Gå til innhold

Ny World of Warcraft-utvidelse kunngjort (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Betyr vell fint lite om Pandaren ble introdusert litt sånn på siden i Warcraft3, det føles like upassende i Warcraft universet for min del. Hadde de introdusert en Hello Kitty rase i Warcraft3 så hadde jeg fremdeles blitt like skuffet om den plutselig ble introdusert i World of Warcraft i neste expansion.

 

 

Men selv har jeg stor forkjærlighet for asiatisk kultur og arkitektur, heller selv mer mot Japansk med kinesisk er heller ikke å forakte for min del og selv om jeg syntes flere av nyhetene her virker smått absurde og skal vi kalle dem "barnslige" som ikke hører helt hjemme, hvertfall ikke om vi sammenligner med hvordan World of Warcraft var tilbake i de gode gamle vanilla dagene så kommer jeg nok til å gi dette et forsøk rett og slett fordi jeg har brukt så mye tid i dette spillet at det fortjener et forsøk og jeg tror levelling i disse asiatiske områdene vil gi meg god valuta for pengene i en måneds tid hvertfall, så får vi se om jeg fortsetter etter det.

 

 

Videoer og screenshots til nå har skuffet meg en smule da mye av den asiatiske følelsen mangler syntes jeg, vi har noen halvinspirerte asiatiske / kinesiske bygninger men der stopper det? Fikk mye mer viking følelse av Howling Fjord i Wrath of the Lich King enn jeg får asiatisk følelse av det jeg har sett til nå av Mists of Pandaria.

 

Og det er vell ikke bare jeg som håper på at øya som er på ryggen til en skilpadde faktisk kommer til å svømme rundt og bevege seg? Ikke fort ettersom skilpadder er grisetreige, men om øya plutselig på søndag var på en annet sted enn den var på onsdag fordi skilpadden har beveget seg og svømt litt rundt ville vært knall, selv om jeg tviler sterkt på at noe sånt vil skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videoer og screenshots til nå har skuffet meg en smule da mye av den asiatiske følelsen mangler syntes jeg, vi har noen halvinspirerte asiatiske / kinesiske bygninger men der stopper det? Fikk mye mer viking følelse av Howling Fjord i Wrath of the Lich King enn jeg får asiatisk følelse av det jeg har sett til nå av Mists of Pandaria.

Blizzard sørger jo for å ha veldig varierte områder, fra og med Cata presiserte de til og med at det skal være variasjoner innenfor hver sone. Så jeg tror ikke man skal tolke for mye utifra det lille vi har sett. Vi får nok smake på hele fargepaletten. Derfor synes jeg også det er litt tullete med HelloKitty-whiningen, sånn rent bortsett fra at maks 10% av characters blir pandaer, så blir det varierte soner og dungeons og man kommer på ingen måte til å spille i en Disney-film i større grad enn man har gjort tidligere....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Videoer og screenshots til nå har skuffet meg en smule da mye av den asiatiske følelsen mangler syntes jeg, vi har noen halvinspirerte asiatiske / kinesiske bygninger men der stopper det? Fikk mye mer viking følelse av Howling Fjord i Wrath of the Lich King enn jeg får asiatisk følelse av det jeg har sett til nå av Mists of Pandaria.

Blizzard sørger jo for å ha veldig varierte områder, fra og med Cata presiserte de til og med at det skal være variasjoner innenfor hver sone. Så jeg tror ikke man skal tolke for mye utifra det lille vi har sett. Vi får nok smake på hele fargepaletten. Derfor synes jeg også det er litt tullete med HelloKitty-whiningen, sånn rent bortsett fra at maks 10% av characters blir pandaer, så blir det varierte soner og dungeons og man kommer på ingen måte til å spille i en Disney-film i større grad enn man har gjort tidligere....

Hovedproblemet jeg ser er at man nå har fjerner seg helt fra det man kjenner til av lore i WoW. Cataclysm var et steg på veien, men med introduksjonen av Pandaren fra Pandaria (hvem i helsike fant på at det var en god ide? Kommer taurens fra Tauranaia?) så tar man steget fullt ut og ender for meg opp med et helt annet spill. Skuffende lite kreativt av Blizzard og det er ganske tydelig at de begynner å gå tomme

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...