Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Nå spør jeg sikkert dumt :) Digital Illusions?

 

DICE står for Digital Illusions Creative Entertainment.

 

Tenkte meg det var noe sånt, hvorfor velger dere å bruke Digital Illusions kontra Dice- som er litt mer kjent? :) Muligens det bare er meg som ikke fulgte godt nok med i timen da :thumbup:

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"...men per i dag er Battlefield 3 det beste flerspillerskytespillet som er utgitt siden Team Fortress 2"

 

Også gir dere spillet 9/10? Jaja, da venter jeg bare på at dere spyr ut like bra anmeldelse på MW3, akkurat som dere ga dårlige spill som MW2 bra score.. Ellers bra anmeldelse!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"...men per i dag er Battlefield 3 det beste flerspillerskytespillet som er utgitt siden Team Fortress 2"

 

Også gir dere spillet 9/10? Jaja, da venter jeg bare på at dere spyr ut like bra anmeldelse på MW3, akkurat som dere ga dårlige spill som MW2 bra score.. Ellers bra anmeldelse!:)

alle gir COD bra score. sikkert kjøpt og betalt av Activision.

Lenke til kommentar

Nå spør jeg sikkert dumt :) Digital Illusions?

 

DICE står for Digital Illusions Creative Entertainment.

 

Tenkte meg det var noe sånt, hvorfor velger dere å bruke Digital Illusions kontra Dice- som er litt mer kjent? :) Muligens det bare er meg som ikke fulgte godt nok med i timen da :thumbup:

 

Samma folka som stod bak Pinnbal fantasy\dreams på Amiga ? uuhhhh

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Nå spør jeg sikkert dumt :) Digital Illusions?

 

DICE står for Digital Illusions Creative Entertainment.

 

Tenkte meg det var noe sånt, hvorfor velger dere å bruke Digital Illusions kontra Dice- som er litt mer kjent? :) Muligens det bare er meg som ikke fulgte godt nok med i timen da :thumbup:

 

Samma folka som stod bak Pinnbal fantasy\dreams på Amiga ? uuhhhh

 

http://www.lemonamiga.com/games/details.php?id=824

 

Jepp, de samme folka som er nevnt her :)

Lenke til kommentar

Jeg synes dere kun gitt to karakterer, en for singleplayer delen som er ufattelig svak, og en for multiplayer delen.

Jeg synes dette hadde blitt helt feil. Det underbygger at karakterer er det styrende i spillanmeldelser, i stedet for å la anmelders oftest gjennomarbeidete og velbeskrivende tekst gi et mye mer helhetlig inntrykk av spillet. Om man absolutt vil ha en lett vei ut, så bør det være et minstekrav å lese gjennom konklusjonen.

 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor folk uttrykker overraskelse over hvorfor spillet ikke fikk 10/10. Det er jo ikke spillerne som har laget spillet, og karakteren har dessuten neppe mye å si for hvor gøy du selv har det med spillet. Det er anmeldelsens tekst som sier hva anmelderen synes om spillet, ikke (nødvendigvis) karakteren.

 

Jeg vil gjerne stille et (spørrende, ikke kritisk) spørsmål tilbake til dere som sier dere gjerne skulle sett 10/10 på dette spillet: Hvorfor? Hvilken forskjell hadde det gjort om Jentoftsen hadde gitt spillet full pott? Hvorfor er ikke 9/10 - som strengt tatt er riv, ruskende bra - bra nok?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

DICE burde scrappe Frostbite å bygge en skikkelig motor for neste spill uten fancy ass destruction osv(evt gjøre det rett). Frostbite er en god motor til SP men elendig for MP. Alt vi ville ha var en oppdatert verson av BF2 med litt bedre grafikk(ikke at jeg bryr meg om det), bedre netcode og noen nye maps. Men dette skjer nok aldri..

 

Grunnen til at de flyttet hitreg til client side er på grunn av consoles som kjører P2P og ikke en egen server som jobber med dette. Er greit for å hindre at host ikke blir overbelastet men hvorfor DICE ikke gidder å lage en skikkelig PC verson skjønner jeg ikke.. Husker jeg leste at folk fant PS3 referanser i div cfg filer etc til BC2 på PC og default FOV var satt til 55. Clearly en console port. BF3 sier de har bygd på PC, men de har lagd den "for console på PC" for å gjøre det lett å porte over til consoles uten for mye arbeid.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

DICE burde scrappe Frostbite å bygge en skikkelig motor for neste spill uten fancy ass destruction osv(evt gjøre det rett). Frostbite er en god motor til SP men elendig for MP. Alt vi ville ha var en oppdatert verson av BF2 med litt bedre grafikk(ikke at jeg bryr meg om det), bedre netcode og noen nye maps. Men dette skjer nok aldri..

 

Grunnen til at de flyttet hitreg til client side er på grunn av consoles som kjører P2P og ikke en egen server som jobber med dette. Er greit for å hindre at host ikke blir overbelastet men hvorfor DICE ikke gidder å lage en skikkelig PC verson skjønner jeg ikke.. Husker jeg leste at folk fant PS3 referanser i div cfg filer etc til BC2 på PC og default FOV var satt til 55. Clearly en console port. BF3 sier de har bygd på PC, men de har lagd den "for console på PC" for å gjøre det lett å porte over til consoles uten for mye arbeid.

 

Ikkje heilt samd med deg om at Frostbite er dårleg til MP - at dekning kan øydeleggjast gjer slagmarken mykje meir dynamisk og interessant. Eit logisk neste steg for MP-shooters.

 

No veit eg jo enno ikkje korleis det kjem til å virke på dei fleste karta i BF3, så det kan jo vere dei har rota det heilt til. Får sjå i morgon.

 

Konsoll er forresten eit heilt kurant norsk ord. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...