Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til jenter: Hva er viktigst for dere å finne hos en gutt?


Hva er viktigst for jenter å finne hos en gutt?  

24 stemmer

  1. 1. Hva er den viktigste egenskapen hos gutt?

    • Personlighet
      23
    • Utseende
      1
  2. 2. Hvilken personlighetstype foretrekker du?

    • Snill
      21
    • Nerdete
      8
    • "Bad boy"
      4
    • En som hele tiden tøffer seg
      2
    • Player
      2
    • Bodybuilder
      2
    • "Sportsidiot"
      3
    • Bærumsgutt
      1
    • Over gjennomsnittlig selvgod
      3
    • Sint/hissig
      1
    • Eksentrisk
      5
    • Stille
      5
  3. 3. Hvilken type utseende foretrekker du?

    • Bodybuilder
      5
    • Normalbygd
      18
    • Tynn
      6
    • Glattbarbert six-pack-fyr som glinser
      4
    • Litt lubben
      6
    • Svært lubben
      2
    • Høy
      9
    • Kort
      2
    • Estetisk vakker
      4
    • Ikke fullt så estetisk vakker
      5
  4. 4. Hvem ville du helst vært i et forhold med av disse typene?

    • Selvgod bodybuilder som tror han er best, og elsker treningsstudioer og proteinshake
      3
    • Litt lubben, men veldig snill og litt nerdete fyr
      15
    • Svært lubben sportsidiot som helst vil være ute med "gutta"
      0
    • Glattbarbert sixpack-bærumsgutt med BMW og masse penger
      2
    • Normalbygd player med merkeklær, og sjekketriksene klare for å få deg til sengs
      1
    • Eksentrisk, tynn miljøvernsentusiast
      3
  5. 5. Hvor gammel er du?

    • Yngre enn 15
      1
    • 15-18
      6
    • 19-23
      10
    • 24-28
      3
    • 29-35
      2
    • 35+
      2


Anbefalte innlegg

Som gutt, føler jeg at det eneste jentene i 20-årene nå for tiden er ute etter, er gutter som er hot og trendy. Personlighet er ikke lenger like viktig, det viktigste er at gutten kan "vises frem" for andre venniner.

 

Jeg har derfor laget denne undersøkelsen, og vil at dere jenter på diskusjon.no stemmer på hva dere foretrekker. Og kom gjerne med dine kommentarer også :)

 

Postet av anonym: 0dc2af96513f89f4c5dcc1f91a5af317

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste er vel at vi gutter har IPhone, er populære, svindyre klær, ekstremt tynne og skinnypack, oppfører oss som idioter mot jenter, helst under 3 i snitt på skolen, lever av cola og annen dritt, drikker oss drita og spyr over alt hver helg, har en penis på minst 23cm og er aktiv innen en idrett. Vi må for Guds skyld ikke spille f.eks dataspill eller spille sjakk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som gutt, føler jeg at det eneste jentene i 20-årene nå for tiden er ute etter, er gutter som er hot og trendy. Personlighet er ikke lenger like viktig, det viktigste er at gutten kan "vises frem" for andre venniner.

 

Jeg har derfor laget denne undersøkelsen, og vil at dere jenter på diskusjon.no stemmer på hva dere foretrekker. Og kom gjerne med dine kommentarer også :)

 

Postet av anonym: 0dc2af96513f89f4c5dcc1f91a5af317

 

Grunnlaget for denne pollen er helt feil. Jeg er en lubben gutt, ikke spesielt pen og bryr meg lite om hvordan jeg går kledd (ser ikke ut som en idiot men følger ikke mye med på mote). Jeg trekker til meg jenter som kan kalles perfect 10's mer enn kompisene mine som er digge (har to som faktisk er modeller). Når jeg er ute å snakker med en jente skjer det oftere enn ikke at hun drar meg med bort til venninnene sine og skryter av meg.

