Gå til innhold

Sniktitt: Slik er iPhone 4S


Anbefalte innlegg

1318662955[/url]' post='18445445']

Ser fram til testen. Er spent på hva karakteren blir med tanke på at den forrige telefonen fikk terningskast fire. :)

 

Den fikk jo i utgangspunktet 6, men ble trukket ned etter noen måneder pga et eller annet amobil ikke var fornøyd med

 

Ja, amobil opplevde noen problemer med nærsensoren som ikke ble fikset. Personlig har jeg hverken opplevd eller hørt om dette problemet fra andre med iPhone, men det var visst nok til å kutte vekk hele to terningskast. Antenneproblemene har man heller ikke hørt om så mye i ettertid, og det ser ut til at Apple kjører på med samme løsning nok en runde.

 

Det finnes jo mange apps som lar en sende gratis sms, og ringe gratis osv.

Hvor integrert er disse appsene med den standard meldingsappen?

Nettopp, på den nye meldingsfunksjonen går det sømløst mellom å sende SMS gratis (vist mobilen er tilgjengelig i den andre enden) eller å sende vanlig SMS.

 

Akkurat dét var ganske snedig.

Man trenger ikke å tenke over eller å vite om den andre har iphone.

Man sender melding som vanlig, og hvis den andre har iphone/ipad/ipod slik at det blir iMessage istedenfor SMS, så blir meldingen blå istedenfor grønn i meldingshistorikken.

 

Idiotsikkert og herlig

 

Det beste hadde vel egentlig vært om Apple og Google hadde klart å finne en felles løsning her. Det er lov å håpe. :)

Endret av LordErik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre en Iphone 4 har sikkert Iphone4s blitt.. og terningkast 6 får den sikkert også... fortjent? det driter jeg i.. Jeg har hatt Iphone 4 siden den kom på markedet, den er treg, låser seg og feiltaster når jeg skriver på den. Den er jo fan så langt ifra perfekt.. Jeg venter til det kommer noen fete windows mango telefoner på markedet.. så vil du ha en en billig Iphone 4 så har jeg en til salgs..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

eg e veldig keen på denne iphonen, aldri hatt en før men føler at dette skal bli min første, kaster lett vekk min galaxy s 2 for denne, s 2en for meg var en brutal stor skuffelse å letdown, skjermen var for voldsom i farger, oppløsningen var langt i fra god nok, ytelsene var ikke verdt den prisen å kvalitets følelsese mangen den ekstremt

Lenke til kommentar

Bedre en Iphone 4 har sikkert Iphone4s blitt.. og terningkast 6 får den sikkert også... fortjent? det driter jeg i.. Jeg har hatt Iphone 4 siden den kom på markedet, den er treg, låser seg og feiltaster når jeg skriver på den. Den er jo fan så langt ifra perfekt.. Jeg venter til det kommer noen fete windows mango telefoner på markedet.. så vil du ha en en billig Iphone 4 så har jeg en til salgs..

Hvor billig...? ;)

 

Kjøp og salg på forumet er forbudt, så du behøver ikke svare.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Er Siri strengt tatt en nyhet for iPhone 4s?

 

http://mashable.com/2010/02/05/siri-assistant/

 

Merk dato.

 

Apple har kjøpt opp selskapet som laget appen, fjernet den fra market og fått folk til å tro at de må kjøpe ny telefon for å få tilgang til denne "nyvinnende teknologiske revolusjonen".

 

Edit: Siri kjører fortsatt helt fint på iPhone 4, dog Apple har (ifølge comments) sperret for muligheten til å talekommunisere med Siri-serverne via annet enn 4s.

Endret av Dummst
Lenke til kommentar

Seriøst, de kan ikke lansere Siri som the-big-new-shit-for-iPhone-4s, og samtidig gi det til alle andre som har iPhone. De vil jo ha et par salgsargumenter.

 

 

Anyways.

Ettersom all Siri-kommunikasjon går via Apples servere, så håper jeg de får en ENORM database av tale-data de kan bruke for å gjøre talegjennkjenningen enda bedre.

Kanskje dette blir gjennombruddet.

Lenke til kommentar

Utalelser som dette er bare latterlig:

 

Dette liker vi ikke:

Det er ingen facelift eller annet som viser at modellen er ny

Skjermen er litt liten

 

Dette er faktorer som er individuelle. Noen liker designe, andre ikke, noen liker å ha en "telefon" i lommen mens andre foretrekker nettbrett. (størrelsen)

 

Hva blir det neste? Telefonen får dårligere terningkast pga. "jeg likte ikke fargen".

 

Ta heller telefonen på det som den er ment for. Dekning og funksjonene.

Forige modell hadde problemer med "antennen" om jeg husker riktig? Da er det greit å trekke telefonen. Men ikke på grunnlag: liten skjerm, design, eller jeg liker ikke merket.

Endret av frecjoha
  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...