Gå til innhold

Test: Apple iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Har hørt de si - S2 er for lett og tynn også. Mulig de har glemt at man der nettopp HAR muligheten til å øke både tykkelse og tyngde hvis man selv vil - Bivirkning er atr man dermed får mer batterikapasitet også da men .... DET trenger man jo ikke uansett, så DET er vel ulempen med at man har valget da eller .... merksnodig hvordan fanboys uansett vrir det til å bli negativt uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mildt sagt utrolig at noen klarer å bli så inderlig irritert over at et produkt de ikke en gang vurderer å kjøpe får terningkast 6 i en test. Fascinerende at såpass mange android-fanboys gidder å bruke så mye tid på å rakke ned på et produkt, det er kun et produkt, man velger selv hva man vil kjøpe.

 

Kan ikke si at jeg har sett så mange apple-fanboys som gidder å bruke tiden sin på å rakke ned på android.

 

Ønsker du at jeg skal finne uttalelser fra appleboys som rakker ned på android?

Lenke til kommentar

I 90% av Android telefon anmeldelsene kommer det en eller anen apple-kid inn og sier "skjermen er alt for stor. Dritt telefon"

Test: LG Optimus 3D: Ingen Appleboys her

 

Sony Ericsson Xperia pro: Ingen her heller

 

Samsung Galaxy S II: Ingen som maser om skjermstørrelsen her heller. En bruker nevner at han synes skjermen burde vært 3,7" med den oppløsningen Men som innlegget hans i iPhone 4S testen tilsier så er han ikke akkurat eplefanboy :p Fant ingen eplefanboys som kommenterer skjermstørrelsen i denne Samsung Galaxy 2 vs iPhone 4 tråden som ble splittet ut av test diskusjonen.

 

HTC Sensation testen sin diskusjonstråden har heller ikke disse du snakker om.

 

Huff gidder ikke mer, men finner ikke disse som er i 90% av testdiskusjonene.. jaja kanskje jeg tilfeldigvis valgte de testen de ikke finnes i?

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan noen fra amobil, enten testforfatter eller ansvarlig redaktør vennligst opplyse oss om kriterier for terningkast 6? Det er tydeligvis endel, meg inkludert, som er mildt sagt overrasket over at denne kan få en 6er når omtrent hvert eneste punkt hadde noe negativt å sette fingeren på.

 

Dette går løs på troverdigheten til amobil, spesielt når vi vet at media generelt er desperat etter å stille først i køen når neste Apple-produkt skal sendes ut til test. At Apple prioriterer de som da gir gode karakterer er ingen hemmelighet.

 

Men som sagt, jeg ønsker.. Eller nei, jeg KREVER svar fra ansvarlig redaktør og/eller testforfatter. Vis at dere i hvert fall ikke er redd for å ta debatten.

 

Jeg vil tippe det ikke kommer noe svar tilbake :/ Men jeg ser i "test-basen" dems at tlf med ferre minus for 1-2 feks i terning.

 

 

For meg så ser det ut som de virkelig kaster terning da dette er helt "random". :dontgetit:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I 90% av Android telefon anmeldelsene kommer det en eller anen apple-kid inn og sier "skjermen er alt for stor. Dritt telefon"

Test: LG Optimus 3D: Ingen Appleboys her

 

Sony Ericsson Xperia pro: Ingen her heller

 

Samsung Galaxy S II: Ingen som maser om skjermstørrelsen her heller. En bruker nevner at han synes skjermen burde vært 3,7" med den oppløsningen Men som innlegget hans i iPhone 4S testen tilsier så er han ikke akkurat eplefanboy :p Fant ingen eplefanboys som kommenterer skjermstørrelsen i denne Samsung Galaxy 2 vs iPhone 4 tråden som ble splittet ut av test diskusjonen.

 

HTC Sensation testen sin diskusjonstråden har heller ikke disse du snakker om.

 

Huff gidder ikke mer, men finner ikke disse som er i 90% av testdiskusjonene.. jaja kanskje jeg tilfeldigvis valgte de testen de ikke finnes i?

