Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er svaret:

 

Fordelen Kristian Rene får er at han får et gullkjede. Det gjør at han velge hvor personen som blir valgt bort skal stå. På parsermonien står Miquel og Tommy bak Maria. Maria velger Tommey og dermed er Miquel "ute". Men Kristian Rene velger å plassere Miquel med Maria igjen og vips så er Tommy ute.

 

Lenke til kommentar

Etter et par episoder av årets utgave gav jeg opp. Deltakerne fenget meg ikke, og det virket som den samme gamle oppskriften ble brukt i år også. Har programmet fornyet seg siden starten, eller er det fortsatt den samme gamle regla som tidligere? Er det nå noen grunn til å følge med igen?

 

Jeg er ingen kritiker av slike programmer, men hadde mer sansen for Forever Eden og Paradise Hotel USA (sesong 1) som gikk en gang i tiden. Har PH fornyet seg i år?

Endret av Krølle
Lenke til kommentar

Hva er greia med at Tommy og Miguel står bak Maria i teaseren til TV3? Sykt irriterende om det der er en spoiler.

Det var jo faktisk drøyt avslørende. Jævlig dårlig as.

 

Forresten, er jeg den eneste i landet som synes Christina er kul? Sett bort fra at hun er en infernalsk bitch i kronisk vranglås, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke sikkert det er Miguel eller Tommy som ryker selvom de står bak Maria, da. Husk at Kristian René har en makt. I tillegg til at Miguel har en fordel.

 

edit: dette er bare teorier, da jeg ikke har sett dagens eller morgendagens episode enda. Men virker ikke særlig gjennomført av TV3 om det skulle være tilfelle at enten Miguel eller Tommy ryker, nå som de har hatt det klippet i teaseren til neste episode.

Endret av empetre
Lenke til kommentar

Jeg håper Kristian får sendt hjem Andreas snart, for han har ikke måtte gjort en dritt for å få være der. Kristian og Miguels eneste sjanse for å vinne PH er hvis de begge står i en finale sammen. De gjør hvertfall det som er meningen der, nemlig å SPILLE. Noe de andre tydeligvis ikke enda ikke har forstått..

Lenke til kommentar

Jeg vil virkelig ikke si at alt der inne handler om å spille. Mye handler faktisk om relasjonen man bygger til andre mennesker.

Enig, det handler om å komme godt overens med alle der inne.

 

Stian har kommet langt på å være positiv, jordnær og å komme godt overens med alle.

Lenke til kommentar

Stian eller Andreas vinner. Det er 80% sikkert.

 

Miguel har ikke sjans i en finale, mats har heller ikke sjans. Med mindre de begge står i en finale da, men tviler på det.

 

Så er det bare å prøve å forutse hvem som stemmer på hvem i en finale.

Kristin, Dennis, Christina går garantert til Andreas. + noen få til.

Resten går til Stian siden han er mest likt der inne, vips så vinner Stian PH! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...