Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem som er fryktelig frustrerende. Jeg har lenge spilt BO1 og derfor gledet meg til BO2, men jeg har store problemer med å få kills. Jeg har bra internett og har ny pc, så jeg vet fra andre spill sånn som battlefield 3 og black ops 1 at ping og slikt er grei. Men her blir jeg instadrept selv om jeg skyter først. Opplever også på killcams at fienden ser meg før jeg ser ham. Har prøvd å senke all grafikk til laveste, og har alltid "fire bar" forbindelse. Håper noen kan hjelpe, for jeg har ikke lyst til å gi opp dette spillet.

 

 

Du kommer nok sannsynligvis ikke til å finne noen løsning på dette, alle de seinere COD spillene (begynte virkelig å bli dritt med Black Ops 1) har hatt dette problemet i større eller mindre grad, denne gangen er det din tur ( de tweaker og justerer hele tiden, men det er ALLTID noen som vil lide, de klarer rett og slett ikke finne noen løsning på det som gjør det rettferdig for alle). Hvor mange bars du har og fargen på de har ikke en dritt å si, det er ingen indikator på hvor bra du vil oppleve spillet. Søk på Black Ops eller Call of Duty lag compensation og du kan lese til øyet blir vått. Hvis det er noen trøst så blir jeg instakilled selv hele tiden, og er i ferd med å gi opp dette spillet allerede fordi jeg veit de ikke klarer å fikse på det.

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hva er disse wildcards som en kan bruke?

 

Har perk greed 1, 2 og 3 som jeg kan sette opp der, men hva gjør disse?

 

Ved å bruke Perk Greed 1 kan du f.eks eliminere Perk 2, og velge to perks som du finner under Perk 1.

 

F.eks:

Perk 1: Cold Blooded, Hardline

Perk 2: ....

Perk 3: Ninja

 

Edit: i eksemplet brukte jeg bare de første perks jeg kom på, er klar over at det ikke stemmer

Endret av Razorlight
Lenke til kommentar

Jeg har et problem som er fryktelig frustrerende. Jeg har lenge spilt BO1 og derfor gledet meg til BO2, men jeg har store problemer med å få kills. Jeg har bra internett og har ny pc, så jeg vet fra andre spill sånn som battlefield 3 og black ops 1 at ping og slikt er grei. Men her blir jeg instadrept selv om jeg skyter først. Opplever også på killcams at fienden ser meg før jeg ser ham. Har prøvd å senke all grafikk til laveste, og har alltid "fire bar" forbindelse. Håper noen kan hjelpe, for jeg har ikke lyst til å gi opp dette spillet.

Selv om du har bra nett, når du får en utenlandsk host, vil såklart den bli dårligere.

 

Noen som vet "oppskriftene" på alle tingene du kan lage på zombie?, samt hvor man finner delene.

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Ja, men da må du eliminere ting som attachments, secondary weapon og lethal/tactical grenade. Som etter mitt syn er en stor feilprioritering.

Secondary våpen er alltid kjekt å ha for ekstra ammunisjon, men de andre hadde jeg bytta bort any day of the week i et hvilket som helst COD-spill. Granater (stun/flash) bruker jeg kun i nødstilfeller (defensivt) eller for å være i stand til å ta ut campere, men jeg pleier å unngå camperområder uansett. Brukte dem praktisk talt aldri i MW3.

Lenke til kommentar

Har selv samme problem med instakilling, men jeg tror mye av grunnen er fordi jeg er for vant med BF siden jeg hoppet over MW3 og ikke har spillt CoD på 2 år. Jeg tar meg selv i å alt for ofte ADSe selv om jeg er nærme nok til å bruke hipfire, og jeg skyter helt feil når jeg først skal skyte noen på avstand. Har mistet helt edgen i CQB siden man i BF ofte får vesentlig mye mer tid til å trekke seg bak cover og planlegge neste move, mens i CoD må du liksom handle med en eneste gang eller så er du solgt :p Har hatt noen stats som ikke ligner grisen (2/17 o.l.), men har vært sykt sliten siste dagene så skal ta en ny runde til helgen og se om det blir bedre.

Lenke til kommentar

Secondary våpen er alltid kjekt å ha for ekstra ammunisjon, men de andre hadde jeg bytta bort any day of the week i et hvilket som helst COD-spill. Granater (stun/flash) bruker jeg kun i nødstilfeller (defensivt) eller for å være i stand til å ta ut campere, men jeg pleier å unngå camperområder uansett. Brukte dem praktisk talt aldri i MW3.

 

Glemte å nevne at det er veldig individuelt. (satt i Lobby, måtte skynde meg før runden begynte :p)

Selv så kan jeg ofte få 20% av mine kills på en runde av Semtex. Bruker også veldig ofte Flashbang som både setter ut motstanderen slik at jeg kan ta han, eller som gir meg en indikasjon på hvor de befinner seg.

Lenke til kommentar

Takk for svar, antex, bas..! Det er så rart når call of duty 4, 5, 6, 7 har virket helt "perfekt" for meg med hensyn til hit registration og alt det der. Åssen kan de forverre det? Merkelig.. Får vel bare rage videre.

 

Man kan iallefall minimere sjansene for at kobler til en "dårlig" host ved å søke etter beste tilgjengelige lobby.

 

Se video nedenfor for detaljer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da ser det ut som om campaign-delen er bugged for min del! Har prøvd flere ganger nå, men setter meg alltid fast på samme sted. Når de sitter i den hytta, og du har han karen på skuldrene. Vi må vente på at de folkene skal passere, men jeg blir spottet hver gang, uansett hvor jeg sitter. Har gjemt meg bak alle veggene, og det er UMULIG at noen ser meg. Han andre karen sier bare "Shit, Mason, they've spotted us!" og mission blir failed. Utrolig irriterende =/

Lenke til kommentar

Da ser det ut som om campaign-delen er bugged for min del! Har prøvd flere ganger nå, men setter meg alltid fast på samme sted. Når de sitter i den hytta, og du har han karen på skuldrene. Vi må vente på at de folkene skal passere, men jeg blir spottet hver gang, uansett hvor jeg sitter. Har gjemt meg bak alle veggene, og det er UMULIG at noen ser meg. Han andre karen sier bare "Shit, Mason, they've spotted us!" og mission blir failed. Utrolig irriterende =/

 

Er ikke bugget, bare veldig skriptet. Prøv igjen, igjen, igjen, igjen oooog igjen. Kjedelig - japp.

Lenke til kommentar

Da ser det ut som om campaign-delen er bugged for min del! Har prøvd flere ganger nå, men setter meg alltid fast på samme sted. Når de sitter i den hytta, og du har han karen på skuldrene. Vi må vente på at de folkene skal passere, men jeg blir spottet hver gang, uansett hvor jeg sitter. Har gjemt meg bak alle veggene, og det er UMULIG at noen ser meg. Han andre karen sier bare "Shit, Mason, they've spotted us!" og mission blir failed. Utrolig irriterende =/

Gjort ferdig campaignen, uten bugs, bare det problemet som du sier der.

Hold deg til venstre for lagkameraten din, og vær kjapp.

Noen ganger hjelper det å løpe og ikke krype, korte strekninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

noen som sliter med lag? kjører i7 3770k, 16gb ram, gtx 690 og win 8 64 bit. sliter med lag i mp, både online og mot boter i combat training. skal legge inn de siste beta driverene til nvidia nå. men ser ikke helt hvorfor det skal lagge på mitt oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...