 

Vet ikke om du tok poenget mitt generelt jeg. De fleste apple-fanboys kommer med helt usaklige argumenter mot andre telefoner. Der en av tingene er skjermen er for stor. Noe som blir helt dumt å dømme ut ifra da det kommer til personlige preferanser.

 

Har enda ikke sett det komme noen motargumenter for de påstandene folk har kommet med i denne tråden. Ikke annet en det vanlige apple bullcrappet "jeg trenger ikke"/"jeg vil ikke ha det"/"jeg, meg og megselv".

 

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen i år også, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer! Er så lei plastikk følelsen på min galaxy s2

 

God anmeldelse

 

Byggekvaliteten kan ikke være suveren da skjermen kan knuse i helt tilfeldige hendelser.

Lenke til kommentar
Byggekvaliteten kan ikke være suveren da skjermen kan knuse i helt tilfeldige hendelser.

De fleste har den også inn i beskyttelse nettopp for å beskytte fra dette og da er også 'plastikkfølelsen' latterlig. Men førstelinja der tilsier jo at denne personen aldri har holdt i en annen tlf og er helt borte fra den reelle verden med 'beste mobil i år også' - den er kåret den - det ble S2 det. (av eisa)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Har hatt iphone 4 et år sammen med galaxy s2, min har aldri knust

 

at folk ødelegger tlf sin, driter jeg i. vet du hvorfor? Fordi jeg kjøper en tlf som passer meg, jeg er forsiktig.

 

Jeg vet om mange som har knust sin galaxy s2, betyr det at den knuses lett? nix.

 

Jeg forstår ikke hvorfor android folk må kommentere alt. Kjøp nå det du vil, og vær fornøyd med det.

 

Har lest så mange anmeldelser av android tlf her inne og apple folk har aldri kommentert det, men nå kommer jo hele android folka og klikker totalt.

 

Ufyselig, men gjerne kjør på. Jeg kjøper den tlf jeg syntes er best i år. Hvis du kjøper en annen, så vær nå fornøyd med det. Det er jo den som passer deg. Det finnes ikke EN tlf for alle og enhver. Og er det ikke fint at det finnes flere tlf, som gjør at vi kan finne den vi liker?

 

Helvete altså. Skam dere.

 

Og så lar vi det ligge der? Peace, fred osv?

 

Fint.

Endret av henrikrox
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen i år også, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer! Er så lei plastikk følelsen på min galaxy s2

 

God anmeldelse

For det første, så er ikke iPhone 4S den beste mobilen. Det er Samsung Galaxy S II som fortsatt er det siden de fleste som har testet den sier at den er verdens beste mobil. Og etter hva jeg har sett så er det INGEN som har testet iPhone 4S som har sagt at den er verdens beste mobil. Og for det andre så er ikke iOS 5 best, men enklest.

 

Kameraet er forøvrig ganske ok.

 

Men så sier du suveren byggekvalitet. Vel, det argumentet kan du bare bruke til du mister den i gulvet / asfalten, så gjelder ikke det der lengere. For sjangsen for at noe går i 1000 knas er veldig høy med iPhone 4S om du mister den i bakken.

 

Og det er jo bevist at plastikk er mye bedre enn glass med tanke på at mobiler er noe som er 99.9% sikkert at man kommer til å miste mange ganger i bakken før man skifter ut mobilen sin.

Endret av Vindicator
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grunnen til at en slik test får mange kommentarer er vel ikke så rart. Når man leser testen så er det jo rimelig klart at her er det alt for mye å trekke for til at den skal få 6 i terningkast. At den får det tyder jo rett og slett at det er pengene som rår, også på amobil. De som "betaler" best, får de beste terningkastene. Hvor mye tror dere en sekser på forsiden av vg er verdt for verdens mest omtalte mobiltelefon? Den er verdt så mye at man ikke kan takke nei til et slikt beløp...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Refsa: At du kommer med løgner får så være, du får være mann å innrømme det i allefall.

