Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som sier at IV sugde så har de på mange måter rett. Det var mer en versjon hvor vi fikk se god grafikk og fysikk med GTA feelingen riktignok. Jeg kan forstå at de kanskje ikke kunne lage ett større spill på den tiden men uansett så trekker det ned. Hvis man liker fargen grå og å se de samme gatene hele tiden så var IV bra, den amerikanske drømmen og hele mobil og ordentelig liv dritten var bare helt forferdelig, det er ikke det GTA er. Nå får vi endelig den herlige kombinasjonen av grafikk og fysikk pluss en stor variert verden med forhåpentlig alle moro faktorene som manglet i IV. IV var bare ett mellomledd for å bygge opp hvordan dette spillet blir, hvis du ser på San Andreas og IV er det ikke vansklig å se hvilket spill som er best for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt skuffet over at det ser ut til å bli nåtid, men ellers så det spennende ut. Digg med lysere og landligere omgivelser.

 

Om du stopper filmen på 0:55 står det for sale skilt.På fortaus kanten står det . 2405 Kan det være at spillet kommer for salg 24.05.2012?:p rockstar hinter jo altid til noe i sine spill og trailers.

 

I usa skriver de datoen om vendt, det står altså den 5 i måned 24. Siden det bare er 12 måneder, så er det lite trolig ;)

Husk at R* North er skotske =)

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Haha, Ogden's Nut Gone Flake av Small Faces. Den hadde jeg ikke forventet å høre i en spilltrailer, men det måtte i så fall være i GTA. I San Andreas følte jeg de bet over litt for mye, så jeg håper på en mellomting av SA og GTA IV. Uansett så blir nok dette bra, gleder meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja ja ja

Rockstar har tatt hintet fra en hel verden:San Andreas er tilbake.Det er dette spillerne vil ha,skal en tro div forumer slikt som dette.Men det store spm er:Vil PC versjonen bli bra denne gangen,eller en gjentagelse av IV?Håper virkelig Rockstar har lært av sine tidligere feil.

Lenke til kommentar

Nå kommer spørsmålet, får vi vite hva som skjedde med Grove Street og gjengen ? :p

 

Det hadde vært superkonge dersom V handlingen er lagt direkte etter der San Andreas sluttet.Gjør Rockstar dette,så kommer V til å bli en brasksuksess,og aksjene til Rockstar vil stige høøøyt.

Lenke til kommentar

Haha, Ogden's Nut Gone Flake av Small Faces. Den hadde jeg ikke forventet å høre i en spilltrailer, men det måtte i så fall være i GTA. I San Andreas følte jeg de bet over litt for mye, så jeg håper på en mellomting av SA og GTA IV. Uansett så blir nok dette bra, gleder meg.

 

Så ikke denne før jeg kommenterte i sta, takk for navn! :)

 

@ArkArk: Det ryktes om at Rockstar Leeds tar seg av PC-porten, og den får slipp på samme dag som spillet kommer til konsoll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Haha, Ogden's Nut Gone Flake av Small Faces. Den hadde jeg ikke forventet å høre i en spilltrailer, men det måtte i så fall være i GTA. I San Andreas følte jeg de bet over litt for mye, så jeg håper på en mellomting av SA og GTA IV. Uansett så blir nok dette bra, gleder meg.
Så ikke denne før jeg kommenterte i sta, takk for navn! :) @ArkArk: Det ryktes om at Rockstar Leeds tar seg av PC-porten, og den får slipp på samme dag som spillet kommer til konsoll.

 

Er Rockstar Leeds flinke til å porte?Ikke vet jeg,men jeg liker det ryktet om en PC versjon samtidig som lanseringen til konsollene.

Lenke til kommentar

Det mest spennende(egentlig det eneste spennende) i traileren er at den hinter til at man vil spille en litt eldre familiefar(det har også vert spekulert tidligere på at spillet vil ha fler enn en spillbar karakter). Hvis dette er tilfelle tyder i hvert fall det på at de fortsetter i samme retning som GTA IV med en litt mørkere og mer seriøs historie. Personlig håper jeg i hvert fall at det er tilfellet, gleder meg til å se mer.

