Gå til innhold

Se verdenspremieren på GTA V! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Spektakulært og bra de bruker Rocktar Advanced Game Engine igjen da. Samma som i Red Dead Redemption og GTA IV.

 

GTA SAn Andreas på dette råkult.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Meh, brukt 3 år på GTA V som bruker samme spillmotor, samme grafikk og samme alt. Blir vel heller som et nytt kart og et nytt sted med nye oppdrag. Ikke noe spesielt nytt til å se fram til på grafikkfronter tror jeg. Satser på at de tar tilbake noen av stuntmulighetene i GTA:SA. ingenting som var bedre enn å hoppe fra tak til tak og kjøre oppover vegger med crosser i GTA:SA. Blir nok ikke et kjøp om de utsetter det på PC i forhold til konsoll denne gangen. De fortjener ikke mine penger skal de bare tråkke ned på pc brukerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Så dere mount chillad? eller hva det heter igjen det er blitt mye større! Tro jammen dette spillet er mye større en det opprinnelige San Andreas og har alle de samme byene tror jeg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Deeeeeeeeeil

 

Det jeg kunnne spotte i traileren som mulig hint til hva man kan gjøre:

 

-Fly, iaf jordburksfly, passasjerfly og f-16 lignende

-Kjøpe hus

-Pumpe jern

-Et stort fjell man kan komme seg på toppen av (likt orginale SA)

-Tattoos

-AK-lignene våpen med sliencer? (Mulig med custom våpen?)

-Så kun bygninger og landskap fra LA, ikke SF og LV som i det orginale san andreas. Dette er selvfølgeig bare den første traileren, mulig de kommer til å introdusere de andre byene i senere trailere. Krysser fingre iaf.

Lenke til kommentar

Meh, brukt 3 år på GTA V som bruker samme spillmotor, samme grafikk og samme alt. Blir vel heller som et nytt kart og et nytt sted med nye oppdrag. Ikke noe spesielt nytt til å se fram til på grafikkfronter tror jeg. Satser på at de tar tilbake noen av stuntmulighetene i GTA:SA. ingenting som var bedre enn å hoppe fra tak til tak og kjøre oppover vegger med crosser i GTA:SA. Blir nok ikke et kjøp om de utsetter det på PC i forhold til konsoll denne gangen. De fortjener ikke mine penger skal de bare tråkke ned på pc brukerne.

 

Faktisk, som en grafikkhore jeg er, kan jeg se meg veldig enig i valget om å IKKE oppgradere spillmotoren, selvom det mye er pga konsollenes begrensingner, da de såvidt klarer å kjøre den de har nå.

Men, den motoren de har nå er abselutt helt fantastisk, og leverer enda veldig bra grafikk.

 

Siden de har den i bånn er det virkelig på tide at Rockstar begynner å satse på innhold og størrelse igjen, så for å tilgodegjøre det bør dette spillet være langt større og mer innholdsrik enn GTA IV, og det vil være en skuffelse hvis det ikke klarer å måle seg med SA. Klarer de det kan faktisk "ikke bli bedre".

Endret av MrLG
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...