Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Official 12.7 Beta bug rapport:

Filmavspilling HD, klokks og volt hopper til Full3D settings, med ditto strømforbruk og høye temps..

 

Fixer:

Ellers en helt flimmerfri nedre del av HDMI HDTV-skjerm, surfing med fullscreen browser, for første gang siden release, endelig..

 

PS: Lastet fra guru3d, så er ikke 100% sikker på om denne er lik AMD's offisielle 12.7 Beta, selv om de sier det er den samme på D/L siden..

 

Official 12.6 WHQL:

Mangler kanskje noen spillforbedringer som er i 12.7 Beta, men er sålangt feilfri, har ikke Full3D film buggen, og har fixet fullscreen surfeflimmer lik 12.7 beta..

 

Det blir 12.6 WHQL på meg frem til neste driver dukker opp.. ;)

Lenke til kommentar

Siden dere prater så mye BF3 nå kan jeg like godt spørre her.

 

Etter JUN updaten så går ikke campaign delen hos meg. Co-op missn's å online funker.

Campaign delen laster inn, videoen går fint men inn game skjer det ikke noe, det står bare stille å jeg ser rundt bare??

Det høres akkurat ut som slik BF3 Single Player det :tease:

For å være helt ærlig: BF3s Single Player får Duke Nukem Forever til å virke som Portal 2. Hvordan orker du?

Lenke til kommentar

Det var ikke spørsmålet mitt om jeg orker MP eller SP på ett spill. Er jo slike som bare skal ha MP som ødelegger spillene, for dem trenger ikke lage noe med innhold lengere. Bare det blir å laget noe med kaos og eksplosjoner så er det greit.

 

Blir dere da drept så flipper dere helt ut etc etc. Dette er jo ikke om spillet i seg selv. Men om det kan være noe driver rellater som kan skape dette fenomenet. Kunne tenkt meg att det funnket da

Lenke til kommentar

Nå veit ikke hvem som griner mest nå jeg da.. Å hva jeg venntet til respons. Ikke så mye egentlig.

Men nå vet jeg vertfall att jeg ikke skal spørre så mye mer rundt her

 

Ånei jeg griner ikke over att det ikke funker, eller att jeg ikke fikk noe mening hva det kunne være.

Er bare komisk den reaksjonen somme kommer med.

Lenke til kommentar

Er det noe feil med heaven 3.0? Merkelig at det ikke finnes en eneste video på youtube med ett 7970 mellom 1200-1300. Eller kanskje det bare er jeg som er elendig på å søke på nett, men jeg sliter med å finne det i det hele tatt. Noen som vet hvor jeg kan finne det hen?

F.eks 1920x1080 4x 4x normal tess

Endret av otl
Lenke til kommentar

Er det noe feil med heaven 3.0? Merkelig at det ikke finnes en eneste video på youtube med ett 7970 mellom 1200-1300. Eller kanskje det bare er jeg som er elendig på å søke på nett, men jeg sliter med å finne det i det hele tatt. Noen som vet hvor jeg kan finne det hen?

F.eks 1920x1080 4x 4x normal tess

 

Litt skuffende søkegenskaper du har der ja, denne tråden har jo en hau av Unigine 3.0 runs på 1200+, av meg inkludert... :p

 

Her er en tråd dedikert til Unigine: http://forums.guru3d...=307447&page=19

Endret av Ourasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noe feil med heaven 3.0? Merkelig at det ikke finnes en eneste video på youtube med ett 7970 mellom 1200-1300. Eller kanskje det bare er jeg som er elendig på å søke på nett, men jeg sliter med å finne det i det hele tatt. Noen som vet hvor jeg kan finne det hen?

F.eks 1920x1080 4x 4x normal tess

 

Litt skuffende søkegenskaper du har der ja, denne tråden har jo en hau av Unigine 3.0 runs på 1200+, av meg inkludert... :p

 

Her er en tråd dedikert til Unigine: http://forums.guru3d...=307447&page=19

 

Video?

 

Nå er jeg nysgjerrig ;)

Endret av otl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...