Gå til innhold

Luringer/rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Det skulle aldri vært gratis å lagt ut annonse på torget på finn.no....

Dårligst er det at man kan kalle seg hva som helst og opprette og slette et vanvittig antall annonser hver dag.

 

For mange selger brukt elektronikk til butikkpris eller over. -Som om elektronikk er en inivstering som ikke faller i pris.

F.eks. PC til 12.000 i 2010 nå kr 9000.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det skulle aldri vært gratis å lagt ut annonse på torget på finn.no....

Dårligst er det at man kan kalle seg hva som helst og opprette og slette et vanvittig antall annonser hver dag.

 

For mange selger brukt elektronikk til butikkpris eller over. -Som om elektronikk er en inivstering som ikke faller i pris.

F.eks. PC til 12.000 i 2010 nå kr 9000.

 

 

Ja. Mye av dette hadde en unngått hvis en måtte betalt for annonsen. Når det er gratis hvorfor skal en da ikke prøve seg å få solgt det til helt urealistisk pris? Det er som du sier veldig dårlig lagt opp. Er dette for å tjene flere kroner på den voldsomme reklamen finn.no har på siden sin? Uansett hva årsaken er åpner det for mer "svindel" og useriøse annonser. Orker nesten ikke å gå inn på siden å titte lenger engang....

 

De åpner for mer svindel og støtter dette opp med finn's betalingsgaranti  :rofl:

 

Unnskyld mens jeg ler. For en forretnings stil de har klart å hoste frem, imponerende  :nei:

Personlig synes jeg den største luringen/rariteten er finn.no.

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

MSI GT80 TITAN 18.4" Full HD GAMING PC

 

Spreke MSI GT80 Titan 18,4 " er en maskin spekket med fantastiske funksjoner for å sikre en god brukeropplevelse . Mekanisk tastatur og strålende grafikk evner og høyhastighets hybrid minne.

 

 

• Intel Core-prosessor i7-4980HQ

• 2x Nvidia GeForce GTX 980m grafikk

• 1 TB harddisk , 512 GB SSD RAID minne

 

Ta kontakt for ytterligere informasjon eventuelt kjøpsinngåelse:

[email protected]

 

Løp og kjøp elkjøps kraftigste laptop er endelig her, syns den ikke gir stasjonær pc ytelse, GTX 980 TI SLI med i7 5960x er kraftigere i prisklassen på dette produktet gis verken prisgaranti eller åpen kjøp.

 

God dag mann! Økseskaft!

 

Kom tilbake når du har funnet en demobrukt MSI GT80 til en pris som tilsier at den du har funnet er lureri, i stedet for å komme med en søkt sammenligning. Eller la være å komme tilbake...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Det skulle aldri vært gratis å lagt ut annonse på torget på finn.no....

Dårligst er det at man kan kalle seg hva som helst og opprette og slette et vanvittig antall annonser hver dag.

 

For mange selger brukt elektronikk til butikkpris eller over. -Som om elektronikk er en inivstering som ikke faller i pris.

F.eks. PC til 12.000 i 2010 nå kr 9000.

 

 

Ja. Mye av dette hadde en unngått hvis en måtte betalt for annonsen. Når det er gratis hvorfor skal en da ikke prøve seg å få solgt det til helt urealistisk pris? Det er som du sier veldig dårlig lagt opp. Er dette for å tjene flere kroner på den voldsomme reklamen finn.no har på siden sin? Uansett hva årsaken er åpner det for mer "svindel" og useriøse annonser. Orker nesten ikke å gå inn på siden å titte lenger engang....

 

De åpner for mer svindel og støtter dette opp med finn's betalingsgaranti  :rofl:

 

Unnskyld mens jeg ler. For en forretnings stil de har klart å hoste frem, imponerende  :nei:

Personlig synes jeg den største luringen/rariteten er finn.no.

 

Joda, så kan de ha et "interessent-gebyr"; så man ikke får masse mail av folk fra som vil ha, men ikke vil ha likevel...

 

Det kostet 25kr før, men da får de isåfall ha bedre bilderopplastning (ingen krymping) og ubegrenset annonsevarighet - for eksempel. Ellers er det ingen vits å annonsere der, engang :)

Lenke til kommentar

 

 

 

oioi, samme hardware som meg jo.. Skulle solgt for den prisen hvis noen tilba det! Har SSD og bedre PSU, så da kan jeg kanskje skrive at den kjører alt på ULTRA ULTRA?

 

 

Tja, ser jo ut som du kan prøve?  :rofl:

 

Karen som selger tror tydeligvis han er "gangster" sjekk bildet på finn. Ikke rart han tar kriminelle priser da! 

Lenke til kommentar

Hvis du legger sammen prisene for alt (bortsett fra RAM, HDD, OS og DVD) så får man ca 14000 kr. Litt vanskelig å si eksakt da han ikke forteller hvilke skjermkort det er, og hovedkortet Hovedkort: ASUS Maximus VIII ikke finnes til LGA-1150 i det hele tatt. Uansett gir det relativt syk pris  :nei: 

Lenke til kommentar

 

Fyren ser ut som han er 13 år gammel og da er spørsmålet heller hvor mye man kan forvente med tanke på hvordan dagens ungdom er....

Hvordan ER dagens ungdom i forhold til hvordan du VAR? Hehe. "Grandpa"

 

 

Tvert imot, jeg er ingen bestefar. Er knapt far da jeg er bare 32 år gammel. Føler bare at dagens ungdom er annerledes enn de var før. Snakker om en era da jeg selv var 13-15 år gammel og drev med "proff" gaming. Var tilogmed et par ganger på gode gamle CPL i mine glansdager. Kanskje bare jeg som har blitt mer tålmodig og rasjonell med årene og føler at dagens ungdom er helt på villspor. 

 

Hvis ikke 25 tusen er helt på villspor og rett og slett dumt for den der så vet ikke jeg hva som er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...