Gå til innhold

Paradise Hotel 2012 Norge - Sesong 4 (mandag-torsdag kl. 21.30!) NB: SPOILERS I SPOILERTAG


Anbefalte innlegg

Dette er helt sikkert planlagt av Paradise Hotell for å skape usikkerhet og konspirasjon mellom oss. Egentlig så er det bare en som prøver å ligne på akkurart de punktene for å forvirre og lure oss.

 

TV3: "Du Kristian Rene, kan vi låne de armbåndene dine bort til en annen dude slik at det ser ut på reklamen som om at det er du som sjekker inn? Det er så gøy å lure alle de dumme seerne"

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan dere slutte med spoilers? :)

 

WTF: Det er ikke spoiler. Det er bare en teori. Ettersom de som følger med på Viaplay ikke får sett Mandagens episode enda så kan ingenting sies med sikkerhet. Det han gjør er at han sammenligner bilder av det du så på TV og et tidligere bilde av Kristian Rene og tipper at han kommer inn. Hvorfor henger du i tråden her egentlig når kommentaren din kun er slutt med spoilers?

Vel jeg mener det er spoiler. Detaljer om noens tatoveringer er ikke noe jeg personlig legger merke til når jeg sitter i sofaen min og ser på tv. Spekulasjoner er løse teorier som kan begrunner med ting som har blitt hintet fram i andre sammenhenger enn klare bildebevis - da er det fakta. Vanskelig å si noe annet nå enn at Kristian René kommer inn.

 

Forøvrig "henger" jeg her i tråden fordi jeg liker å se at flere enn meg rager om idioter som Kristina. Jeg mener også at jeg i en tid tilføyde litt i debatten om hvem som er størst douche av Dennis og Miguel. :)

Endret av Barista Bob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men det er ingen spoiler for ingen her inne vet med sikkerhet. Hadde vi sett Mandagens episode og dermed sagt det - ja da er det spoiler, men teori er ikke spoiler.

Jeg gidder ikke fortsette en så idiotisk diskusjon, men jo det er jo sikkert nå. Bare les inleggene til han som postet om det først på forrige side.

Lenke til kommentar

Ingen av de kommer inn. Det kommer inn en helt annen dude! Vent å se!

 

Hvordan vet du dette? Synes det er rart de i såfall har tatt seg bryet med å be ham bruke samme armbånd og male på en helt lik tatovering, med mindre han nye har en lik fra før... noe som heller er veldig usannsynlig, kun for å forvirre seerne.

 

Her ser du at det er samme ansikt og samme hvite "bue" nedenfor ansiktet med et mørkt felt i.

 

http://bildr.no/image/1178244.jpeg

 

Edit: Kopier og lim inn linken, ellers blir bildet forminska og det blir umulig å se.

Endret av th1nk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...