 

Det ENESTE som har noe å si er: Hvordan ser DU på DEG SELV. Tro det eller ei - underbevisstheten din oppfatter usikkerhet eller "lav selvfølelse" hos andre. Dette skaper ikke attraksjon. Det fremhever også for alle andre at du er en BETA MALE. BETA MALES får seg noe når alle ALFA MALES er tatt - jenta ser dobbelt og hun ikke har tilgang på dildoen sin da den er på rens?!

 

Du må lære deg å være SJEF over din EGEN selvfølelse og bare snakke om ting DU er interessert i med jenter. Still henne spørsmål du faktisk vil vite svaret på. Ikke spør om hun liker gossip girl hvis du ikke bryr deg. Hvis du lurer på om hun har spilt battlefield så spør om det. Bare husk å VIS AT DU ER INTERESSERT I SVARET HENNES. Hvis du ikke liker svaret - vær ærlig og si det. Gjerne som en spøk. Selv syntes jeg det er turn off med jenter som ikke liker eksperimentell sex. Dette er noe jeg GENUINT er interessert i å vite så jeg stiller spørsmålet ofte. Hvis de sier nei, ber jeg om en begrunnelse. Liker jeg ikke begrunnelsen sier jeg noe som: Det er en dealbreaker.... Jeg som hadde store håp for oss - og selv om det er et ganske absurd spørsmål og et "negativt" svar (jeg smiler ikke når jeg kødder med jenter, for jeg kødder egentlig ikke) skaper det noe helt absurde mengder attraksjon. Det skjer oftere enn aldri at de bryter ut: For deg så kanskje jeg hadde gått med på noe av det! MEN IKKE DE DRØYESTE TINGENE - osv osv.

 

Litt off track nå men poenget er det samme:

 

DRIT i hva andre syntes om deg. DU skal være DIN EGEN sjef. Det ENESTE som er viktig er at DU har det gøy. Når DU har det gøy vil HUN (mest sannsynlig med mindre du ikke tør å være deg selv) ha det gøy også!

 

Dette krever mye "soulsearching" for du må finne ut hva dine genuine interesser er og hva du egentlig leter etter. Men når du har funnet det, skrevet det ned og gjort det HELT klart for deg selv - vil du trekke til deg så mye jenter at du skulle ønske du aldri leste dette innlegget.

 

(merk: det er snakk om å snakke med alt fra 100 til 10000 jenter før du "mestrer" deg selv i slike situasjoner, hvordan du prosjekterer deg selv og kommer til den selvrealisasjonen at det faktisk bare handler om DEG. Det er en individuell prosess dom du bare må gjennom for å bli den mannen du ønsker å være - men tro meg: det er verdt det)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Wow, litt av en stereotypisering.

Støtter det som er nevnt ovenfor, og uansett hvor reel den avstemningen hadde vært, er jenter sjeldent ærlige om hva de egentlig vil ha når alt kommer til alt ;-)

Lenke til kommentar

Man må huske at de eneste som faktisk svarer på undersøkelsen er folk som faktisk bruker tid på et nettforum, i dette tilfellet også et forum hvor folk flest går for å få hjelp med sosiale problemer. Uansett om denne undersøkelsen lover overraskende godt for en spinkel fyr med The Joker t-skjorter, så tror jeg ikke at vi kan snakke om noe representativt utvalg.

 

@TS:

 

Måten spørsmålene og svaralternativene er utformet på gjør det litt tydelig at du er en litt nerdete lubben type. I stedet for å utføre en lite obskur undersøkelse på et lite representativt utvalg mennesker, burde du kanskje prøve å finne deg ei jente som tar deg for den du er. Å være nerd er ikke like sett end på nå som før, men det er heller ikke noe særlig populært. Jeg tror uavhengig av noen som helst undersøkelse så er alle jenter ute etter en hvis identitet. Hvis det å være nerd er en del av identiteten din, så må du være stolt av det. Hvis en partner skal kunne føle seg stolt av å være sammen med deg må du være stolt av at du er deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han jeg er sammen med nå er basicly alt jeg har lyst på i en mann.

