Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WiiU eller PC versjonen? Spesielt mtp teksturene ser ikke dette ut som PS3 eller Xbox360 utgaven.

 

Hva mener du?

 

At det ser ut som dette er over hva som er mulig på Xbox360 og PS3, spesielt all den high-res teksturingen.

 

Jeg skjønner ikke hvordan dette skal være noe problem for X360 eller PS3?? I Battlefield 3 hadde de problemer med å få inn alle high-res teksturer på en Dual Layer DVD plate, men løser dette med nedlastbar "HD-pack". Mulig at GTA 5 må ha 2 discer eller gjøre det på denne måten (best med nedlastning til HDD imo)

 

Hvorfor nevner du WiiU som en egen konsoll? Det er vel bare en håndkontroll med skjerm, fjernstyring til en konsoll?? :S

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvordan dette skal være noe problem for X360 eller PS3?? I Battlefield 3 hadde de problemer med å få inn alle high-res teksturer på en Dual Layer DVD plate, men løser dette med nedlastbar "HD-pack". Mulig at GTA 5 må ha 2 discer eller gjøre det på denne måten (best med nedlastning til HDD imo)

Teksturene til Xbox360 versjonen av Battlefield 3 er forsatt generelt nokså low-res og grunnen til det er at Xbox360 har veldig lite minne.

Jeg skal dog ikke si for sikkert at det ikke er mulig. GTAV kan ha en veldig god texture streaming og jeg har ikke sett så veldig mye av spillet.

 

 

Hvorfor nevner du WiiU som en egen konsoll? Det er vel bare en håndkontroll med skjerm, fjernstyring til en konsoll?? :S

Wii U er en ny konsoll og den har en ny håndkontroll med skjerm.

 

Bilde av selve konsollen:

post-6993-0-53521300-1320335649_thumb.jpg

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar

Hmm, alltid mislikt sykkelen :\ Hvorfor sykle når motorsykkel liksom.

 

Fordi at når du låser opp siste øy så skal du knabbe den den første sykkelen du ser og sykle lengste veien rundt alle øyene.

 

Sært nok gjorde jeg dette i SA og har store intensjoner om å gjøre det samme i GTA V når den tid kommer.

(Personlig achivements ftw!)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så sykkelen er morro fordi du må sykle langt med den? :p

Har alltid digget motorsyklene i GTA, og er helt klart noe av det som skaper spillet for meg. Har drevet litt med stunting osv. på VC og SA:MP, og er virkelig mye rart man kan gjøre :D

GTA IV er også morro å kjøre sykkel, men har ikke den absurde fysikken som gjør det morro syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Hadde jo ikke vært vits i å ha masse fly hvis det bare var en by.

Det Rockstar selv uttalte når vi fikk Liberty City som eneste by i GTA IV var at fly ikke er noe vits i ett spill med bare en by. Det MÅ være flere byer og små tettsteder i GTA V.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Så sykkelen er morro fordi du må sykle langt med den? :p

Har alltid digget motorsyklene i GTA, og er helt klart noe av det som skaper spillet for meg. Har drevet litt med stunting osv. på VC og SA:MP, og er virkelig mye rart man kan gjøre :D

GTA IV er også morro å kjøre sykkel, men har ikke den absurde fysikken som gjør det morro syns nåk jeg.

 

Ikke bare det, men på lik linje som med alle andre kjøretøy kunne du ha det uhorvelig mye morro.

Jeg og favoriserte nok mc'er når det kom til stunting og herjing ,men har erfart at det er lite du ikke får til med sykkel som du klarer med mc! Og jeg oppnådde mer tilfredstillelse når jeg klarte et hopp/stunt/whattevah med en tråsykkel fremfor en mc!

Lenke til kommentar

Hmm, alltid mislikt sykkelen :\ Hvorfor sykle når motorsykkel liksom.

 

Fordi at når du låser opp siste øy så skal du knabbe den den første sykkelen du ser og sykle lengste veien rundt alle øyene.

 

Sært nok gjorde jeg dette i SA og har store intensjoner om å gjøre det samme i GTA V når den tid kommer.

(Personlig achivements ftw!)

 

Du gir meg vann i munnen. Sykkelen var den store grunnen til å elske GTA San Andreas, fader så moro det var - dessuten ga det et helt annet inntrykk av omgivelsene siden det stilte litt mer krav til forsiktighet, tålmodighet og ga deg muligheten til å faktisk ta til deg omgivelsene.

 

Også var det jævlig bad ass å trå rundt med tank-topen, svart bukse og fete tattiser.

 

Håper vi får en slags mp#-spiller/portabel radio i GTA V, det er merkelig at ikke Rockstar har funnet ut at det er kjedelig å ikke ha noe å høre på når man går.

Lenke til kommentar

Hadde jo ikke vært vits i å ha masse fly hvis det bare var en by.Det Rockstar selv uttalte når vi fikk Liberty City som eneste by i GTA IV var at fly ikke er noe vits i ett spill med bare en by. Det MÅ være flere byer og små tettsteder i GTA V.

 

Ser den. Men jeg herjet ganske mye med sjøflyet i Vice City, så det MÅ ikke være flere byer for at det skal være vits i å ha med fly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...