Endret av NordicGamer
Lenke til kommentar

Er Rockstar Leeds flinke til å porte?Ikke vet jeg,men jeg liker det ryktet om en PC versjon samtidig som lanseringen til konsollene.

 

Aner ikke, men det er jo i selskapet og det gir jo et lysere utgangspunkt.

 

Det mest spennende(egentlig det eneste spennende) i traileren er at den hinter til at man vil spille en litt eldre familiefar(det har også vert spekulert tidligere på at spillet vil ha fler enn en spillbar karakter). Hvis dette er tilfelle tyder i hvert fall det på at de fortsetter i samme retning som GTA IV med en litt mørkere og mer seriøs historie. Personlig håper jeg i hvert fall at det er tilfellet, gleder meg til å se mer.

 

Det er mye dårlig økonomi i traileren (hus som selges, uteliggere under ei bru, ting som selges kjempebillig) så det er ikke unaturlig om det vil være dette som danner bakteppet. Og det kan jo være en god ting.

 

Samme kilde som fortalte om PC-portinga pratet også om at penger skulle være viktig i serien og det passer jo bra.

Lenke til kommentar

Nedsig at hovedpersonen skal være en middelaldrene hvit mann, jeg vil være en crazy niggah from the streetz, yo!

 

Går noen rykter om at det er flere spillbare personer,dersom det er tilfelle så er det nærliggene å tro at en av dem vil være en "Gangsta"

Hehe husker noen den kommentaren til Jeffrey,Å unnskyld "OG LOC" når CJ spør om han hvordan det går i den nye jobben hans på Burger Shoot hvorpå han svarer at det ikke går bra, "It aint gangsta thats whats wrong"

Nei det er vel ikke akkurat "gangsta" å moppe dassgulv i en burgersjappe..

Må jo bare elske OG LOC,utrolig slitsom fyr som ikke gjør en dritt,ikke kan han rappe heller.. :!:

Endret av ArkArk
Lenke til kommentar

Er Rockstar Leeds flinke til å porte?Ikke vet jeg,men jeg liker det ryktet om en PC versjon samtidig som lanseringen til konsollene.

 

Aner ikke, men det er jo i selskapet og det gir jo et lysere utgangspunkt.

 

Det mest spennende(egentlig det eneste spennende) i traileren er at den hinter til at man vil spille en litt eldre familiefar(det har også vert spekulert tidligere på at spillet vil ha fler enn en spillbar karakter). Hvis dette er tilfelle tyder i hvert fall det på at de fortsetter i samme retning som GTA IV med en litt mørkere og mer seriøs historie. Personlig håper jeg i hvert fall at det er tilfellet, gleder meg til å se mer.

 

Det er mye dårlig økonomi i traileren (hus som selges, uteliggere under ei bru, ting som selges kjempebillig) så det er ikke unaturlig om det vil være dette som danner bakteppet. Og det kan jo være en god ting.

 

Samme kilde som fortalte om PC-portinga pratet også om at penger skulle være viktig i serien og det passer jo bra.

 

Så det var ikke en Rockstar avdeling som portet IV?Aha...et lys går opp :blush:

Håper penger spiller en større rolle,det manglet totalt i IV.Jeg vil kjøpe eiendommer,modde biler etc og gjerne mye annet også slik at pengejag blir en større del av spillet.Det er faktisk en artig drivkraft når du må jobbe litt for å få råd til ting i disse spillene

Endret av ArkArk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mye dårlig økonomi i traileren (hus som selges, uteliggere under ei bru, ting som selges kjempebillig) så det er ikke unaturlig om det vil være dette som danner bakteppet. Og det kan jo være en god ting.

 

Det er et godt poeng. GTA spillene har altid handlet om den "Amerikanske Drømmen" og i GTA IV så vi at denne drømmen begynte å rakne. Hadde vel nesten vert utenklig at Rockstar ikke benyttet denne sjansen til å lage satire basert den økonomiske situasjonen i USA de siste årene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...