Gå til innhold

Tilbakeblikk: Grand Theft Auto (PC, PS2, PS3, Xbox, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antal timar eg har med GTA er ikkje få. Det byrja med ein demo kopiert på 8 diskettar. Etter kvart fekk me tak i ein crack som gjorde at du ikkje hadde 15 minuttar tidsgrense og fekk tilgang til ein tanks. Fant ut at brannbilen var den raskaste av alle i spelet. Om eg ikkje hugsar feil akselererte den framleis når eg hadde kjør heile den lengste strekningen i spelet. Dei fleste stoppa før den tid, inkludert Super Bike.

 

Til slutt fekk eg heile spelet, men San Andreas og Vice City har betydeleg mindre speletid enn Liberty City.

Lasta og ned store mengder bilar, ekstrabrett og liknande. Redigerte sjølv sprites og i eit program som vart lasta ned frå nettet. Kunne redigera egenskapane til bilane, hastighet osv.

 

Burger City og Snowball City var fantastiske. :love: Spesielt Burger City hadde ein del artige bilar. Burger Car hadde ingen toppfart og Death Car hadde ein ekstrem akselerasjon. Du var så vidt borti knappen før bilen sto i ein vegg. Litt for lenge så hadde bilen knust seg sjølv og eksplodert, derav "Death Car". Det var alltid ein artig utfordring i å prøva seg på å selga ein Death Car. Du måtte treffa kranen ute på kaien. I tillegg til faren for å kræsja seg til døde hadde ein sjølvsagt alternativet, å kjøra på sjøen.

 

GTA er eit ikon og eitt av dei beste spela eg har opplevd. Sidan har eg spelt alt av GTA. GTA London fekk ein del speletid, GTA2 litt mindre og 3D-serien veldig mykje.

 

Takk for ein god og minnerik artikkel. Ein sånn artikkel kunne vore så mykje lengre, men det kan jo bli for mykje av det gode og.

 

Såvidt jeg kan huske, så redigerte jeg stats på biler med notepad, og sprites med Paint. Kan det stemme? Og den cracken for å forhindre 15 min begrensning på demoen kunne jeg gjerne hatt på den tida vet jeg :p. Vi pleide å bytte på å spille 15 min hver når kompisene spilte sammen. Barske forhold på den tida ja ... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 10 år senere...

Første spillet var gøy det, men for meg står III, IV og V helt helt øverst blant de beste spill gjennom tidene. Jeg liker GTA V best, men det er fordi det er det nyeste og ting har gått videre som gjør at 3-ern og 4-ern ikke holder seg like godt. For en som ikke liker western-sjangeren verken i spill eller film-format, så er det veldig tungt å måtte vente på 6-ern i over 10 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...