Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er MW2 og MW3 en disgrace mot det originale MW.

MW2 og MW3 var greie på pubfronten, mens BO klarte seg bedre på konkuranse delen imo.

Still cod4 var the shit, men håper dette har bygget litt mer videre på det BO klarte bra :)

Har MW, som jeg har kjøpt i ettertid, så er ikke like morsomt, men ja. Jævlig bra spill! :) Men MW2 var mitt første spill, så det er det jeg har hatt best opplevelse med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må du neppe, men kjøp heller fysisk. Steam er som alltid mye dyrere enn butikkene, og ettersom spillet krever Steam likevel ville jeg kjøpt det i en vanlig butikk.

 

 

Uenig. MW2 hadde uten snev av tvil de beste banene. MW3 og MW hadde rett og slett ikke gode nok baner.

Og du har spilt mye competitive matches på pc, typ esl og cb?

Crossfire, Crash, Strike, Vacancy & Backlot would like to disagree.

Skal være enig i at MW2 hadde bedre maps enn MW3.

Har MW, som jeg har kjøpt i ettertid, så er ikke like morsomt, men ja. Jævlig bra spill! Men MW2 var mitt første spill, så det er det jeg har hatt best opplevelse med..

Skjønner den. Har samme følelsen av WaW. Toppet CB ladderen i 2v2 S&D en hel vinter med en kamerat. Fantastisk spill imo, men skjønner godt at den ikke falt i smak hos mange etter CoD4.

Føler liksom at man må ha opplevd hvordan det var når det var på topp for å forstå det.

CoD4 i norge var jo ganske aktivt, med klaner som Virtual Gaming og K9 Devils.

 

Kjett å få stipendet i morgen, når spillet kom ut i dag :'(

Endret av Exxia
Lenke til kommentar
Crossfire, Crash, Strike, Vacancy & Backlot would like to disagree.

Det er jo de fem kjipeste fra det spillet, bortsett fra den ene (eller var det to?) knøttlille banen. Veldig camperbefengte.

 

Du må uansett igjennom Steam, så det er lite vits i å kjøpe disk...

All den tid Steam er dyrere på alle spill og som regel har seinere release enn fysiske butikker er det ingen grunn til å handle der om man da ikke mangler DVD/bluray-spiller som Caddy. Stort sett treige downloads også. Steam som tjeneste er fin den, men å skaffe seg spill der er en dårlig deal.

Lenke til kommentar

Statsa mine er krise foreløpig, så gir faen for en gangs skyld. Blir nok grei etterhvert når jeg lærer meg mapsa og blir vandt med xbox-kontroll kontra ps3. Hadde 1.7 KD i MW3 på ps3, noe jeg vil si er ok når jeg kun har spilt online på konsoll 30timer totalt (ingame tid på MW3) og er pc-gutt orginalt.

Lenke til kommentar
All den tid Steam er dyrere på alle spill og som regel har seinere release enn fysiske butikker er det ingen grunn til å handle der om man da ikke mangler DVD/bluray-spiller som Caddy. Stort sett treige downloads også. Steam som tjeneste er fin den, men å skaffe seg spill der er en dårlig deal.

Er ikke helt enig der. Jeg kjøper stort sett alle spillene mine på Steam, inkl. Black Ops II (Fikk det til 59€) cirka 420kr. Det du sier at det kommer senere ut enn i butikkene er heller noe jeg ikke har lagt merke til, men nå har jeg sjelden kjøpt spill på release. Downloads går finfint når du har 60/60 fibernett. :)
Lenke til kommentar

Jeg har 70 mbit. Steam går ofte i 20-100 KB/s, mens Origin og Uplay alltid bånner linja. Steam er som sagt ALLTID dyrere enn fysisk (er det mulig?), og tradisjonelt har jo Euro-kursen vært høyere enn nå i tillegg. MW2 kosta vel 100 kroner mer på Steam enn i butikk da det kom. Assassin's Creed 3 låses f.eks. ikke opp før klokka 7 på kvelden på releasedagen... Veldig dårlig spør du meg. Vært sånn med mange spill jeg har kjøpt der før.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Dere som kan dette her:

 

Hvordan får en høyere lvl og andre våpen en de fem klassene en kan velge mellom?

 

Er det mulig å få høyere lvl med å spille sammen med kompiser og ikke på public?

Vel, først og fremst må du komme deg opp i level 4. Her kan du lage dine egne klasser, med våpner, perks o.l som du velger selv. Fra level 1 til 4 må du bruke standardklassene som Treyarch har laget til deg. :)
Lenke til kommentar

Det er jo de fem kjipeste fra det spillet, bortsett fra den ene (eller var det to?) knøttlille banen. Veldig camperbefengte.

Camperbefengte? De som klager på camping har bare et stort l2p issue.

Er ikke verre enn å bli god nok til å ta dem ;)

Anyhows, så er alle andre gamemodes enn S&D shit imo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...