Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var synd! koser meg forøvrig stort med psone klassikere som jeg får kjøpt på storen :) noen som har testet MGS bundelen? :)

Har selv runnet resistance pga. Jeg er fan av serien, men spillet er meget svakt på vita. Cod bruker Vel samme motoren som resistance.

 

Men tilbake til spørsmålet. Ja. Har testet de og de er helt greie porter. Om du er MGS fan og vil prøve spillene igjen så er de absolutt verdt en titt.

 

Hva er psn nicket ditt? Jeg er på ps3, ps4 og Psvita om du skulle ha behov for å spille med noen.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Var slik jeg også, men nå er det så mye drit liggende å slenge og jeg ser tusenlapper i det :p.

 

Har faktisk solgt alle håndholdte jeg har hatt hittil, foruten en lite brukt PSP jeg har liggende.

 

Slitsomt å spille på i lengden, og for lite reisetimer gjør at det ikke er så mye å hente i det for meg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+89234341

Kjøpte en Vita her om dagen da jeg fant ut at Ratchet & Clank-trilogien var ute på den.

 

Er det noe "triks" til å få tak i minnekort billig? Ser CDON har 16GB til 299, Gamezone 32GB til 648, og 64GB koster 99 USD + mva/frakt i utlandet der jeg har funnet - stemmer den oversikten, eller har jeg gått glipp av noe åpenbart?

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Fant et enslig 16GB kort til 300 på Gamestop, så tok med det.

 

Jeg tror kanskje minnekortene er et av de største problemene med Vita. Konsollprisen, spillprisene, tilgang på remastered versjoner av gamle spill i mangepakninger, PS4 remote play, etc tilsier at konsollen kunne klart seg - men det er veldig vanskelig å komme unna en minnepris på mange ganger microSD og tilgjengelighet på minnekort nær 0. Sony kan neppe tjene noe på de minnekortene, ikke i forhold til økt digitalt salg ved at alle med Vita har plenty med minnekapasitet.

 

Spår en 3000 modell med microSDXC og to ekstra skulderknapper for PS4 remote play

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Dette er sikkert veldig "no shit sherlock" for de fleste Vita-eiere, men bestilte denne: http://gamezone.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=52722&WebSiteMapNodeID=1000001&prdg1=124&prdg2=28&prdg3=678&utm_source=prisguide

og må si det gjør en overraskende stor forskjell. Spesielt på Borderlands 2, som jeg må si jeg finner heller uspillbart uten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Den nye modellen er mye mindre, så det går ikke. Den er laget spesielt til slim, både i forhold til mekanismen som holder den, ladeport etc.

 

Mest effekt av den fikk jeg i Borderlands, men funker også fint i spill som ellers fungerer fint uten. Spiller Super mario 64 med den nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...