Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns også det ser ut som CJ (Carl Johnson) på 0:36.

 

Det var faktisk det samme som slo meg. Ikke bare det, men at måten scena var satt opp på så veldig ut som noe fra San Andreas også, men mulig det er jeg som "husker for mye".

 

Ellers, litt synd vi ikke får en kvinnelig protagonist i denne serien snart.

Lenke til kommentar

Syns også det ser ut som CJ (Carl Johnson) på 0:36.

 

Det var faktisk det samme som slo meg. Ikke bare det, men at måten scena var satt opp på så veldig ut som noe fra San Andreas også, men mulig det er jeg som "husker for mye".

 

Ellers, litt synd vi ikke får en kvinnelig protagonist i denne serien snart.

 

Var skremmende lik CJ ja

 

 

 

regular.jpg

grand-theft-auto-v-20111102095049933.jpg

 

 

 

Skal jeg tippe, kan man sikkert spille som "CJ" pga filmen la helt opptil at det var han som ble jaget, og derfor burde det også være spillern. Også kan vi sikkert spille familiefaren også:

 

grandtheftautov20111102.jpg

 

Dette basert på at det går mange rykter om at det er mulig å være flere ulike personer

 

 

Forøvrig fikk jeg litt hakeslep når man kom til dette punktet i filmen

grandtheftautov20111102.jpg

 

For et fantastisk, stemningfult landskap! :D

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Årets desidert dårligste teaser. Får nå inderlig håpe dette spillet blir mere som San Andreas. GTA 4 var kun en stor skuffelse for min del.

 

Seriøst? Åssen teaser forventa du egentlig? Jeg synes den forløpig levde opp til alt jeg forventet av hva de ville gi ut av informasjon i første omgang..

 

EDIT: Glem det, etter å ha lest siste setningen din spiller det egentlig ingen rolle, du er vel en av de som vil ha GTA "Beijing" eller noe sånt du også.. for de som forventet et nytt San Andreas kunne jo ikke teasern vært bedre..

Endret av MrLG
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal tippe lanseringsdato, så vil jeg tro Q4 2012. Hvis jeg husker rett så kom GTA4 traileren ca. et år før release.

 

Føler meg ganske sikker på at spillet kommer i april/mai. Det har blitt den faste lanseringsdatoen til Rockstar (L.A. Noire, Red Dead Redemption, Gta 4...). 24.05 (torsdag) som mange har nevnt høres fornuftig ut.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal tippe lanseringsdato, så vil jeg tro Q4 2012. Hvis jeg husker rett så kom GTA4 traileren ca. et år før release.

 

Føler meg ganske sikker på at spillet kommer i april/mai. Det har blitt den faste lanseringsdatoen til Rockstar (L.A. Noire, Red Dead Redemption, Gta 4...). 24.05 (torsdag) som mange har nevnt høres fornuftig ut.

 

Kan være. Men ikke glem at GTA IV egentlig skulle ha kommet ut på høsten, men ble utsatt-..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

For alt vi vet kan Spillet ennå være i Alpha Eller Beta og kanskje videoer om San Fierro Og Las Venturas Kommer etter hvert. Skalaen ser ivertfall riktig ut i forhold til ett enormt spill.

Lenke til kommentar

Skriver en liten ønskeliste over hvordan jeg håper GTA V blir. Etter å ha sett traileren fikk jeg bekreftet at de går tilbake til Los Santos, noe som er konge! Har blitt rimelig lei av de grå omgivelsene i Liberty City. Selv håper jeg de går tilbake til San Andreas, noe det hele kan tyde på siden det stod "San Andreas" bak på nummerplaten til den ene politibilen, mens på skilter i byen står det Los Santos. Vi fikk også se fjellandskap og en åker (ish) med flyet som fløy over, noe som tilsier at det ikke bare blir by.

 

Jeg har håpet på at spillet ikke bare skulle foregå i en stor by, noe som blir veldig kjedelig etterhvert. En annen viktig, veldig veldig viktig ting som de må ha med (vitalt) i spillet er sidemissions, butikker, treningssenter etc. Det tar ikke så alt for lang tid å gjennom selve storyen i spillet, og derfor er det viktig å kunne ta sidemissions, akkurat som i Red Dead Redemption. Noe annet som var dårlig i IV var utvalget av klær og finesser til hovedpersonen. Det må være mulighet til å kjøpe klær og tattovere seg, samt endre frisyre slik som i GTA San Andreas. Det har hvertfall blitt essensielt for meg. Når det er mulig i Saints Row, er det mulig i GTA også.

 

En annen ting som hadde vært epic (ja, det er mye som skal til for at jeg blir sikkelig fornøyd :p ) er et slags rankingsystem slik som i San Andreas. Jo mer man brukte et våpen, jo høyere rang fikk man i det. Hadde vært supert om man også kunne modifisere våpen med lyddemper, laser, lys etc, men akkurat det regner jeg ikke med. Men at de går tilbake til et rankingsystem slik som i SA er ikke umulig. Kan også legge til at når jeg sier sidemissions tenker jeg også på ambulanse, brannbil, politibil oppdrag, slik som i SA :p

 

En remake av SA hadde bare vært hellig for min del. Det er helt klart det beste GTA som noensinne er laget og gruser GTA IV noe sinnsykt. Muligheten til å fly ser det også ut som de har tatt med igjen! (Y) Måtte bare dele med dere hvordan jeg håper det nye GTA blir. Kom gjerne med ønskeliste dere og :p Håper bare at de slipper mer informasjon snart. Er det noe spillmesse før jul kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...