Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Er det store leveringsproblemer med denne eller? Sikler veldig, men redd det kommer nye og bedre modeller innen denne blir tilgjengelig...!

 

Jeg har lurt på det samme.

Da de fleste butikkene infomerer om at de ikke vil få de på lager før 23.04.12 eller rundt der. Og den datoen er vel ikke spikret.

 

Men jeg har lest om flere som nå nylig har fått tilsendt sine bestillinger med ICS 4.3.

 

Så jeg lurer på om at grunnen til at det er så få tilgjengelig i denne perioden er at de har stoppet den i en liten periode for å kjøre ut ICS 4.3 på alle enheter som selges fra nå og videre

 

Who knows..

 

Jeg bare håper at de nå sender de avgårde til butikkene og at datoer ikke igjen blir endret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det store leveringsproblemer med denne eller? Sikler veldig, men redd det kommer nye og bedre modeller innen denne blir tilgjengelig...!

 

Jeg har lurt på det samme.

Da de fleste butikkene infomerer om at de ikke vil få de på lager før 23.04.12 eller rundt der. Og den datoen er vel ikke spikret.

 

Men jeg har lest om flere som nå nylig har fått tilsendt sine bestillinger med ICS 4.3.

 

Så jeg lurer på om at grunnen til at det er så få tilgjengelig i denne perioden er at de har stoppet den i en liten periode for å kjøre ut ICS 4.3 på alle enheter som selges fra nå og videre

 

Who knows..

 

Jeg bare håper at de nå sender de avgårde til butikkene og at datoer ikke igjen blir endret

 

4.3 eller 4.0.3? Det er ikke bare det at alle som får nå får de dårlige enhetene som er returnert på angrerett o.l.? :p Jeg returnerte min på det, naturlig nok med 4.0.3 installert ettersom dette ble påtvunget.

Lenke til kommentar

På "Hold Wi-Fi aktivert i dvalemodus", så opplever jeg at Wifi innstillingene i dvalemodus alltid går tilbake til "alltid" når man har først satt den på "aldri". Andre som har samme erfaring? Litt slitsomt å gå inn å endre på dette hver gang dette stiller seg selv tilbake.

Lenke til kommentar

Hadde vært digg om 'major news' var Ubuntu for Android til tf201. Gleder meg sånn til det kommer...

Og gruer meg litt til å innse at tegra 3 med 1GB ram snart ikke er godt nok...

 

Ubuntu til Android kommer om ikke lenge det. Både Ubuntu folka selv og en android dev lager en port til ARM. Det eneste som er synd er at man ikke kan bruke wine eller andre programmer for å emulere windows apps.

 

Det jeg håper på når det kommer til den major announcement tingen, er at man kan få tilbud om å enten bytte inn TF201 til en tf700 for kanskje 1000kr, eller at de gratis bytter ut bakplaten i tf201 til bakplaten i tf700. Samtlige primes får veldig dårlig wifi signal når de går mer enn 5 meter unna ruteren. Merker det spesielt hvis man prøver å streame en youtube video i HD langt borte fra ruteren.

 

Det virker og som om de sakte men sikkert slutter å produsere flere primes. Flere land har allerede sluttet å selge de, og mange som har sendt primen sin til reperasjon får beskjed om at de må vente fordi det et er på vei inn en ny tablet. Hvem vet hva Asus pønsker på videre, men en ting er sikkert, og det er at det er uakseptabelt av Asus å lansere et produkt med så mange feil. Det da være alle feilene med ICS, hardware feilene med GPS og wifi, light bleed på skjermen og døde docks.

Endret av kidio007
Lenke til kommentar

Vurderer sterkt en Transformer Infinity, men er spesielt sugen på to features som jeg tror mangler: Wireless screen mirroring til PCen og split screen for ekte multi tasking.

 

Tror dere dette kommer eller må man vente en generasjon?

 

Overskreen lar deg ha browseren "Always on top" og du kan velge størrelsen på bildet. Det som er litt dumt er at andre apps må også ha samme funksjon for at det skal fungere optimalt. Samme produsenten har også lagt en app for videoavspilling (har jeg hørt)

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myboyfriendisageek.airbrowser&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5teWJveWZyaWVuZGlzYWdlZWsuYWlyYnJvd3NlciJd

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt en Transformer Infinity, men er spesielt sugen på to features som jeg tror mangler: Wireless screen mirroring til PCen og split screen for ekte multi tasking.

 

Tror dere dette kommer eller må man vente en generasjon?

 

Overskreen lar deg ha browseren "Always on top" og du kan velge størrelsen på bildet. Det som er litt dumt er at andre apps må også ha samme funksjon for at det skal fungere optimalt. Samme produsenten har også lagt en app for videoavspilling (har jeg hørt)

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.myboyfriendisageek.airbrowser&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5teWJveWZyaWVuZGlzYWdlZWsuYWlyYnJvd3NlciJd

 

 

Har sett Overskreen appen, men dette bør implementeres på OS-nivå. Kanskje i Android JB?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått bekreftelse på forsendelse fra dustin.no :)

 

Står no virkelig at den ikke er på lager før 23.04.12.

 

Bestilte 15.03.12 og fikk epost idag med beskjed om at den var sendt fra lageret deres med sporingsnr og det hele ^^

 

herlig :D

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å roote Primen sin enda? Har lest endel på xda, og ser ikke helt trygt ut enda.. Mange bricka TPs.. samtidig frister det veldig!

 

Gjorde det med en gang jeg fikk den i jan.Var dog på .11 fimware

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1427125

 

Nå vet jeg ikke åssen den nye vipermod root funker, men det er kanskje lurt å unngå å låse opp bootloader ennå, da ditt serienr blir sendt til asus og garantien ryker.

Så hvis det er en mulighet å bare roote uten å låse opp+installere recovery ville jeg gått for det.

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd å roote Primen sin enda? Har lest endel på xda, og ser ikke helt trygt ut enda.. Mange bricka TPs.. samtidig frister det veldig!

 

Gjorde det med en gang jeg fikk den i jan.Var dog på .11 fimware

 

 

Var Vipermod jeg så på ja.

 

Har rootet nå, unlocket bootloader og installerer AOKP, spennende!

Endret av Ceba
Lenke til kommentar

Ser ut som ny oppdatering kommer i påsken. Amerikanerne får den om to dager. Leste det på XDA forumet. Det er versjon .21 den blir oppdatert til. Gleder meg. Håper først og frem internett browsern blir rettet opp. Tablet uten at den låser seg fast er bare gull verdt. Irriterer meg at iPad er så mye flinkere på dette området enn Asus.

Lenke til kommentar

Hoppet fra .15 til .21 skal nok få rettet opp i endel bugs ja. Denne "major annaouncementen" er også rett rundt hjørnet. Gary Key skrev at han bare ventet på klarsignal fra sjefene sine så skulle han komme med den. En respektert XDA bruker sa og at det var absolutt noe å glede seg til, vet da selvsagt ikke hvordan eller om han i det heel tatt vet dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...