Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Spillet er fantastisk! - 60% av tiden.

De resterende 40 prosentene har for min del gått til frustrasjon og forargelse over bugs, bugs og flere bugs. Ikke at det kom som en stor overaskelse, BF spillene har alltid vært litt ruskete for meg.

 

Men hvordan f.eks Operation Metro alene - som jeg hadde mye moro på i beta - kan inneholde gamebreaking bugs som ikke var til stede i betaen er rett og slett skammelig.

Jeg visste etter å ha spilt betaen at det kom til å være rufs til release - selv om folk her inne var overbevist om at alt kom til å være fryd og gammen på 6 uker. Men mye av det jeg har opplevd på en eneste kveld med spillet tar virkelig kaka.

 

Med all hypen, PR og sannsynligvis salgstall håper jeg inderlig at DICE/EA ser til faen å oppdatere flittig og SKIKKELIG. Dette har i mine øyne vært DICEs største svakhet med tidligere BF spill. Mangelfull patching.

 

Spillet har uten tvil potensiale til å være en god nier. I nåværende tillstand nekter jeg dog å gi det mer enn en sekser. I god tro (og enda mer håp) om at dette vil endre seg om noen måneder :)

 

(PS! Dette er basert ene og alene på MP. Har ikke rørt SP/Co-op. BF = MP for meg)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

der fikk jeg jaggu aktivert spillet! good night!

Da er det å velge mellom servere som kicker deg pga Punkbuster eller servere som lagger, kos deg! :)

Jeg har gitt opp for i dag.

Har du i det hele tatt tenkt at du kan oppdatere PB manuelt? Det gjorde jeg = aldri mer kick. Istedet for å gi opp, er det ikke bedre å prøve ut det som kanskje er den mest innlysende feilen? :p

Lenke til kommentar

Har du i det hele tatt tenkt at du kan oppdatere PB manuelt? Det gjorde jeg = aldri mer kick. Istedet for å gi opp, er det ikke bedre å prøve ut det som kanskje er den mest innlysende feilen? :p

Jeg oppdaterte manuelt tidlig, det gjor derimot ikke halvparten av serverene som da fortsatte og kicke meg.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet.

 

EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen.

 

 

Jupp, samme her.

Hadde jeg piratkopiert, kunne jeg spilt singleplayer nå...

Latterlig av dem. Hvorfor ikke bruke Steam? Hvorfor misbruke makt herfra til helvete når dette er et spill folk uansett kjøper for onlinedelen som uansett krever seriekode?

 

Hvorfor, åh hvorfor har de ikke skjønt at kopibeskyttelse alltid vil knekkes og at DRM som dette kun rammer oss som faktisk betaler?

hvorfor bare ikke ta den gammeldagse måten, og dra på butikk og kjøpe en fysisk kopi?

Det gjorde jeg. Da forventet jeg kanskje at det skulle være greit, men den gang ei. I alle mine år som gamer har jeg aldri opplevd en så knudrete instalasjonsprosess.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt men spilt det får jeg ikke siden Origin ikke klarer aktivere spillet.

 

EA kan stappe spyware'en sin opp endetarmen.

 

 

Jupp, samme her.

Hadde jeg piratkopiert, kunne jeg spilt singleplayer nå...

Latterlig av dem. Hvorfor ikke bruke Steam? Hvorfor misbruke makt herfra til helvete når dette er et spill folk uansett kjøper for onlinedelen som uansett krever seriekode?

 

Hvorfor, åh hvorfor har de ikke skjønt at kopibeskyttelse alltid vil knekkes og at DRM som dette kun rammer oss som faktisk betaler?

hvorfor bare ikke ta den gammeldagse måten, og dra på butikk og kjøpe en fysisk kopi?

Det gjorde jeg. Da forventet jeg kanskje at det skulle være greit, men den gang ei. I alle mine år som gamer har jeg aldri opplevd en så knudrete instalasjonsprosess.

merkelig, jeg merket absolutt ingenting uvanlig.

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper dette spillet fordi du likte BF2 - forbered deg på en enorm skuffelse.

Dette er ingen vidreutvikling av BF2, men snarere en slags BFBC3.

Tull, snakk om å uttale seg kategorisk. Det beste fra begge verdener + pluss en ultrakjip enspillerdel imo. Likte både bf2 og bc2, jeg simpelthen elsker bf3, første spillet jeg faktisk virkelig har digget siden left4dead kom ut. Det er endelig virkelig gøy å spille igjen, selv med alle de småproblemene som prøver å forpurre spillegleden min (pittylag, dc o.l). Jeg ser ikke hva som mangler her iforhold til bf2 annet enn at tempoet er skrudd opp og actionmeteret er pumpet enda høyere, samt at snipers ikke har det like koslig i dette spillet (jeg er ikke lei meg for det). Det eneste ankepunktet jeg har på bf3 kontra bf2 er mapdesign, rush har fått bestemme for mye av layouten på mange maps.

