Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører SB 1155 med I7 2600K@4,5Ghz med Asus sitt 560TI, og når jeg setter på High er FPS ikke bra nok.. Også hørt om folk med GTX 580TI som dropper ned til 30fps... Kanskje noe drivertull.

 

Kjørt flere 5 minutters benchmarks på BF3 nå med GTX580 og gjennomsnittet var 56FPS. Laveste var jeg helt nedi 36, og høyeste var vist nok 122(det tror jeg ikke stemmer) :p

Lenke til kommentar

Jeg kjører SB 1155 med I7 2600K@4,5Ghz med Asus sitt 560TI, og når jeg setter på High er FPS ikke bra nok.. Også hørt om folk med GTX 580TI som dropper ned til 30fps... Kanskje noe drivertull.

 

Har I7 2600k @ 4.5 Ghz jeg også, med GTX 580. Men kjører i 2560x1440 oppløsning. Ultra settings. Metrokartet ligger på 40-45 sånn ca. Caspian Border mellom 30-40. Målt med Fraps.Ikke så gale med tanke på oppløsningnen. Likevel, kommer til å spille med lavere oppløsning og med to GTX 580 i SLi når spillet kommer ut senere. Har bare ikke giddi sette det andre kortet inn ennå.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Jeg kjører SB 1155 med I7 2600K@4,5Ghz med Asus sitt 560TI, og når jeg setter på High er FPS ikke bra nok.. Også hørt om folk med GTX 580TI som dropper ned til 30fps... Kanskje noe drivertull.

 

Har I7 2600k @ 4.5 Ghz jeg også, med GTX 580. Men kjører i 2560x1440 oppløsning. Ultra settings. Metrokartet ligger på 40-45 sånn ca. Caspian Border mellom 30-40. Målt med Fraps.Ikke så gale med tanke på oppløsningnen. Likevel, kommer til å spille med lavere oppløsning og med to GTX 580 i SLi når spillet kommer ut senere. Har bare ikke giddi sette det andre kortet inn ennå.

har to 580 kort, bruker kun et?!

WTF IS WRONG WITH YOU MAAAAN! :tease:

Lenke til kommentar

Høres bra ut! Litt mer normalt høres det ut som, jeg skal ha nytt kort når retail kommer ut. Blir nok ingen SLI på meg, men GTX 580, evt 590 blir det nok :)

590 er SLI med megafail inkludert.

Kjør heller 570 SLI enn et 590.

 

Tenkte kanskje at det var SLI gjort på den "trygge" måten, men vet lite om det. Da blir det kanskje et 580TI kort da. Takk for opplysningen uansett :)

Lenke til kommentar

Høres bra ut! Litt mer normalt høres det ut som, jeg skal ha nytt kort når retail kommer ut. Blir nok ingen SLI på meg, men GTX 580, evt 590 blir det nok :)

590 er SLI med megafail inkludert.

Kjør heller 570 SLI enn et 590.

 

Tenkte kanskje at det var SLI gjort på den "trygge" måten, men vet lite om det. Da blir det kanskje et 580TI kort da. Takk for opplysningen uansett :)

 

Vis du vurderer 580 og Sli i tilegg, så spar heller 2-3 lapper med AMD 6970 Crossfire istedet!

Lenke til kommentar

Tenkte å oppgradere eller bygge ny PC. Vurderer da i5 2500k som prosessor.

 

Men har nå tenkt litt på kanskje gå for i7 istedenfor. (Siden jeg driver med 3D-modellering og bilderedigering.)

 

Vil i7 gi en bedre ytelse enn i5? Mener å ha lest ett eller annet om at BF3 støtter flere kjerner eller noe. Og det vil vel bety at i7 vil være bedre?!

Lenke til kommentar

Jepp, loadetid fra map til map tar ikke mange sekundene, men tok tiden fra jeg trykket "Join Game" på websiden til jeg så "Deploy" in-game. :thumbup:

 

Joda, men det er nå mer et mål på hvor rask server og hvor rask internett du har. Tenker mer når du er inne i spillet, og du allerede er tilkjoblet serveren. På Caspian border så tok det altså noe rundt 30-40 sekunder å loade kun mappet. Men som sagt, så fikk jeg aldri prøvd det ut selv, så om dere kan avkrefte dette, så er jo det greit nok "bevis" for min del. :new_woot:

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...