Gå til innhold

Ny World of Warcraft-utvidelse kunngjort (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah well. Når kommer Secret World ut da? Ser ut som Blizzard ikke trenger pengene mine lengere så jeg får vel finne noen andre å betale.

 

Dette er den største vitsen i WoWs historie, jeg føler at Blizzard rekker tunge og gjør narr av spillerbasen sin med dette. Det hele oser av desperasjon fra deres side, og det ser ut som de arbeider intenst for å flytte folk over til Titan spillet sitt.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk gidder å bruke så mye energi på å klage på dette. Det kommer nytt innhold av typen alle er vant til uansett, dungeons, battlegrounds, raids, crafting osv. Hvis det faktuam at det kommer en ny rase i tillegg til de 10 andre ødelegger så mye for noen, så har man merkelige prioriteter. De nye omgivelsene ser fine ut de, og mer detaljerte enn de vi har. De kommer nok også til å være like varierte som det man finner innad i hver expansion. Hvordan dette kan "ødelegge" spillet (hvis man faktisk likte det tidligere) er noe jeg ikke skjønner.

 

Hva som er temaet for expansion er likegyldig for meg. Det jeg ønsker meg mest for øyeblikket er en overhaling av grafikken, og spesielt med tanke på de gamle rasene. Det er langt viktigere for meg enn å klage på at under 10% av spillerne kommer til å se ut som pandaer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva som er temaet for expansion er likegyldig for meg. Det jeg ønsker meg mest for øyeblikket er en overhaling av grafikken, og spesielt med tanke på de gamle rasene. Det er langt viktigere for meg enn å klage på at under 10% av spillerne kommer til å se ut som pandaer.

 

Hvordan kan en overhaling av grafikken være viktigere enn en forfriskning av innholdet? Ville du heller spilt Cataclysm i to år til med ny grafikk enn en ny expansion med nytt innhold?

Alltid moro med en forbedring av grafikken, men den blir du som regel vant til når du følger spillet gjennom årene, i motsetning til innholdet, som du blir lei.

Lenke til kommentar
SWTOR? WoW med ny skin? Neitakk vi sees i GW2 :3Før fanboysa kommer: Jeg har ikke prøvd SWTOR beta men etter hva jeg har sett og hørt er det mitt intrykk av SWTOR. Blir nok å prøve spillet hvis jeg hører gode ting om det men GW2 er mer hype for min del. Ingen subscription og PvP chars er også +.
SWTOR er evolusjon, ikke revolusjon. Men det er definitivt nytt, friskt og stort nok til å bli det 'next big thing'.Guild Wars 2 ser ut som en liten revolusjon, og er definitivt noe jeg kommer til å prøve, men jeg finner det uhyre merkelig at det er gratis å spille. Og når noe virker for godt til å være sant...

 

Jeg er så lei av at folk skriver the next big thing som skal ta Wow .

 

SWTOR BLIR IKKE DET NEXT BIG THING

 

Alle har sagt det om nye mmo hvert år, SWTOR blir bare helt vanlig mmo som Rift og wow

 

Edit(Hvorfor blir det 5 poster når jeg skriver 1, hver gang, kan ikke Gamer fikse dette snart)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt WoW på hylla for en stund siden (WotLK), og jeg kommer ikke til å plukke det ned fra hylla for denne utvidelsen heller.

 

Men når det er sagt synes jeg det er interessant med en rase for begge factions. I hvertfall om Blizzard klarer å gjøre valget av faction spennende/vanskelig/tungt etc.

 

Hmm, kanskje jeg blir nødt til å spille 10 lvl'er når det kommer allikevel.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

kung fu panda opplegg?

Warcraft 3 Frozen Throne kom ut lenge før Kung fu panda 1 :)

 

Kan hende jeg vurderer å starte wow igjen da, hvis jeg får med et par venner.

 

Men så du traileren? Har du sett Pandarian racials? Det stinker Kung Fu Panda lang vei, men ikke noe galt i det da Kung Fu Panda rett og slett er en genial film.

 

Uansett hvor merkelig og bisart og smått idiotiske hele dette opplegget uten noen ny kjeltring, pandabjørner som kan spilles av begge raser, og in-game pokemon system så vil jeg nok teste det i forbifarten for jeg skal ikke dømme noe nord og ned før jeg selv har prøvd det. Men må si jeg sitter igjen med en vantro følelse etter denne lanseringen og det blir nok den første utvidelsen jeg ikke gidder å spille ved launch eller overhode vurdere Collectors Edition som ved alle de andre utvidelsene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...