Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, nå så det ut som du hadde lagt til en spoiler om kveldens episode som jeg allerede har sett, men du har lagt ut en om morgendagens. Bare sånn til advarsel for andre.

 

Edit: Til Snuzk1

Endret av Pow!
Lenke til kommentar

Maria er og forblir evig tragisk. Hun vet at det er 0 sjans hun og stygge sutregutt vil klare å kapre mer stemmer enn noen av de gjenverende, uavhengig par måte. Med Stian ville hun vært favoritt. Uansett spent på hvem 2 som får mulighet til å spille seg inn igjen. Stian og Tommy fortjener det klart mest, Camilla har allerede fått muligheten, samme gjelder Kristian Rene.

Lenke til kommentar

Det er så idiotisk gjort av Christina. Altså hvis man først står i en finale, så skaffer man seg ikke flere stemmer ved å gjøre noe sånt. Heeeelt idiotisk gjort.

 

Sjansen er der for at det er Miguel og Maria som står i mot dem i finalen og jeg tviler på at de er mer populære enn Mats og Christina. Det er vel den eneste sjansen hun har til å vinne med Mats. Enig at det var idiotisk. Hva som foregår oppi den skrullas hode vet da foglarna.

Det er sant, men hadde jeg vært camilla så hadde ikke jeg stemt på christina i finalen med mindre hun står med stian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...