Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til den andre siden av connection-elva :) Nå må du faktisk prøve for å gjøre det bra!

Tviler på at det er problemet. Tror heller at det er Mouse Acceleration som gjør det.

Tar jeg en match med CoD4, føler jeg meg som en gud når det gjelder aim. Er en massiv forskjell for min del, i allefall.

Lenke til kommentar

75 ned og 15 opp. Mer enn nok for COD. Men hvis du tror det har noe med det å gjøre så er du allerede på bærtur.

 

Tviler på at det er problemet. Tror heller at det er Mouse Acceleration som gjør det.

Tar jeg en match med CoD4, føler jeg meg som en gud når det gjelder aim. Er en massiv forskjell for min del, i allefall.

Spiller på både konsoll og PC og må si at opplevelsen er akkurat den samme. P2P FTW...

Lenke til kommentar

Connection har da ingenting med å gjøre at jeg gjør det verre i Bo2 enn jeg gjør det i CoD4, mw2 og mw3?

Har alltid spilt med mouse acceleration av, og det er pyton å ha på.

Etter å ha klokket inn over 4000 timer i CoD4, så skal det ikke mye til å merke at det er to forskjellige spill.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Jo... Det har da alt å gjøre.

 

 

Du har ikke samme connection i BO2 som BO, COD4, MW2 og MW3, du er klar over det?

Jeg er veldig klar over det, men nettet mitt er mer enn bra nok til alle sammen så er fortsatt sikker på at det ikke er det. ;)

Og hvis du tenker på at man får en helt superduper fordel av å være host/ha bedre ping, så synes jeg det bare er vas.

Om man har 90 ping eller 50 ping er ikke store forskjellen, og spiller ikke bedre med 50 enn 90.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Jeg er veldig klar over det, men nettet mitt er mer enn bra nok til alle sammen så er fortsatt sikker på at det ikke er det. ;)

Det går på P2P så hvor bra nett du har spiller ingen rolle. Hvis det skal være hovedpunktet så må du fokusere på pingen din. Har mer enn bra nok for COD jeg også, men er ikke det det går på.

Lenke til kommentar

Det går på P2P så hvor bra nett du har spiller ingen rolle. Hvis det skal være hovedpunktet så må du fokusere på pingen din. Har mer enn bra nok for COD jeg også, men er ikke det det går på.

Og hva i alle dager mener du det går på? :)

Å tro at det bare går på connection er naivt og viser hvor lite forståelse du har over forskjellen på gamemechanics i de forskjellige codspillene.

Endret av Exxia
Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg noe positivt om BO2? Hater måten alt ligner på en tegneserie og at hele GUI/HUD er så lavoppløst. Hater også at spillet føles gammelt og at ingen av våpnene tiltrekker meg. Hater også at det er så få spillere per spill, og at det ikke er dedikerte servere. Og at det ikke er samlingspunkter på kartet, slik det er på BF3. Og at det ikke går å bruke sniper med RDS eller iron sights.

 

Sitter igjen med følelsen av at det er et drittspill og bortkastede penger.

Lenke til kommentar

Og hva i alle dager mener du det går på? :)

Å tro at det bare går på connection er naivt og viser hvor lite forståelse du har over forskjellen på gamemechanics i de forskjellige codspillene.

Ping. Har gjort mer enn nok forsøk med ulike serve og ulike connections at er det noe du skal prioritere så er det ping. Beklager, men når du har sittet i 20-30 timer med forskjellige forsøk på samme spillene så kan du komme tilbake med forståelse på gamemechanics og connection :)

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg noe positivt om BO2? Hater måten alt ligner på en tegneserie og at hele GUI/HUD er så lavoppløst. Hater også at spillet føles gammelt og at ingen av våpnene tiltrekker meg. Hater også at det er så få spillere per spill, og at det ikke er dedikerte servere. Og at det ikke er samlingspunkter på kartet, slik det er på BF3. Og at det ikke går å bruke sniper med RDS eller iron sights.

Sitter igjen med følelsen av at det er et drittspill og bortkastede penger.

1.At det er få spillere på game er vel for at det ikke skal bli en stor clusterfuck

2. At det ikke er samlingspunkter på mappene er vel også for at det ikke skal være en stor clusterfuck, og at det skal være viable å ta flere ruter.

3. Synd de ikke har snipere med ironsights for de som vil det.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg noe positivt om BO2? Hater måten alt ligner på en tegneserie og at hele GUI/HUD er så lavoppløst. Hater også at spillet føles gammelt og at ingen av våpnene tiltrekker meg. Hater også at det er så få spillere per spill, og at det ikke er dedikerte servere. Og at det ikke er samlingspunkter på kartet, slik det er på BF3. Og at det ikke går å bruke sniper med RDS eller iron sights.

 

Sitter igjen med følelsen av at det er et drittspill og bortkastede penger.

Personlig føler jeg at mapsa er bra og sniperne er helt balansert hvis de blir kvitt laggen. BF3 sine maps virker uinspirerte i forhold til BO2 sine ( selv om de har sine dårlige maps).

 

Ping. Har gjort mer enn nok forsøk med ulike serve og ulike connections at er det noe du skal prioritere så er det ping. Beklager, men når du har sittet i 20-30 timer med forskjellige forsøk på samme spillene så kan du komme tilbake med forståelse på gamemechanics og connection :)

Og de har en sniper med ironsight. Ballista heter vel den.

Lenke til kommentar

Hm. Da vet man det. :)

Så dette spillet her har rett og slett übermegaamazingly dårlige servere da?

Trodde bare det var elendige folk som skyldte på det, men for all del, da kan jeg hvertfall trøste meg med at det ikke er jeg som er elendig :p

Sa aldri at jeg gjorde det elendig gjorde jeg det? Det gjør jeg heller ikke, men fakta er jo fakta. Jeg kan i det minste innrømme når jeg har en fordel av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...