Gå til innhold

Sniktitt: Slik er iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Siri trenger ikke å være helt nytt, det som er helt nytt er at det bygges inn i ett os slik det gjøres her, og at det derfor over tid faktisk vil bli brukt, det vil forbedres og utvikles. Derfor er nok Siri ett stort steg forover for talestyringens fremtid.

 

Er enig i at Siri er et skritt fremover for talestyring. Dog, ios5 =/= iphone4s. Hvorfor skulle man måtte kjøpe ny telefon for å få tilgang på et stykke software som ble lansert mens iphone3gs fortsatt var "cutting edge"? Hadde det ikke vært et enda større skritt for talestyring dersom en enda flere brukere hadde fått tilgang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som om vg.no har valgt å kopiere denne prvekjøringa for så å kalle det en lyntest og gi den terningkast 6. :no:

 

Link: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10014648

 

Samme historien som i fjor. Så vidt jeg kan huske ble amobil også den gang bedt om å sette en karakter basert på noen timers erfaring med telefonen som VG så brukte i "lyntesten".

Lenke til kommentar

Ser ut som om vg.no har valgt å kopiere denne prvekjøringa for så å kalle det en lyntest og gi den terningkast 6. :no:

 

Link: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10014648

 

Samme historien som i fjor. Så vidt jeg kan huske ble amobil også den gang bedt om å sette en karakter basert på noen timers erfaring med telefonen som VG så brukte i "lyntesten".

Hva er galt med å gi et terningkast på førsteinntrykket? Det kommer jo klart frem at det er en "lyntest"...

Lenke til kommentar

Hva faen. Bare saklige kommentarer. jeg tror jeg elsker dere :blush:

 

Uansett synes jeg den gratis wifi melding er sinnsykt fett men er det sånn at begge må være på wifi for at det skal bli gratis?

 

får håpe det blir standar på android, på alle android versjonene, ikke bare (ice cream?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1318708138' post='18448259']

Ser ut som om vg.no har valgt å kopiere denne prvekjøringa for så å kalle det en lyntest og gi den terningkast 6. :no:

 

Link: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10014648

 

Samme historien som i fjor. Så vidt jeg kan huske ble amobil også den gang bedt om å sette en karakter basert på noen timers erfaring med telefonen som VG så brukte i "lyntesten".

Hva er galt med å gi et terningkast på førsteinntrykket? Det kommer jo klart frem at det er en "lyntest"...

 

Nå sa jeg vel egentlig ikke at det var noe gale med artikkelen til VG. Du har likevel rett i at jeg ikke syntes noe særlig om den. Å kalle et førsteinntrykk for en "lyntest" og å gi mobilen et terningskast basert på noen timer med trykking syntes jeg blir å koke suppe på spiker.

Lenke til kommentar

Største mangelen i mine øyne er mangelen på NFC.

Jeg er glad for at ikke alle hiver inn dette før vi har fått en skikkelig sikkerhetsevaluering.

 

Må ikkje tru du kan berre komme med ein usb micro kabel å plugge rett i.Du må seffølgelig ha ein adapter på iEple telefoner. ...Trudde du det skulle være einkelt? Vis man må ha med seg den der for å lade, kan man jo like godt ta med seg orginalkabelen. Ulogisk, men det er vel slik Apple vil ha det.

Du må sette deg ned å se på hvilke andre muligheter kontakten tilbyr i tillegg til lading. For min del er det ikke noe problem å ha med en liten adapter i laptop veska, ha en liggende på kontoret og en hjemme. Da kan jeg ellers bruke ymse kabler av varierende lengder og kvalitet.

 

Ellers har jeg opplevd at veggadapteren til Apple har reddet meg et par ganger jeg trengte USB lading til andre enheter men ikke har hatt en PC i nærheten. Da var det bare å plugge USB kabelen fra andre enheter rett inn i veggadapteren til Apple og voila, kjapp effektiv lading. Bla. nå senest hvor jeg var på hotell på ferie. Marvelous. :thumbup:

 

 

Litt rart at det har vært slik før, egentlig :p

Jeg hadde ikke behov for en PC for å ha glede av iP4 før heller. Var kun tilkoblet en PC når jeg oppdaterte firmware og tok sikkerhetskopi som jeg var vant med fra tidligere ikke-apple telefoner også.

 

Bedre en Iphone 4 har sikkert Iphone4s blitt.. og terningkast 6 får den sikkert også... fortjent? det driter jeg i.. Jeg har hatt Iphone 4 siden den kom på markedet, den er treg, låser seg og feiltaster når jeg skriver på den. Den er jo fan så langt ifra perfekt.. Jeg venter til det kommer noen fete windows mango telefoner på markedet.. så vil du ha en en billig Iphone 4 så har jeg en til salgs..

Siden min bruksopplevelse er en god del bedre enn din så høres det ut som du forsøker å selge en delvis defekt telefon. Anbefaler at du markerer det tydelig i en evt. salgsannonse.

 

Men Apple har lisensiert teknologi fra nuance, så alt er ikke selvlagd.

http://www.nuance.com/

Hvilken produsent lager alt selv eller påstår det? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Uansett synes jeg den gratis wifi melding er sinnsykt fett men er det sånn at begge må være på wifi for at det skal bli gratis?

Nei, iMessage som det gratis meldingssystemet heter fungerer også over 3G.

 

Så vidt jeg vet så er det kun følgende ting som krever Wi-Fi på iPhone:

 

- FaceTime

- Applikasjoner over 25MB (mulig dette er borte i iOS5?)

- Backup til iCloud (backup kjører kun når telefonen er koblet til Wi-Fi, støm, og skjermen er slått av, noe som er ganske logisk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1318715574' post='18448765']

 

Nei, iMessage som det gratis meldingssystemet heter fungerer også over 3G.

 

så hvis Per sender melding, via WiFi, til Pål. Og pål ikke er på WiFi, vill det koste noe for Per?

 

Eller er iMessage en eksta app med sms appen, (tvilsomt)?

 

Litt forenklet, men det var det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar

så hvis Per sender melding, via WiFi, til Pål. Og pål ikke er på WiFi, vill det koste noe for Per?

Da vil meldingen bli sendt som en vanlig tekstmelding. :)

 

 

Eller er iMessage en eksta app med sms appen, (tvilsomt)?

Det er samme applikasjon. Den eneste grafiske forskjellen er at «Send»-knappen blir blå hvis iMessage er tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1318715574' post='18448765']

 

Nei, iMessage som det gratis meldingssystemet heter fungerer også over 3G.

 

så hvis Per sender melding, via WiFi, til Pål. Og pål ikke er på WiFi, vill det koste noe for Per?

 

Eller er iMessage en eksta app med sms appen, (tvilsomt)?

 

Litt forenklet, men det var det jeg lurte på :)

 

Da mottar Pål meldingen(e) gjennom datatrafikk. (?) Jeg tror det er slik det fungerer. Altså slikt som IM-meldinger.

 

Jeg TROR det er slik det fungerer, men for all del rett meg om dette er feil :)

 

Edit: Ser nå at Runar har svart deg, og at jeg var på tulletur :p

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...