 

Han er stor (kraftig, overvektig). Hvis han kan låne klærne mine så er det en deal-breaker.. for å si det sånn.

Han er snill. (Gud så snill han er)

Han er også tøff og litt ''badboy'' innimellom. (Kler seg mye i mørke klær og hører på metalmusikk)

Han har andre interesser enn meg. (SE; metalmusikk. Fint å ha hver våre interesser også så vi har noe for oss selv)

Han er høy. Han er mørk (mørkt hår, øyne).

Han er lidenskapelig, og har en helt fantastisk personlighet. (Vi var gode venner i flere år før vi ble sammen)

Han digger videospill.(Gjør jeg også! Er så koselig å ligge i sofaen sammen og runde ett spill!)

Han digger gode filmer, og misliker hollywood-crap. (som meg, så vi slipper å krangle om hva vi skal se!)

Han er flink med pc. (Det er ikke jeg, så det er jo bare bra!)

Han er omtenksom. (I senga og overalt ellers!)

 

Det er det jeg kom på nå :love:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han jeg er sammen med nå er basicly alt jeg har lyst på i en mann.

 

Han er stor (kraftig, overvektig). Hvis han kan låne klærne mine så er det en deal-breaker.. for å si det sånn.

Han er snill. (Gud så snill han er)

Han er også tøff og litt ''badboy'' innimellom. (Kler seg mye i mørke klær og hører på metalmusikk)

Han har andre interesser enn meg. (SE; metalmusikk. Fint å ha hver våre interesser også så vi har noe for oss selv)

Han er høy. Han er mørk (mørkt hår, øyne).

Han er lidenskapelig, og har en helt fantastisk personlighet. (Vi var gode venner i flere år før vi ble sammen)

Han digger videospill.(Gjør jeg også! Er så koselig å ligge i sofaen sammen og runde ett spill!)

Han digger gode filmer, og misliker hollywood-crap. (som meg, så vi slipper å krangle om hva vi skal se!)

Han er flink med pc. (Det er ikke jeg, så det er jo bare bra!)

Han er omtenksom. (I senga og overalt ellers!)

 

Det er det jeg kom på nå :love:

 

Har han en bror? ;)

Lenke til kommentar

Jenter bryr seg like mye om peniser som det gutter bryr som om pupper og rumpe, faktisk mindre.

Det er forskjellig fra jente til jente hvor mye utseende betyr, men selv om personligheten kommer først vil jeg tro at de fleste jenter ser litt på utseende også. Det er utseende som gir førsteintrkket, og hvem vil ikke være sammen med en kjekk gutt eller ei pen jente?

Noen ganger så kan personligheten være med på å 'gi et annet utseende' til en person. F.eks Jeg har en venn som egentlig ikke er så fin utseende messig og som kler som litt lubbent, men han er så morsom, snill og gøy å være med at når man først begynner å snakke med han så får man et helt annet inntrykk av han.

 

Altså utseende spiller en liten rolle, men personligheten er viktigst.

Lenke til kommentar

Denne undersøkelsen har mange svakheter.

 

Ja, jenter ønsker en snill gutt, men hva er en snill gutt? En som gjør alt du sier, en som husker når bursdagen din er, en som er snill mot deg mestparten av tiden eller bare snill en gang i blant?

 

Folk liker normalbygde gutter. Ok? Du sier vel ikke nei til en gutt du er forelsket i fordi han er litt tynnere eller litt tjukkere enn "idealet" ditt?

 

Videre i undersøkelsen har du bare tatt med 1-2 svaralternativer som er "sosialt akseptert", mens resten er negativt ladede ord. Man kan fortsatt være en "bodybuilder med proteinshake" og få damer.

 

TS, om jeg får tippe, passer du inn i beskrivelsene som har fått flest stemmer?

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...