Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om en låser opp et våpen permanent, vil en da få beholde de ekstra tingene en har på dette våpene også?

Du mister aldri det du har unlocket på våpenet. Unntaket er når du prestiger våpenet i seg selv, da må du starte på nytt. Totalt 2 prestiges på våpenet.

Når du prestiger vanlig, så låser våpnene seg til du har nådd gitt level, og da får du mulighet å unlocke våpenet igjen, med all camo og attachments du har fått inn. Du får fortsatt en token per level, så det er det i alle fall nok av.

Lenke til kommentar

Når du prestiger, og ja alle attachments blir beholdt(på alle våpen)

 

Noen som joiner å game litt nå?, steam; Woltoxah

Vet om en mumble/ts server vi kan bruke.

Jeg er lett med. Legger deg til på steam.

En siste ting da. Ghost som så mange nevner, hva er det for noe?

Og våpen en ikke tar permanent unlock på, vil de også bevare sine tillegg når de blir tilgjengelig neste gang en når riktig lvl?

Tror det er at man er usynlig på UAV?

Har ikke sjekka, men tror det er det.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Hit detection og lag compensation er helt forferdelig, mw3 er en drøm i forhold og det sier litt. Spilte 2 runder nå, fikk ikke en eneste hitmark med hip fire....

Håper ikke du spilte med smg, for da hadde du havnet på toppen av scoreboarden med mindre du er ufattelig dårlig.

ADS i det spillet her er en dødsdom omtrent, med mindre du er langt unna.

Close/medium range er det bare å spraye som en gud, så går det bra skal du se.

Lenke til kommentar

2 runder sier lite uansett. Klokket inn 1d 7h 19m ingame jeg. Og har hatt mine dårlige lobbyer jeg også, og der jeg har undret på om noen bruker lag switch (vet bare ikke hvordan man skal kjenne det 100% igjen).

 

Uansett så er jeg overall veldig fornøyd! Savner dog en egen hardcore-del for League Play! Takler ikke å spille core.

 

edit: Jeg spiller aldri med SMG! Og jeg ligger ofte på topp, så og si alltid topp 3.

Har gullcamo og maxet Type 25 helt nå, uten problemer. Nå jobber jeg med å prestige B23R-pistolen. Makan til bra våpen.

 

 

Og med mindre man spiller highjacked (eller gud forby, Nuketown) så bruker jeg ADS hele tiden nesten. Ser virkelig ikke problemet. :)

Endret av uTukt
Lenke til kommentar

Hehe, stikk motsatt av meg du da. Takler ikke hardcore. Føler at den som skyter først vinner uansett. Liker å ha sjansen til å reagere, snu meg rundt og drepe fyren.

Føler at det ikke krever like mye skill å spille hardcore, bare mer forsiktighet og "ingame iq".

Kanskje det er derfor de ikke har en egen league til det?

Er bare å legge meg til også :)

reavenas på steam og nst-exia på skype.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Håper ikke du spilte med smg, for da hadde du havnet på toppen av scoreboarden med mindre du er ufattelig dårlig.

ADS i det spillet her er en dødsdom omtrent, med mindre du er langt unna.

Close/medium range er det bare å spraye som en gud, så går det bra skal du se.

 

Har best på search preference, bruker msmc :)

Woltox, prestige 1 level 20 på 14 timer. 2,45 kd, 2,10 wl ratio. Spilte 26 runder i går, top player i 22. 251 moabs på mw3 og spilt cod siden mw2. Vet hvordan jeg skal sikte, men takk for tipset.

Lenke til kommentar

Har best på search preference, bruker msmc :)

Woltox, prestige 1 level 20 på 14 timer. 2,45 kd, 2,10 wl ratio. Spilte 26 runder i går, top player i 22. 251 moabs på mw3 og spilt cod siden mw2. Vet hvordan jeg skal sikte, men takk for tipset.

Tja, tviler på at det er hitbox og lag, men at du heller hadde forbanna uflaks.

Derimot, så er vel ikke pubstomping det som er mest vanskelig i cod heller. ;)

Kan også hende at du møtte på noen som faktisk ikke var helt på bærtur når de spilte, sånn som 9/10 er :)

Jeg har som regel 9/10 hodeløse kyllinger løpende rundt på laget, enten jeg spiller tdm eller s&d.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Tja, tviler på at det er hitbox og lag, men at du heller hadde forbanna uflaks.

Derimot, så er vel ikke pubstomping det som er mest vanskelig i cod heller. ;)

Kan også hende at du møtte på noen som faktisk ikke var helt på bærtur når de spilte, sånn som 9/10 er :)

Jeg har som regel 9/10 hodeløse kyllinger løpende rundt på laget, enten jeg spiller tdm eller s&d.

Ja, de var ganske gode, men blir forbanna når jeg dukker under en stålvegg og dør et sekund etterpå grunna lag compensation. Raga noe sykt i micen, så jeg mista nesten stemmen lol :p

Lenke til kommentar

Jeg blir så frustrert. Jeg var overlegen i andre COD-spill, men her har det gått helt skeis. Ender opp med så vidt 1 i K/D etter matchen, så leaver jeg spillet. Klarer ikke helt å forklare hva jeg synes med spillet, men det er liksom... seigt, liksom? Virker veldig tungt. I tillegg til at jeg stort sett dør med en gang jeg blir skutt, mens når jeg skal skyte andre tar det gjerne litt lenger tid for de å droppe.

Velkommen til den andre siden av connection-elva :) Nå må du faktisk prøve for å gjøre det bra!

Lenke til kommentar

Ja, de var ganske gode, men blir forbanna når jeg dukker under en stålvegg og dør et sekund etterpå grunna lag compensation. Raga noe sykt i micen, så jeg mista nesten stemmen lol :p

Haha, kjenner den. Ødela musa mi i går, og satte klemte tommelen mellom tastaturet og musa når jeg slo, så jeg rev av en hel remse med hud som ble hengede fast i tastaturet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...