Gå til innhold

HD 7000-tråden: drivere, lekkasjer, FAQ og diskusjon


Anbefalte innlegg

Å overklokke med CFX er vel ikke noe problem, med mindre man skal begynne å endre volt? er vel da man ofte får problemer?

 

Jeg har makset mine to i Catalyst, og har ikke hatt noe problemer.

 

@Fiveinline Har ikke driverne i cf blitt forbedret siden i slutten av mars?

 

For min del fungerer ting mye bedre nå, er på 12.6 driveren, og selv om jeg har fått svart skjerm to ganger og må restarte under browsing, så fungerer spill bra. For min del så fikk det seg et løft på 12.5 driveren.

 

Men det har og er en del misnøye med driverene fortsatt, selv om det blir bedre.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ot dette her, men er det bare jeg som må le, når folk selger 7970 kortet sitt for under 3 lapper for å kjøpe to stk nye gtx 680 for å kjøre sli? Har propagandaen tatt så godt tak i folk at de ikke skjønner at 7970 cf yter like godt allover?

 

mer ytelse + mindre støy + mindre strømforbruk.. = grunnlag for bytting.

 

just my 2 cents..

10% mer ytelse, 20W mindre strømforbruk, og mindre støy for 1500 kr?

Ikke en særlig god deal i mine øyne.

 

10% ytelse er litt, og mange kjører BF3 om dagen. SLI kontra CF er også en meget god grunn til bytte etter min mening. CF er herk, og det fungerer rett og slett ikke bra nok. min maskin dro forøvrig mer enn 40w mer med CF 7970 enn SLI GTX680.

 

bare flimring på 120Hz skjerm på 6 av 10 drivere er grunn til å kaste kortene i søpla! :D

Lenke til kommentar
ok bare 6mnd før de fikk fikset det.. herreguuuuuud.

 

Jeg synes ting begynte å fungere bedre med 8.97, (12.5), og den kom ut i april..

 

Bruker du 12.6 Cap1 beta sammens med 12.6 drivern FiveInline??

Tenkte jeg skulle prøve BF3 nu strax

 

ja.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Har inte fått så bra uppgradering för pengarna sedan jag köpte mina 2 första SSD. 4870X2 har levt länge med de watt det har dragit. 7850 till 1695 måste ju vara ett knallköp för de med halvgamla skärmkort. Skall tilläggas att de mindre watten detta skärmkort drar ger mig stor plats till OC på cpu. Något som visas i Vantage.

post-13520-0-40558600-1339095641_thumb.jpg

post-13520-0-21778700-1339095651_thumb.jpg

Endret av mackanz
Lenke til kommentar

AMD Catalyst 12.x (8.980.0 June 4) Unofficial BETA

 

Link

 

Fixer visstnok problemer med surfe-grå/sortskjerm, mao løser noe klokkeproblemer...

 

Jeg vet ikke jeg..

 

Med denne så idler kort nr 2 på 500/1575..

 

Gikk tilbake til Mai 22 driveren.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...