Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads

Swome

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper å plukke med meg denne når jeg er i NY rundt nyttår. Noen tanker om jeg bør kjøpe uten dock og heller kjøpe denne i Norge med ÆØÅ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såg igjennom omtalen under her nettopp:

Karen ser ut til å slite mye med at brettet ikke fanger opp berøring? Det kan virkelig ikke være så gale som det denne testen her gir intrykk av?

Skrevet

Så en annen video av prime nå der det også virka som om skjermen ikke registrerte fingeren hans med en gang, men så bare ut til å skje en sjelden gang. Opplever aldri dette på min Galaxy tab, så får håpe de evt. fikser det med ICS. Kan aldri tenke meg at man må leve med slike problemer på en såpass ny og moderne tablet.

Skrevet

hvordan er det å bruke samme google konto på mobil og pad? kan jeg laste ned apps som jeg har kjøpt til mobil? eller er det egne pad apps?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alt du kjøper av apps kan brukes på alle enheter bare du har knyttet de opp mot samme gmail konto :-) og at de selvsagt er kompatible med alle enheter du måtte ha..

Endret av DroidOle
Skrevet

Faaaaeeen! Fikk svar fra Elkjøp nå, og dem kommer ikke til å ta denne tableten inn. JÆVLIG kjipt da jeg har gavekort på 5000 der... faen. Hvilken tablet går jeg for da da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...