Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk utfall av dagens episode! Frydet meg så inni granskauen når Christina måtte svelge skammen over å ha dolket bestevenninna si i ryggen.

 

Skjer med at Athena ikke var med i kveld i det hele tatt? Gjør ingenting, ikke mistforstå, men bra jobba å være så anonym.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hadde bestemt meg for å holde meg unna denne tråden etter for mange spoilers, men etter dagens episode greier jeg faen ikke holde meg!

For ei jævla avskyelig TØYTE hu der christina er! Bare tanken på at jeg traff henne på byen her forleden gir meg brekninger! Hvorfor i helvete har hun meldt seg på i det hele tatt? ALT er jo bare drit, ALLE er drit, SPILLET er drit, whine whine whine! Det gjør meg i bunn og grunn ingenting at Camilla måtte dra, det som derimot fikk meg til å klikke var at jeg har nettopp sett en hel jævla episode dedikert til dette makkverket av en person! ARGH!

 

Rage over!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er så idiotisk gjort av Christina. Altså hvis man først står i en finale, så skaffer man seg ikke flere stemmer ved å gjøre noe sånt. Heeeelt idiotisk gjort.

 

Sjansen er der for at det er Miguel og Maria som står i mot dem i finalen og jeg tviler på at de er mer populære enn Mats og Christina. Det er vel den eneste sjansen hun har til å vinne med Mats. Enig at det var idiotisk. Hva som foregår oppi den skrullas hode vet da foglarna.

Lenke til kommentar

Jeg håper Stian vinner, men hvis han ryker ut, håper jeg Andreas vinner med Christina og slipper kulen. Christina bør si at det er greit at Andreas slipper kulen etter hun dolket Camilla i ryggen. Det er eneste måte hun kan redde seg opp igjen fra dolkingen av Camilla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...