Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min kom seg helt latterlig mye etter å ha tatt den tilbake til fabrikkinstillingene, etter siste oppdatering. Da unnlot jeg at den skulle synkronisere tidligere nedlastede apps etc. (det gjorde jeg ikke første gangen etter å ha oppdatert ved tidligere patch)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Min kom seg helt latterlig mye etter å ha tatt den tilbake til fabrikkinstillingene, etter siste oppdatering. Da unnlot jeg at den skulle synkronisere tidligere nedlastede apps etc. (det gjorde jeg ikke første gangen etter å ha oppdatert ved tidligere patch)

 

Jeg har også tatt den tilbake til fabrikkinstillinger, men kan ikke huske at jeg fikk sprm om synkronisering for tidligere apps. Alle apper forsvant ihvertfall for meg etter dette

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips til å få sixaxis-spaken med usb/bt joystick til å funke som den skal trådløst? Den funker jo smertefritt ut av esken med f. eks gta3, mens emulatorer sliter med høyre analog og styrken på analoger. tenkte jeg kunne fikse det med USB/BT joystick center, og det ser ut til å funke fint over usb, men den finner ingenting over BT.. tips?

Lenke til kommentar

Gary Key fra Asus sa følgende i dag:

-We will have a major ICS update (.19) arriving shortly.

-We will have a major announcement on the TF201 in the near future.

 

Release notes V19:

New Features:

+ Press-able notification in Lock screen

+ User can able to check reminder or notification of unread email under screen locked.

+ Upgrade Vibe from v1.0 to v2.0 with corresponding MyLibrary and MyCloud versions - Vibe2.0 improves UI and provides more media contents

 

New Functions:

+ Support the USB to LAN cable of UX series (Accessory)

+ Camera FW background forced update mechanism - Camera FW upgrade will be automatically installed with image upgrade so there is no need to press the independent camera upgrade icon in the notification area.

+ Support Ad hoc mode (Ad hoc mode was supported in HC but 1st time support in ICS)

+ Keep use’s choice of browser viewing type (Tablet or Desktop website viewing type)

+ Enable power profile (Battery information setting)

+ New display mode of HDMI output - Scale mode(Default) and Crop mode (Detail comparison in next two sides.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lurer på om noen som bestilte fra Komplett rundt 23. januar har fått den enda? Jeg avbestilte da Komplett flyttet leveringsdato for tredje gang og fjernet den fra nettsiden.. Brukte heller pengene på ny tlf :green:

Jeg bestilte 27 januar.. Synes det er veldig dårlig av de at de ikke kan holde oss oppdatert.

13.03 ble den flyttet fra 15.03 til 1.04. De har pushet datoen med hele 5 uker nå.. Uten å sende mail/ringe kunden. Må sjekke selv på mine sider. Jeg ringte og fikk da vite at vi må kanskje vente helt til mai!! Synes ikke det skal være nødvendig å måtte kontakte kundeservice for å få vite det.. Jaja.. De skyldte bare på asus og spurte om jeg ville ha rabattkode på blush.no som jeg enda ikke har fått..

Endret av kristiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...