Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Hei,

Et litt generellt spørsmål som hører hjemme her:

 

Er det slik at Betaen er mindre krevende på systemet en den endelige versjonen eller motsatt? Dersom de klarer å fjerne alle småbugs og ta noen grep som øker effektiviteten så vil vel den endelige versjonen gå bedre - men hva vet jeg om dette??? INGENTING - før dere svarer :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet kommer nok til å bli en god del krevende ved release, rett og slett fordi vi får bedre textures, flere aktiverte instillinger, og rendringen er sikkert også bedre for å unngå clipping osv. som vi så i betaen. - Så spørs det jo også hvor mye de får optimalisert alt slik at vi ikke vet _hvor_ mye mer krevende.

 

På den andre siden får vi jo en motsatt påvirkning av alle optimaliseringer som blir gjort i drivere osv, så det vil nok stabilisere seg en måned eller to etter release.

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Operating System

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

 

CPU

AMD Athlon II X2 245 35 °C

Regor 45nm Technology

 

RAM

4,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (7-7-7-20)

 

Motherboard

ASUSTeK Computer INC. M4A79T Deluxe (AM3) 43 °C

 

Graphics

BenQ G2210W (1680x1050@59Hz)

ATI Radeon HD 4650 (Gigabyte) 45 °C

 

Hard Drives

977GB Western Digital WDC WD10EADS-00M2B0 ATA Device (SATA) 40 °C

 

Optical Drives

TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device

 

Audio

Realtek High Definition Audio

 

 

Hvordan vil BF3 kjøre på denne maskina?

Lenke til kommentar

DirectX 11 var vel ikke tilstede under betaen, så sånn sett vil det jo kreve meir om du aktiverer den i retail :p

Spillet kjørte i dx11. Det som kan ha skjedd derimot er at ingen dx11-spesifikke funksjoner ble brukt i BETA.

Forskjellen på dx10 og dx11 er ikke så stor som mange tror, det er mer en utvidelse av dx10.

 

DX 11 gjør faktisk at mange funksjoner blir litt mere lettdrevet mener jeg å huske. Ytelsen skal være noen prosent bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Operating System

MS Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

 

CPU

AMD Athlon II X2 245 35 °C

Regor 45nm Technology

 

RAM

4,00 GB Dual-Channel DDR3 @ 668MHz (7-7-7-20)

 

Motherboard

ASUSTeK Computer INC. M4A79T Deluxe (AM3) 43 °C

 

Graphics

BenQ G2210W (1680x1050@59Hz)

ATI Radeon HD 4650 (Gigabyte) 45 °C

 

Hard Drives

977GB Western Digital WDC WD10EADS-00M2B0 ATA Device (SATA) 40 °C

 

Optical Drives

TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device

 

Audio

Realtek High Definition Audio

 

 

 

Hvordan vil BF3 kjøre på denne maskina?

Du oppfyller akkurat minimumskravene.

 

Om du vil oppgradere bør du erstatte prosessor med Phenom II X4 955 BE og skjermkort med et HD 6870. Det vil koste ca 2300 kr og vil ta deg fra minimum til anbefalte spesifikasjoner.

 

Lurer på om jeg må investere i en Razer Imperator BF3 edition, min MX518 begynner å bli litt slitt.

 

Noen som har/har hatt en imperator som kan si noe om den?

Hadde holdt meg unna Razer om jeg var deg, se heller på Roccat, Logitech, Steelseries og annet. Razer har en elendig kvalitetskontroll på enkelte produkter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hadde holdt meg unna Razer om jeg var deg, se heller på Roccat, Logitech, Steelseries og annet. Razer har en elendig kvalitetskontroll på enkelte produkter.

Jeg hadde min, Razer Deathadder Respawn i 3 år, og den har fungert kjempebra. Oppgraderte til en Logitech G500 for 1 mnd siden da jeg kjøpte ny PC, men ser att jeg kunne egentlig ha klart meg fint uten den. Så det skal de ha creeds for!

Men kunderserviceen deres har jeg ikke prøvd, og har heller aldri komt borti andre produkter med mangler fra dem. Har derimot en kompis som har hatt endel problemer med Roccat. :)

Endret av Karmany.
Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaring med Razer. Deathadder-musa streiket etter få måneder. Megasoma-musematta fungerer ikke til noen annen mus enn Deathadderen. Tarantula-tastaturet til brodern trykker inn Caps-lock hver gang han presser ned A. Razer headsettet jeg hadde før var latterlig dårlig, mikrofonen var verdiløs.

 

Ligg unna imo. Fett design og ting som frister, men kvaliteten er latterlig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...