Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

La nettopp inn ett gtx 280 midlertidig mens jeg renser vannkjølinga, etter å ha kjørt 5870 cfx i lang tid. Bare problemer .. core frekvensen låser seg til 400MHz i spill helt plutselig Skjermdriveren kræsjer hver gang jeg setter f@h på pause og g9x musa mi virker ikke som den skal med syk forsinkelse lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med at jeg må restarte pcen vær gang jeg skal spille BF3...

Det virker som at det kun kjører på ett kort vis ikke...

 

bare må le litt av det.. *ler*.

Er adaptive Vsync-problemet til Nvidia fikset enda?

 

gud vet, legger ikke merke til problemer i BF3 på nvidia.

 

slipper i hvert fall reboot av maskinen for å kjøre SLI :D

Lenke til kommentar

Om jeg hadde formatert pcen å lagt inn alt på nytt hadde jeg kanskje sluppet det problemet :p

Ellers så er det problem med 12.6 Beta driveren.

Kortene er forøvrig ikke klokket og har selvsakt prøvd og disable crossfire etc...

Funker det ikkje med Genetix Cleaner v5.01 @guru3d/AMD Catalyst (Modified Build)

 

Så er det ikkje håp, og format c: neste :D

Lenke til kommentar

Om jeg hadde formatert pcen å lagt inn alt på nytt hadde jeg kanskje sluppet det problemet :p

Ellers så er det problem med 12.6 Beta driveren.

Kortene er forøvrig ikke klokket og har selvsakt prøvd og disable crossfire etc...

Funker det ikkje med Genetix Cleaner v5.01 @guru3d/AMD Catalyst (Modified Build)

 

Så er det ikkje håp, og format c: neste :D

 

Er det programmet der bedre enn ATiman?

 

Hvordan installerer man den 9.00 driveren? :p

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Sikkert feil sted å spørre, men har et 6950, som jeg gjerne skulle klokket litt, med CCC får jeg satt GPU clock til 910 og memory til 1310, men deretter får jeg feilmeldinger og stans i 3dmark 11. Hvordan får jeg satt spenningen høyere (er på 1.10V ifølge hwmonitor - maks temp under testen er 64 grader) Og på CCC får jeg ikke stille GPU clock høyere enn 950, og memory høyere enn 1350 - hvor kan jeg/man gjøre det?

 

edit: 3dmark11 score er P5807, er det ok for et 6950?

 

edit2: får heller ikke oppdatert til versjon 12.4 fra 12.1 med CCC. Det står at installasjon var vellykket, men er likevel ikke oppdatert.

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Sikkert feil sted å spørre, men har et 6950, som jeg gjerne skulle klokket litt, med CCC får jeg satt GPU clock til 910 og memory til 1310, men deretter får jeg feilmeldinger og stans i 3dmark 11. Hvordan får jeg satt spenningen høyere (er på 1.10V ifølge hwmonitor - maks temp under testen er 64 grader) Og på CCC får jeg ikke stille GPU clock høyere enn 950, og memory høyere enn 1350 - hvor kan jeg/man gjøre det?

 

edit: 3dmark11 score er P5807, er det ok for et 6950?

 

edit2: får heller ikke oppdatert til versjon 12.4 fra 12.1 med CCC. Det står at installasjon var vellykket, men er likevel ikke oppdatert.

 

Prøv med MSI Afterburner - husk å krysse av for å tillate spenningsjustering.

Lenke til kommentar

Om du sliter så veldig med dette, så hold deg til offisiell release driver, eller i det minste offisiell beta. Er jo bare å bruke denne siste CAP om den forbedrer noe..

 

De siste to juni betaene/alfa er lekkede drivere med utallige bugs, omtrent det samme som lekkede beta/alfa nvidiadrivere ofte har, mao vil bytte til grønn leir ikke hjelpe en dritt om du insisterer på å bruke lekkede drivere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...