Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Der fikk eg nok, 3 dager og eg orker ikkje meir av denne idiotien, MW3 er jo mye bedre og det sier ein god del.

 

Treyarc fikk ein veldig hype til dette spillet, men dette er jo berre kompisk, håper dem får fikset mesteparten av feila.

 

Footsteps må jo vær ein bug ellers er det jo heilt på tryne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der fikk eg nok, 3 dager og eg orker ikkje meir av denne idiotien, MW3 er jo mye bedre og det sier ein god del.

 

Treyarc fikk ein veldig hype til dette spillet, men dette er jo berre kompisk, håper dem får fikset mesteparten av feila.

 

Footsteps må jo vær ein bug ellers er det jo heilt på tryne.

Siden du er så negativ, kan du forklare feilene?(Med tanke på andre personer som er i "kjøpe/kjøpe ikke")

Lenke til kommentar

Spilte noen runder MW3 jeg. Det gikk mye bedre :wee: På BO2 klarte jeg så vidt å holde meg over 1 i K/D. Virket som om jeg måtte tømme inn 6-7 skudd i hver fiende før han døde. Utrolig irriterende!

 

Det virker som det er en del "småfeil" med spillet akkurat nå, håper de kommer med en patch som luker ut de små feilene som gjør spillet irriterende. Veldig mye positivt og jeg tror jeg kommer til å kose meg med det fremover, men akkurat nå er det bare.... ugh.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt dette.

Men ser så mange klager på at det ligner på gamle spill...

Jeg skjønner utviklerne godt, dette er Call of Duty og de vill ikke ta for store steg ut fra grunntrinna i serien. De kan ikke gamble på med kjempe mye nytt. Da kan det bli et helt annet spill og kjempe mange kommer til å klage like mye, og om ikke mye mer...

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt dette.

Men ser så mange klager på at det ligner på gamle spill...

Jeg skjønner utviklerne godt, dette er Call of Duty og de vill ikke ta for store steg ut fra grunntrinna i serien. De kan ikke gamble på med kjempe mye nytt. Da kan det bli et helt annet spill og kjempe mange kommer til å klage like mye, og om ikke mye mer...

Virker som det er veldig mange mw fans i denne tråden, og black ops er jo litt forskjeld.

Spillet er ikke dårlig, det er heller ikke tidenes beste cod(4), men en god utforder.

Prøv spillet, last ned og bare prøv det. alle har sin egen smak

Lenke til kommentar

Er ikke no MW fan jeg. Synes BO er bedre enn MW2 og MW3...

Så er MW2 og MW3 en disgrace mot det originale MW.

MW2 og MW3 var greie på pubfronten, mens BO klarte seg bedre på konkuranse delen imo.

Still cod4 var the shit, men håper dette har bygget litt mer videre på det BO klarte bra :)

Endret av Exxia
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det må du neppe, men kjøp heller fysisk. Steam er som alltid mye dyrere enn butikkene, og ettersom spillet krever Steam likevel ville jeg kjøpt det i en vanlig butikk.

 

Så er MW2 og MW3 en disgrace mot det originale MW.

Uenig. MW2 hadde uten snev av tvil de beste banene. MW3 og MW hadde rett og slett ikke gode nok baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...