 

Jeg bruker ikke vanlig form for argument her da jeg ofte overdriver ting. Ja, jeg veit ganske sikkert at ikke 90% av anmeldelsene inneholder klaging over det, men generelt sett så er det ofte det argumentet som er ute å går i en telefondiskusjon.

Hvorfor i all verden sier du at 90% av anmeldelsene inneholder Apple fanboys som klager over stort skjerm, når det ser ut som at det er tvert i mot. Kanskje 90% av androidmobil anmeldelsene ikke har Applefanboys som klager over skjermen? Faktisk så er iPhone 4 testen og iPhone 4S testen de diskusjonene hvor jeg ser mest patetiske fanboys, og de bruker android mange av de.

 

100% av iPhone anmeldelsene er i allefall full av androidelskere som surker over karakterer, små skjermer og liten pikk.

 

 

 

 

 

 

Faktisk så er det jo i de fleste android mobiltester såvidt diskusjon om telefonen. Hvorfor bruker ikke androidfolkene mer tid på å kommentere/diskutere androidmobilene? Og så klager man på at iPhone og Apple får mye mediaoppmerksomhet, er det rart når det virker som at ingen bryr seg om 50+ android telefoner som kommer ut hvert år?

Endret av UrgeLoL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen i år også, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer! Er så lei plastikk følelsen på min galaxy s2

 

God anmeldelse

For det første, så er ikke iPhone 4S den beste mobilen. Det er Samsung Galaxy S II som fortsatt er det siden de fleste som har testet den sier at den er verdens beste mobil. Og etter hva jeg har sett så er det INGEN som har testet iPhone 4S som har sagt at den er verdens beste mobil. Og for det andre så er ikke iOS 5 best, men enklest.

 

Kameraet er forøvrig ganske ok.

 

Men så sier du suveren byggekvalitet. Vel, det argumentet kan du bare bruke til du mister den i gulvet / asfalten, så gjelder ikke det der lengere. For sjangsen for at noe går i 1000 knas er veldig høy med iPhone 4S.

 

Og det er jo bevist at plastikk er mye bedre enn glass med tanke på at mobiler er noe som er 99.9% sikkert at man kommer til å miste mange ganger i bakken før man skifter ut mobilen sin.

Du har svart meg allerede. Men kan gjøre det igjen

 

JEG syntes at iphone 4s er den beste mobilen

At andre liker noe annet driter jeg totalt i.

 

Fordi jeg kjøper det jeg liker best, derfor syntes

 

jeg at iphone 4s er den beste mobilen, med det beste oset, og det beste kameraet.

 

Er min mening, og du har 1, men du kan ikke si at galaxy s2 er den beste mobilen, du kan bare si at du syntes den er det.

 

Er det ikke flott at vi kan ha forskjellige meninger

 

Du kjøper noe du l iker, og jeg kjøper noe jeg liker

 

igjen

 

Fred, peace osv?

 

Takk

Lenke til kommentar

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen i år også, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer! Er så lei plastikk følelsen på min galaxy s2

 

God anmeldelse

Byggekvaliteten er ikke stort å skryte over, men kvalitetsfølelsen er jo god.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bIKsztSG63M

Endret av Jostein K.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående kommentarer om skjerm; dette er et bevisst valg fra Apple sin side. En av de grunnleggende filosofiene til Apple er brukervennlighet på GUI og derfor er skjermen ikke noe større. De vil ha en én-hånds touchscreen telefon og en gjennomsnittatommel rekker over hele skjermen. Blir den større, får man problemer.

 

Er egentlig fornøyd med skjermstørrelsen og størrelsen generelt.

Skjermstørrelsen til konkurrentene er vel også et bevisst valg, betyr ikke at man synes det er et godt valg allikevel. AtW

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S II er fortsatt kåret til verdens beste mobil. Og den har fortsatt den statusen uavhengig av hva andre måtte mene.

Av hvem?

 

 

Den statusen vil uansett stå uansett hvor mye andre måtte si hvor mye bedre iOS 5 og iPhone 4S er for dem.

Jeg kan mene iPhone 3G er verdens beste telefon utifra mine krav og behov, og du kan ikke nekte meg å mene dette.

Endret av Runar waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...