Lenke til kommentar

Hvis du kjøper dette spillet fordi du likte BF2 - forbered deg på en enorm skuffelse.

Dette er ingen vidreutvikling av BF2, men snarere en slags BFBC3.

Tull, snakk om å uttale seg kategorisk. Det beste fra begge verdener + pluss en ultrakjip enspillerdel imo. Likte både bf2 og bc2, jeg simpelthen elsker bf3, første spillet jeg faktisk virkelig har digget siden left4dead kom ut. Det er endelig virkelig gøy å spille igjen, selv med alle de småproblemene som prøver å forpurre spillegleden min (pittylag, dc o.l). Jeg ser ikke hva som mangler her iforhold til bf2 annet enn at tempoet er skrudd opp og actionmeteret er pumpet enda høyere, samt at snipers ikke har det like koslig i dette spillet (jeg er ikke lei meg for det). Det eneste ankepunktet jeg har på bf3 kontra bf2 er mapdesign, rush har fått bestemme for mye av layouten på mange maps.

Kunne ikke vert mere uenig...

BF3 burde ha utviklet seg i rettning project reality, bare med bedre grafikk.

BF3 slik det er idag minner mere om rainbow six Vegas spillene, minus counter terrorist aspektet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på folk som synes SP delen va noe dritt. Jeg synes egentlig det va bra, va ikke kjedelig å spille den, og va gøy, men veldig frustrerende å spille på hard :p

men jeg er den personen som vil ha litt utfordring i spillet mitt.

TIl MP er det helt fatastisk, kjempegøy kan bare ikke få nok av det. Anbefaler spillet på høyt nivå folkens!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg ikke på folk som synes SP delen va noe dritt. Jeg synes egentlig det va bra, va ikke kjedelig å spille den, og va gøy, men veldig frustrerende å spille på hard :p

men jeg er den personen som vil ha litt utfordring i spillet mitt.

TIl MP er det helt fatastisk, kjempegøy kan bare ikke få nok av det. Anbefaler spillet på høyt nivå folkens!

Jeg skjønner meg ikke på folk som synes SP delen va noe bra.

Lenke til kommentar
der fikk jeg jaggu aktivert spillet! good night!
Da er det å velge mellom servere som kicker deg pga Punkbuster eller servere som lagger, kos deg! :)Jeg har gitt opp for i dag.

 

Barnesykdommer i all mass her ser det ut til.BF3 er herved utsatt til nyåret for min del.Det er noe jeg virkelig ikke gidder,det å forholde meg til lag,kicking,innstallasjonsproblemer osv.Ødelegger hele gleden.

Lenke til kommentar

Helt alvorlig, det er så latterlig hvordan folk henger seg opp i karakteren og rivaliseringen mellom BF- og MW-seriene. Dere synes at BF3 er et fantastisk spill, ja så synes dere det, og anmelder har nå vitterlig skrevet en hyllest av en anmeldelse, om dere hadde giddet å ta dere tiden det tar å lese den. Men med engang tallsystemet skal involveres så oppfører dere som små barn som nektes sukkertøy. Og det å klage på 9 eller 10 er så banalt og totalt uten hensikt at jeg elger ut alle hull i kroppen min.

 

Gir et spill ut en enspillerdel - jeg har ikke spilt den, men det virker som om MW har gjort dette før, og bedre - så må nesten spillet også bedømmes deretter. Vanskelig å fatte, tydeligvis.

 

Jeg elsker Battlefield-serien, og jeg elsker også MW+2, online-delen der var intens, artig og slitsom.

 

Forbanna hatere, jeg hater dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Igår skulle jeg til å si at jeg ikke hadde møtt noen særlig tekniske problemer, men det var før jeg og 3 kamerater skulle spille igår kveld. Først kom kun 2 seg inn på serverne, vi andre måtte restarte pc'ene for å få det til å fungere. Fikk ingen feilmelding eller noe, bare stod å lastet i en evighet.

 

Så tok det vel 1-2 timer med spilling før vi greide å få alle på samme lag og i samme squad.

 

På visse maps starter det bra, men til slutt så blir det framerate issues og hakking til de grader uten at det skjer noe spektakulært som skal tilsi det.

 

Og hvorfor er det ikke mulig å fikse loadouts og diverse utenfor kampene? Jeg vil ikke bruke tiden der på å sette opp nye unlocks når jeg heller vil komme meg ut i kampen så snart som mulig.

 

Den nettsiden syns jeg ikke er særlig intuitiv heller, det fungerer når man vet hva man skal gjøre. Hadde jeg ikke hatt en kamerat som forklarte meg ting i starten hadde jeg måtte bruke mye mer tid på å lese meg fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...