Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SIkkert flash som er problemet. Det senker jo ikke verdien på maskinen en eneste krone. CPU og RAM har nypris på ca tusenlappen, skjermkortet ligger noe over R7-360, så kanskje 13-1500kr i nyprisverdi er OK der. HDD: 300kr eller noe slikt? Kabinett, 500kr? Hovedkort 600kr, PSU 500kr. Skjerm er det vrient å gjette på, men billigere 24" koster vel noe rundt 12-1300kr, så rimelig å anta noe rundt der.

Jeg vil tippe at dagens nypris på den der er ca 6000 i dag. 5000 er nok en hårsbredd for mye, men om han satt den ned til 4000kr ville det vært en grei deal, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Blir overasket gang på gang over folk som skal selge bil. Nærmest alle som blir lagt ut på finn har en urealistisk høy pris..

Ikke uten grunn at så mange biler bare blir liggende på finn i månedsvis.

 

Samme går egentlig for ting og tang som legges ut på finnno. Er dritten brukt kan du ikke slå av 200kr på en ps4 og tro at folk ikke vet hva den koster i butikken. Ikke vet jeg hva disse folka tenker :hmm: 

 

Utrolig at folk engang gidder å betale for å opprette annonse på noe så håpløst. 

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Blir overasket gang på gang over folk som skal selge bil. Nærmest alle som blir lagt ut på finn har en urealistisk høy pris..

Ikke uten grunn at så mange biler bare blir liggende på finn i månedsvis.

 

Samme går egentlig for ting og tang som legges ut på finnno. Er dritten brukt kan du ikke slå av 200kr på en ps4 og tro at folk ikke vet hva den koster i butikken. Ikke vet jeg hva disse folka tenker :hmm:

 

Utrolig at folk engang gidder å betale for å opprette annonse på noe så håpløst. 

 

At folk gidder å gå inn på finn.no i det heletatt :p

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som folk er så opptatt av å selge lenger, nei. Finner du en mobiltelefon på finn til under nypris så er skjermen knust..

Ja har vært helt drøyt i det siste. Har sittet og fulgt med på Sony Z5 Compact, endte med å kjøpe den ny fra Netonnet for 3990. Folk legger dem ut for 5000+ "nesten ny" og forventer at det er en OK pris...

Lenke til kommentar

 

Blir overasket gang på gang over folk som skal selge bil. Nærmest alle som blir lagt ut på finn har en urealistisk høy pris..

Ikke uten grunn at så mange biler bare blir liggende på finn i månedsvis.

 

Samme går egentlig for ting og tang som legges ut på finnno. Er dritten brukt kan du ikke slå av 200kr på en ps4 og tro at folk ikke vet hva den koster i butikken. Ikke vet jeg hva disse folka tenker :hmm:

 

Utrolig at folk engang gidder å betale for å opprette annonse på noe så håpløst. 

 

At folk gidder å gå inn på finn.no i det heletatt :p

 

 

Har selv kjøpt 1 år gammel Plasma tv til 12000kr, som kosta ny 27000. 1 år gammel receiver til 3000kr, som eier betalte 11000kr for året før, nesten ny subwoofer til 4000kr, som nå koster 7000kr ny. Uåpnet strømforsyner til 1000kr, som kosta ny 2500 ish. Alt med kvittering, og alt virker fremdeles helt utmerket. Finn.no kan være en liten gullgruve om man er raskt ute.

 

Bortsett fra den Seasonic PSU'en så kjøper jeg alt PC utstyr nytt, men Hifi og TV f.eks så kan man gjøre noen skikkelig gode kjøp.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

MSI GT80 TITAN 18.4" Full HD GAMING PC

 

Spreke MSI GT80 Titan 18,4 " er en maskin spekket med fantastiske funksjoner for å sikre en god brukeropplevelse . Mekanisk tastatur og strålende grafikk evner og høyhastighets hybrid minne.


• Intel Core-prosessor i7-4980HQ
• 2x Nvidia GeForce GTX 980m grafikk
• 1 TB harddisk , 512 GB SSD RAID minne

 

Ta kontakt for ytterligere informasjon eventuelt kjøpsinngåelse:
[email protected]

 

Løp og kjøp elkjøps kraftigste laptop er endelig her, syns den ikke gir stasjonær pc ytelse, GTX 980 TI SLI med i7 5960x er kraftigere i prisklassen på dette produktet gis verken prisgaranti eller åpen kjøp.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Blir vel ikke så mye bedre enn det der uansett når det kommer til laptop? Kan jo sette hvilken pris du vil.

 

Offtopic - Personlig hater jeg alt ved laptops, men når jeg ser den der med et ordentlig tastatur og de speccsa får jeg et aldri så lite smil rundt munnen. Hadde den bare hatt en 32 " skjerm... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...