Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterlig dårlig av elkjøp. Stått sendt på ordren siden fredag, men fikk først nå melding om at pakken er sendt. Hvor tragisk er ikke det? De SENDER spillet rett før release date. For en gjeng med amatører. Får riktignok GTA V til halv pris, men hva hjelper DET når de ikke klarer levere til riktig tid uansett? Skjer ikke at jeg klarer å vente en eneste dag ekstra på gta v.

 

Gikk bra sist jeg besilte hos elkjøp, men de bommer nok på mer enn 50% av utgivelsene.

Lenke til kommentar

BO2 har blitt nesten helt likt MW2+MW3 på absolutt alle områder dessverre... Om du liker de spillene så vil du like dette, men jeg synes det er ræv. Black Ops var mye artigere selvom det ikke var fantastisk det heller...

 

Skulle ønske dette faktisk var BO2 istedenfor MW4...

Jeg synes ikke det ser ut som MW2 i det hele tatt, mulig det bare er meg. MW2 er mitt favoritt-FPS-spill gjennom tidene, BO2 ser ikke noe særlig ut. At det ligner noe på MW3 skal jeg dog være enig i. Banene ser like kaotiske ut som i MW3, men ser mindre gode ut. Som fan av MW-serien gir ikke det jeg har sett av BO2 meg lyst på det.

 

Hva skjer forresten med den streamen øverst her? Ser ut som om de man følger skyter ørten skutt midt på fiendene før fienden svarer med ett skudd og vedkommende dør. Ser laggy ut rett og slett.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Hva skjer forresten med den streamen øverst her? Ser ut som om de man følger skyter ørten skutt midt på fiendene før fienden svarer med ett skudd og vedkommende dør. Ser laggy ut rett og slett.

Slik jeg har opplevd det i hvert fall, Dellers. Jeg putter et helt magasin inn i en fyr, han dør ikke, han fyrer av 3-4 skudd og dreper meg. Samme skjer motsatt vei. Var en del irritasjonsmomenter i går kveld....
Lenke til kommentar

First impressions (Lvl 22.):

Utrolig små maps - fører til kaos i midten, (noen camper som alltid, men overraskende bra flyt.)

Lite varierte våpen - Alle springer rundt med det samme (Mp7(+silencer) er en vinner her også..)

Kort kastelengde på granater vs feks c4 (?). Kanskje det bare er meg.

Litt høy health-pool på normal, må veldig ofte reloade.

Merkelig kick effekt av ulike attachments.

Pc utgaven virker litt uferdig med tanke på valgfrihet av keybindings. (Mulig jeg er teknisk tilbakestående.)

Noen maps er det alt for enkelt å spawn trappe i!

 

Men alt i alt et bra spill, men ikke akkurat nyskapende.

Endret av Awsm
Lenke til kommentar

Har hatt noen øyeblikk;

+

Når du leaver et game due cheating/host, og joiner samme gamemode, så kommer du i nytt game(ikke rejoining, av gamet du leavet)

Klarer å velge någelunde jevne lag.

 

-

BlackOps server feilmelding, midt i game

Kan fortsatt forbedre seg når det gjelder valg av host

Folk vet ikke ossen man spiller, samt de trur KillConfirmed(etc.) er TDM= litt mye camping.

Keybinding fra default er skutt, men lett å fikse, dog saver seg ikke fra: zombie-campaign-mp..

Virkers om livet kommer tillbake litt for fort på core.

 

Men jeg er positivt overasket!

 

*eddit; leste inlegget til han ovenfor og må legge til noe.

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...