Gå til innhold

Ny World of Warcraft-utvidelse kunngjort (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dem fleste som har vært WoW spillere i lang tid vet nok at pandaria og panda rasen var noe som kunne komme, og jeg er ikke spesielt overasket over at dem kom nå pga alle ryktene som har vært så lenge. Det jeg reagerer mest på er hvor kjedelig det hele ser ut (selv om det var lite vi fikk se) ....fargevalgene,designet på landskap,skog osv er så utrolig simpelt og det kan nesten se ut som design teamet har gått tom fra inspirasjon underveis i WoW.

 

Eneste "nye" jeg så her var designet på bygninger som var i typisk kinesisk stil.....

 

Men WoW har vel aldri vært en mmo spill som har støttet seg på grafikk, selv om spill designet i vanila var helt utrolig bra (noe det dessverre ikke er lenger). WoW er i 2011 tros alt et spill som kunne ha kjørt i java/flash (you name it) i hvilke som helst nettleser. Det er bra die hard fans får noe nytt å boltre seg i noen mnd,men for min del så har WoW gått rett til helvete på mange fronter...det her var vel bare en bekreftelse for min del at WoW er ikke i nærheten av vanila lenger og kommer nok aldri til å bli det.

 

Med andre ord det har gått fra å være et spill med spill design i verdens klasse til et uinspirerende resirkulert makkverk for å tilfredsstillende en hær av fans som har for lengst sett seg blinde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rollespill som dette trenger riktignok at en del av spillet har en litt lettere/"snillere" stemning for å sette kontrastene som det kan virke som at denne utvidelsen har, men får en følelse av at hele utvidelsen er slik. Fikk ikke noen følelse av at dette er noe episk noe, med en diger ny verden man skal begi seg ut i med en awesome hovedfiende, i motsetning til spesielt TBC og WotlK. Det er jo det som har vært det geniale med nye expansions.

Endret av Ayb
Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare holde kjeft i og syte og klage?

Synes det ser glimrende ut at World of Warcraft får seg en liten vri!

Synes det er drit kult at det blir en stor vri! Pandaer var nå Warcraft 3! Så slutt og klag og si at det er over! Det var det samme Når Warcraft kom! Så jeg sier til dere HOLD KJEFT FOR FAEN OG SE HVORDAN DET BLIR!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan dere ikke bare holde kjeft i og syte og klage?

Synes det ser glimrende ut at World of Warcraft får seg en liten vri!

Synes det er drit kult at det blir en stor vri! Pandaer var nå Warcraft 3! Så slutt og klag og si at det er over! Det var det samme Når Warcraft kom! Så jeg sier til dere HOLD KJEFT FOR FAEN OG SE HVORDAN DET BLIR!

Folk må få lov til å syte og klage så mye de vil. Selv om noen synes det er kult med en stor ny vri, tviler jeg på at det gjelder alle.

Lenke til kommentar

Nå har WoW totalt gått av skaftet. Dette er bare en diger rip av Kina, ifra topp til bunn. Og med pandaer og pokemon-spill så virker det som om Blizzard er iferd med å gi opp kampen med mer moderne MMORPG'er, og sikte seg inn mot asiafetiscister, animefanbois og barn.Seks år med WoW. Takk for meg. Vi sees i SWTOR.

 

Pandaren har jo faktisk allerede vært i Warcraft universet siden WC3

-_- og ja pandaren var østen inspirert, pandaren har vært et øønske for mange warcraft spillere som liker loren.

Lenke til kommentar

Hahaha, å stakar, fant ikke blizzard på noe nytt så istedet for å kjøre på det temaet som har vært warcraft helt siden 1997, Alliance vs Horde, så kjører de på med noen pandaer som kan være begge factions....

Jeg kunne tenkt meg å spille pandaren, men ikke f om jeg spiller en race, også kommer fienden og ser helt prikk lik ut fordi begge factions kan være samme race.

Nei takk du, ingenting nytt, de bare gjør alt enklere, feks se på det faktum at de fjerner talent trees nå, latterlig.

WoW dreper seg selv, det er ikke lenge igjen gutta så får vi kanskje ett nytt MMO som ikke er crap, feks The Secret World? :>

 

PS: Forrige gang blizz ville ha Pandaren, i wotLK kunne de ikke gjøre det pga Kina, så langt jeg vet så har ikke det forandret seg.

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Hahaha, å stakar, fant ikke blizzard på noe nytt så istedet for å kjøre på det temaet som har vært warcraft helt siden 1997, Alliance vs Horde, så kjører de på med noen pandaer som kan være begge factions....Jeg kunne tenkt meg å spille pandaren, men ikke f om jeg spiller en race, også kommer fienden og ser helt prikk lik ut fordi begge factions kan være samme race.Nei takk du, ingenting nytt, de bare gjør alt enklere, feks se på det faktum at de fjerner talent trees nå, latterlig.WoW dreper seg selv, det er ikke lenge igjen gutta så får vi kanskje ett nytt MMO som ikke er crap, feks The Secret World? :>PS: Forrige gang blizz ville ha Pandaren, i wotLK kunne de ikke gjøre det pga Kina, så langt jeg vet så har ikke det forandret seg.

 

The Secret World, som Funcom har laget? Dette spillet er ikke i nærheten av å ha tronen til MMORPG. WoW kommer til å bli ødelagt av Blizzard sitt nye MMORPG, ingen andre. Merk mine ord. Er det noen som er nevneverdt konkurrenter så er det Guild Wars 2 og Starwars: The Old Republic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...