Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en Raidmax 630w, som var eksakt samme modell, bare ikke modulær. Den døde, og tok med seg et DFI Expert. Burde søkr RMA på følgeskade, men var helt fersk og tenkte ikke over den muligheten. Foruten en Silver Power 500w (tok også med seg endel HW; takk til komplett som mente det var hovedkortet som drepte PSUen og nektet å erstatte følgeskade - har papirlappen fra teknisk avdeling, svart på hvitt) er vel det de to som faktisk har dødd. Slet ut powerknappen på en OCZ 700w, men det er noe annet.

Lenke til kommentar

Skjønte fint lite jeg heller.

 

Men jeg forstår det slik at den ble "curved" etter å ha blitt flyttet en meter og at den vil reparerer ett eller annet hvis den har peiling.

 

Bortsett fra det så fungerer den helt fint :)

 

Så her gjelder det bare å være første mann til måleren :p

Endret av Valotunk
Lenke til kommentar

 

Haha for en skrotnisse.

 

Det er jo bare tull det som står der! "Titan chassis" ?? Referansekjøler tenker jeg vi kaller det ...

Dyrere enn nytt GTX 970 også. 

 

Yeye lykke til sier jeg bare. Kortet er verd kanskje 1800.

Lenke til kommentar

Vet selv ikke hva

KNC TITAN selges 2X er verdt.

men 70 000 kr?

Glad for jeg ikke har verken scryptcoins eller bitcons da jeg tro verdien er langt dårligere en det selges for.

For meg ser det ut som billig maskinvare fra kina.Men får overlate til ekspertene å si om dette er luri, for meg virker det jo litt snodig. Da man nærmest får billig brukt Elbil til samme pris. Tydligvis ikke marked for i norge.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...