Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvaaa faen? Trodde ikke det var mulig å for noen å ha sett finalen enda.. men ligger visst video ute på viddy som viser troskapstesten, og i tittelen står det et navn, men skal ikke nevne det her..(poppa opp i nyhets-feeden min på facebook at noen hadde sett på det) aner ikke om det er ekte eller ikke da, men tør da ikke å gå inn å sjekke. Men FY FLATE så mye jeg hater det derre viddy-dritet.... :realmad:

Lenke til kommentar

Tonights the night. Tok seieren litt på forskudd da Christina-vagina måtte sjekke ut i går, men ser fremdeles fram til finalen. Føler meg ganske sikker på at Miguel og Vida har flest stemmer, særlig ettersom Stian står fast på det kakeboksprinsippet sitt. Gleder meg til å se Andreas må svelge den etter den lille "Jeg er her oppe, du er her nede"-tale.

Lenke til kommentar

Men hvaaa faen? Trodde ikke det var mulig å for noen å ha sett finalen enda.. men ligger visst video ute på viddy som viser troskapstesten, og i tittelen står det et navn, men skal ikke nevne det her..(poppa opp i nyhets-feeden min på facebook at noen hadde sett på det) aner ikke om det er ekte eller ikke da, men tør da ikke å gå inn å sjekke. Men FY FLATE så mye jeg hater det derre viddy-dritet.... :realmad:

 

Hvem var det? (Skriv i spoilertag selvfølgelig)

 

Jeg har hørt at

 

Vida og Miguel vinner, men at Vida slipper kula. Stian er den siste som skal stille seg bak (akkurat det ser man på slutten av forrige episode tror jeg), og at han går bak Vida og Miguel. Men alle andre år har ikke ryktene jeg har hørt stemt 100%

 

Endret av th1nk
Lenke til kommentar

Hva er dette Kakeboks-greiene?

 

Hva er Viddy (generelt) ?

 

Jeg tror personlig at Vida og Mikuel vinner, og Vida slipper kula.

 

Man KAN jo slippe kula på 100 og 1000 kroner, også da. Bare for å gi et stikk til de andre deltagerne om at de kunne tjent mer som vaskehjelp, enn Paradise-deltager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...