Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed: Revelations (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg virkelig ikke på de av dere som mener Gamer driter på leggen osv osv. Hvis dere faktisk leser gjennom hele anmeldelsen er det jo ganske tydelig hvorfor spillet får den karakteren, det virker jo som et spill som bare surfer videre på forgjengerne. Jeg ble veldig skuffet selv da jeg leste anmeldelsen, for dette er et spill jeg har gledet meg til siden jeg fullførte Brotherhood, men har man ikke spilt spillet bør man ikke omtale seg om anmelder har galt eller rett. Alt i alt en meget velskrevet og godt begrunnet anmeldelse, jeg elsker serien så vil jo kjøpe spillet uansett, men det er greit å få en anelse om hva jeg går inn i. Så keep up the good work Gamer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fin anmeldelse og bra en ser med kritiske øyne selv på store AAA spill som dette og ikke går i fella som så mange anmeldere gjør. Når det er skrevet så synes jeg det er komisk at folk reagerer slik dem har gjort mot Modern Warefare 3 og ikke mot et spill som Assasin's Creed...er jo samme greiene om å om igjen der også med små forandringer.

 

Så det er nok som jeg har trodd hele tiden...det er bare fanboys og tullinger som skriker høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spille omtaler med personelige synspunkter om et spill er 0 verdt :ph34r: spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!! sjerpings gamer.no

Han har jo gjort alt det du nevner. Les artikkelen, ikke bare scroll til bunnen for å se karakteren. Om du er uenig med anmelder er jo det kjempebra for deg, men du har jo ikke spilt spillet engang, så kanskje smart å vente til du har spilt spillet før du sier at anmelder tar feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg ikke orket å lese anmeldelsen, så jeg hoppet ned til kommentarfeltet, men da jeg streifet forbi karakteren måtte jeg lese gjennom. Som en tidligere fan av serien er det mer eller mindre dette jeg fryktet. Jeg storkoste meg med forgjengerne, inkludert AC(1), men hadde på forhånd bestemt meg for å stå over Revelations inntil det treffer billighylla. Det var stagnering allerde i AC2 følte jeg, men det var morsomt nok til at jeg kjøpte Brotherhood. Da jeg lærte at Ezio skulle være med i enda et spill orket jeg ikke mer.

Teksten forsvarer karakteren, selv om jeg føler formuleringen i oppsummeringen er i overkant. Ordlegging som "...trasker hjernedødt i..." og "...med krøplinglillebroren føles..." går langt utover hva jeg hentet fra hoveddelen.

Jeg står ved at jeg kommer til å kjøpte det når det havner i billighylla, men med mindre AC3 kommer til å ®evolusjonere til et helt nytt nivå, legger jeg serien bak meg. Det var moro så lenge det varte, synd hvis det er slik AC-historien fra 2007 og ut skal ende.

 

Edit:

Spille omtaler med personelige synspunkter om et spill er 0 verdt :ph34r: spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!! sjerpings gamer.no

 

Gamer prøvde seg på det en gang. Se hvordan det gikk her! :)

Endret av Laland
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spille omtaler med personelige synspunkter om et spill er 0 verdt :ph34r: spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!! sjerpings gamer.no

 

Tå å se gjennom norsken din et par ganger. Altså, skjønner at folk ikke bryr seg veldig mye om rettskriving på nett, men det burde da finnes grenser...

Endret av N1ko
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Spille omtaler med personelige synspunkter om et spill er 0 verdt :ph34r: spille omtalker skal være nøytrale og sammenligne med spill i samme serien eller sjangeren!! sjerpings gamer.no
Er du 12 år? Selvfølgelig er omtaler subjektive. En objektiv anmeldelse hadde vært forferdelig kjedelig og uinformativ.

Hahha, har ikke vi prøvd dette alerede? ^__^

Lenke til kommentar

Ser at Pressfire gir 4/6. Faktisk imponert over at det blir gitt en så "lav" karakter derfra til en stortittel. Gadd ikke lese gjennom da Pluss var "mer av det samme" og minus var "mer av det samme".

 

Edit: 6/10 på Gamereactor. Tydeligvis ikke bare Gamer som ikke er imponert.

Endret av Hansoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Kanskje vært en ide å være enda tydeligere på hva som skiller dette og det forrige spillet, som fikk en 9er. Sånn som jeg leser det, så er det samme greiene om igjen, men det har tydeligvis mista 4 poeng på veien. (4 som det aldri burde hatt tipper jeg, da. :p )

Tenk om en skihopper hoppet til gull i skiflyvning med 210meter. 2 år etter hopper han igjen 210 meter, men denne gangen holder det bare til en 10.plass. Hva har hendt? Jo, de andre hopper lengre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Venter på det neste, store AC som oppfinner serien på nytt. Likte ACII svært godt, men kom aldri inn i Brotherhood takket være en rekke andre gode utgivelser på den tiden. Har inntrykk av at dette i beste fall blir mye det samme. Godt nok for noen, heldigvis. Ser forresten andre norske anmeldere som har gitt karakterer på samme nivå.

Lenke til kommentar

Bra anmeldelse. Kanskje vært en ide å være enda tydeligere på hva som skiller dette og det forrige spillet, som fikk en 9er. Sånn som jeg leser det, så er det samme greiene om igjen, men det har tydeligvis mista 4 poeng på veien. (4 som det aldri burde hatt tipper jeg, da. :p )

 

Jeg anmeldte aldri Assassin's Creed: Brotherhood, og har derfor heller ikke etablert det som et spill verdt 9/10. Med at spillene er så like så mener jeg presentasjonen. Spillet ser likt ut, klatringen er den samme, kampene er identiske. Oppdragene er overfladiske eskorteoppdrag, minispillene er irriterende og om du prøver å ta deg et avbrekk fra hovedhistorien med andre matnyttige, artige ting (oppgradere byen) så straffes du med at tårnene dine angripes. Det strålende glyph-sidespillet er erstattet med et fjollete førstepersonsspill og historien starter på mange måter på nytt i stedet for å forsøke å gi den eksisterende beretningen mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

fanboys gone fanboys

 

for at ein anmelder har ein annen meining så er han dårlig?han gir ikkje ein mainstream spill top karakter så er han dårlig? seier no anmeldere som tør og stå fram uten og være påvirked av andre er dei skikkelige anmelderene.

 

Assasins creed revelation er ikkje noe "revelation" trist og seie, det er brooterhood om igjen og om du likte det så er det bra. for min del er spill serien heilt "ok" (fekk det på lørdag og er underholdende men ikkje noen "wow" følelse og føler dei mangler kreativitet)

 

ein anmeldelse er ikkje som ein prophet som seier om du skal kjøpe spillet eller ikkje, det seier bare fra sin egen erfaring på ein profesjonel måte og leiter etter mest mulig detaljer både posetive og negative

Endret av RoaRawR
Lenke til kommentar

Frister ikkje så veldig å betale fullpris berre for å få med seg korleis historia sluttar (vel, for denne gang)...

 

Vonar forresten ønskja om at karakterane sjølvmedvite skal stoppe og høglytt undre på om det dei gjeir eigentleg er ok, og nøyaktig kor forkvakla den personlige moralen deira har vorte, er meint sarkastisk. Viss ikkje burde de kanskje vurdere å hente inn igjen Tonny Albrigtsen, han er jo eminensen på spelomtalar som ikkje har noko med spelet å gjere.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...