Gå til innhold

Den offisielle PS Vita tråden


Xposure

  

190 stemmer

  1. 1. Skal du anskaffe PS Vita?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. Ja, noen ganger er det godt at vi er..! :D

 

Uncharted-serien synes jeg er så fantastisk at jeg har vanskeligheter med å finne noen svakheter ved spillene.. Når jeg prøvde Vita-spillet hadde jeg ikke spilt Uncharted siden 3-ern, og var kanskje litt for sugen på noe nytt, men allikevel, selv ble jeg imponert over spillet, spesielt siden det var på en håndholdt.. :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som sliter med å få PixelJunk Monsters gratis på PS+ denne måneden? Får Smart As..., men ikke PixelJunk... Står kr. 84,- etter "rabatt" for PS+ kunder :-S

 

Stusset litt over det samme, men når jeg kom til handlekurven, for å "betale" , var prisen 0 :-)

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet noe om når Vita Slim vil komme til Norge? Har fått inntrykk av at Sony ønsker at kjeder selger ut de største delene av det de har av Vita før de ruller ut Vita Slim. Når butikker kjøper opp nytt parti Vita, vil de får Slim, er det korrekt?

 

Er det noen forventet pris på denne? Ville trodd at 1500,- skulle være en grei pris, spesielt med tanke på kampanjene Sony har startet for å få ut Vita fra butikkene (som har ligget på under 1500,-), og den nye har noen reduserte kostnader (og et par nye, som internminne, så vet ikke om det veier opp for hverandre).

Lenke til kommentar

Er det noen her som vet noe om når Vita Slim vil komme til Norge? Har fått inntrykk av at Sony ønsker at kjeder selger ut de største delene av det de har av Vita før de ruller ut Vita Slim. Når butikker kjøper opp nytt parti Vita, vil de får Slim, er det korrekt?

 

Er det noen forventet pris på denne? Ville trodd at 1500,- skulle være en grei pris, spesielt med tanke på kampanjene Sony har startet for å få ut Vita fra butikkene (som har ligget på under 1500,-), og den nye har noen reduserte kostnader (og et par nye, som internminne, så vet ikke om det veier opp for hverandre).

 

Vet ikke når den kommer, men siden den vanlige Vitaen har amoled-skjerm ville jeg ærlig talt gått for den fremfor Slim-versjonen. Vitaen er etter min mening helt grei når det kommer til vekt og tykkelse, og skjermen på den originale Vitaen er noe av det beste jeg noensinne har brukt. The blacks!

Lenke til kommentar

 

Er det noen her som vet noe om når Vita Slim vil komme til Norge? Har fått inntrykk av at Sony ønsker at kjeder selger ut de største delene av det de har av Vita før de ruller ut Vita Slim. Når butikker kjøper opp nytt parti Vita, vil de får Slim, er det korrekt?

Er det noen forventet pris på denne? Ville trodd at 1500,- skulle være en grei pris, spesielt med tanke på kampanjene Sony har startet for å få ut Vita fra butikkene (som har ligget på under 1500,-), og den nye har noen reduserte kostnader (og et par nye, som internminne, så vet ikke om det veier opp for hverandre).

 

Vet ikke når den kommer, men siden den vanlige Vitaen har amoled-skjerm ville jeg ærlig talt gått for den fremfor Slim-versjonen. Vitaen er etter min mening helt grei når det kommer til vekt og tykkelse, og skjermen på den originale Vitaen er noe av det beste jeg noensinne har brukt. The blacks!

^This

Hvorfor gå for en dårligere versjon når den eldre i tillegg er såpass billig som den er. Interminne på den nye er heller ingen fordel i praksis da man uansett trenger større minnekort.

Lenke til kommentar

 

 

Er det noen her som vet noe om når Vita Slim vil komme til Norge? Har fått inntrykk av at Sony ønsker at kjeder selger ut de største delene av det de har av Vita før de ruller ut Vita Slim. Når butikker kjøper opp nytt parti Vita, vil de får Slim, er det korrekt?

Er det noen forventet pris på denne? Ville trodd at 1500,- skulle være en grei pris, spesielt med tanke på kampanjene Sony har startet for å få ut Vita fra butikkene (som har ligget på under 1500,-), og den nye har noen reduserte kostnader (og et par nye, som internminne, så vet ikke om det veier opp for hverandre).

Vet ikke når den kommer, men siden den vanlige Vitaen har amoled-skjerm ville jeg ærlig talt gått for den fremfor Slim-versjonen. Vitaen er etter min mening helt grei når det kommer til vekt og tykkelse, og skjermen på den originale Vitaen er noe av det beste jeg noensinne har brukt. The blacks!

 

^This

Hvorfor gå for en dårligere versjon når den eldre i tillegg er såpass billig som den er. Interminne på den nye er heller ingen fordel i praksis da man uansett trenger større minnekort.

 

Jeg har en sekk som er fylt opp så godt det lar seg gjøre, så jeg ønsker å minimere så mye som mulig på vekt og størrelse. Jeg bruker den også en del når jeg er ute uten tilgjengelig strøm, og den skal ha bedre batteri.

 

Må ofte drasse med meg 7 ladere, og prøver å minimere dem med å gå etter produkter som bruker USB. Jeg har Vita, men den gir jeg til samboer når den nye kommer.

 

Jeg mener å huske denne også bruker vanlig minnekort, noe jeg ser på som en forbedring.

 

Det at skjermen er dårligere er kjipt, men synes de andre endringene veier opp for det.

Lenke til kommentar

Er det mulig å få kontakt med den amerianske PSN storen som på ps4? og spille med sin norske konto etter en har kjøpt billigere spill fra den amerikanske?

 

Ikke på vita. Det krøller seg helt. Sletter norske spillene for så å legge inn amerikanske. Og samme skjer andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...