil dessuten tilsi en ratio på 1 i TDM/FFA. I andre modes betyr det selvsagt ingenting. De som ofrer seg for laget er som regel de med flest poeng.

 

Det er greit nok, de første moabs til folk er ofte veldig defensive/campete og tar over 6-7 min. Men når du begynner å få over 40-50 moabs, så begynner de å bli mye mer aggressive og hurtigere. Har sjelden moabs som er over 3,30 min....

 

Jeg går for kills, men på bo 2 så må du cappe flagg for å få killstreaks... Har i snitt 4-5 flag caps og ca 40 kills per runde, det må vel vere greit, til og med for deg? :) Eller må jeg opp på 10 caps hver runde? :)

Lenke til kommentar

Det er greit nok, de første moabs til folk er ofte veldig defensive/campete og tar over 6-7 min. Men når du begynner å få over 40-50 moabs, så begynner de å bli mye mer aggressive og hurtigere. Har sjelden moabs som er over 3,30 min....

Jeg tror du undervurderer vanskelighetsgraden av en MOAB veldig. 40-50 av disse er det ikke mange spillere som har klart, det kan jeg garantere. Kanskje noen hundre. Så lenge jeg ikke har sett noen andre få det tyder det etter mitt skjønn på at folk synes det er veldig vanskelig. Jeg føler det er ekstremt mye som skal klaffe for å få det til ihvertfall, hovedsakelig basert på spawns. Spiller bare TDM og FFA da, hvor kun kills teller. Aner ikke om folk har lett for å få MOAB i andre moduser.

Synes dette er sykt vanskelig online. Aldri spilt COD før annet en litt sporadisk med venner på soecial ops.

Når jeg er online så dauer jeg jo av to skudd, mens jeg kan tømme hele magasiner i retur uten at noe skjer.

Har lvl noe å si på helse?

Noen gode tips til en nybegynner?

Du kan nok oppleve litt lag, det er vanlig i onlinespill. Så en feed av spillet igår, og det var tydelig at de man fulgte sleit litt med det samme. Helt magasin mot fienden, instant death selv. Apropos å være nybegynner: Det går seg til. Hadde ingen erfaring med slike spill da jeg skaffa MW2, men har blitt forholdsvis god etterhvert. Både reaksjonsevne og aim vil helt sikkert bli langt bedre på noen uker. Det er helt vanlig å bli eid i starten. Folk har jo spilt disse spillene i en årrekke.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Noen gode tips til en nybegynner?

Kjør på med masse S&D for å forstå spillet og oppnå en viss ingame iq, så slipper du å være en evneveik tulling som tror kills er alt. Når du har fått en viss anelse om hva du driver med, så er det bare å kjøre på med FFA og TDM for å bli bedre til å spille som et individ. :)

Tar heller en fyr som er teamplayer som ikke eier aim og reaksjon, enn en som er det motsatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror du undervurderer vanskelighetsgraden av en MOAB veldig. 40-50 av disse er det ikke mange spillere som har klart, det kan jeg garantere. Kanskje noen hundre. Så lenge jeg ikke har sett noen andre få det tyder det etter mitt skjønn på at folk synes det er veldig vanskelig. Jeg føler det er ekstremt mye som skal klaffe for å få det til ihvertfall, hovedsakelig basert på spawns. Spiller bare TDM og FFA da, hvor kun kills teller. Aner ikke om folk har lett for å få MOAB i andre moduser.

TDM er vel en av de letteste modusene å få moab på. Kryr av noobs som spiller det.

Lenke til kommentar

Kjør på med masse S&D for å forstå spillet og oppnå en viss ingame iq, så slipper du å være en evneveik tulling som tror kills er alt. Når du har fått en viss anelse om hva du driver med, så er det bare å kjøre på med FFA og TDM for å bli bedre til å spille som et individ. :)

Tar heller en fyr som er teamplayer som ikke eier aim og reaksjon, enn en som er det motsatte.

 

En kjapp forklarng her?

 

Hva er S&D, FFA og TDM?

Lenke til kommentar

En kjapp forklarng her?

 

Hva er S&D, FFA og TDM?

Search and Destroy, her skal laget ditt plukke opp en bombe, gå til et bombested og plante. Motstanderlaget skal defuse. Neste runde er det motsatt.

FFA er free for all, her er det alle mot alle.

TDM er team deathmatch, to lag mot hverandre, drep alle du ser, rinse and repeat til du vinner.

 

Hittil har de største irritasjonsmomentene med BO2 vært:

1) Får connection interrupted på begynnelsen, og blir sendt tilbake til dashboard med beskjed "Lost connection to host"

2) Fyrer av masse skudd mot en fiende, men han dør ikke. Får to-tre skudd i retur, og jeg dør. Tror dette kan ha noe å gjøre med dårlig connection, håper det blir fikset...

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Ja, skjer ofte :(

 

Jeg og en venn har samme probløemet. Har hatt problemet siden kl. 17.

Sjukt irritert over at jeg ikke kan spille Online. Private match, med vennene mine funker fett, så jeg klarer å connecte meg.

 

Har tatt av ps3'n, og tatt den på. Men fortsatt får jeg erroren.

Har tatt av og på ruteren, men får fortsatt erroren.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Jeg og en venn har samme probløemet. Har hatt problemet siden kl. 17.

Sjukt irritert over at jeg ikke kan spille Online. Private match, med vennene mine funker fett, så jeg klarer å connecte meg.

 

Har tatt av ps3'n, og tatt den på. Men fortsatt får jeg erroren.

Har tatt av og på ruteren, men får fortsatt erroren.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Slitt med det samme i 1 time nå, tror det gjelder mange ;) Blir sikkert fiksa senere i kveld eller i morgen ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et problem som er fryktelig frustrerende. Jeg har lenge spilt BO1 og derfor gledet meg til BO2, men jeg har store problemer med å få kills. Jeg har bra internett og har ny pc, så jeg vet fra andre spill sånn som battlefield 3 og black ops 1 at ping og slikt er grei. Men her blir jeg instadrept selv om jeg skyter først. Opplever også på killcams at fienden ser meg før jeg ser ham. Har prøvd å senke all grafikk til laveste, og har alltid "fire bar" forbindelse. Håper noen kan hjelpe, for jeg har ikke lyst til å gi opp dette spillet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...