Gå til innhold

NZXT frister med rosa kabinett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor til kvinner??...

 

Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da :)

Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser.

 

Det var litt den holdningen jeg fisket etter ja, men regnet ikke med at noen faktisk gikk på den kroken i 2011.

 

Ja, litt gammeldags å tro at damer/homser bare vil ha rosa. Dette er vel mer 2011..? ;-)

Lenke til kommentar

Hvorfor til kvinner??...

 

Vært å nevne at det er et kabinett dere har anbefalt da :)

Fordi det er rosa. Rosa er til kvinner/homser.

 

Det var litt den holdningen jeg fisket etter ja, men regnet ikke med at noen faktisk gikk på den kroken i 2011.

 

Ja, litt gammeldags å tro at damer/homser bare vil ha rosa. Dette er vel mer 2011..? ;-)

 

 

 

Værsågod for napp.

Overrasket over at det finnes ekte menn i 2011?

 

Det rosa kabinettet er både barskere og mer mann enn deg.

Holdningen din er latterlig..

 

Ekte mann du liksom :p Har du en penis mellom beina og baller så er du mann. Ferdig med det.

er en barsk sang til deg.

 

Så du setter meg automatisk i den båsen og aner ingenting om mitt poeng som du også hopper rett i med begge bena, må nok skuffe deg med at Tool, Slipknot, Korn er mine favoritt band, så sangen treffer desverre ikke meg helt, men lykke til med å sette andre i båsene dine slik at du kan fortsette å være trangsynt og stigmatisere.

 

edit

Selve artiklen har selvsagt den stigmatiserendet holdningen også, veldig rart at vi har den fobien fortsatt i 2011 når man tenker på moten som vaf 1980 hehe.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Simalarion: Jeg går en god del med rosa skjorter, capser etc. men jeg ville ikke kjøpt meg ett knæsj rosa kabinett av den grunn, og jeg ville nok satt spørsmålstegn ved seksualiteten til en mann som kjøpte det (med mindre han kjøpte det på kødd). Men det er nå bare hva jeg tenker om saken.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar

En av grunnene (vel, hovedgrunnen egentlig) til at jeg liker slike rosa dippedutter er pga. sånne fordomsfulle tullinger som viser seg frem i denne tråden. The shock value alene er verd det.

For det første er fargen heslig på bildene.

For det andre er det heller rosa skjorter eller annet litt mer synlig man ofte kjøper.

For det tredje er dette et kabinett, kabinetter som skiller seg ut gjør det ikke fordi de bare har en stygg farge, men også fordi det er en tanke bak fargevalget. Dette her er bare et Phantom malt rosa, ikke noe kreativt eller noe som gjør at man skal velge dette kabinettet.

Lenke til kommentar

Simalarion: Jeg går en god del med rosa skjorter, capser etc. men jeg ville ikke kjøpt meg ett knæsj rosa kabinett av den grunn, og jeg ville nok satt spørsmålstegn ved seksualiteten til en mann som kjøpte det (med mindre han kjøpte det på *kødd). Men det er nå bare hva jeg tenker om saken.

 

Så det du skriver er at du stiller spørsmålstegn veds seksualliteten til de som velger rosa kabinett selv om du kler deg i Rosa skjorte og Caps. Så du kler deg i Rosa på *kødd da?(om vi da etter din egen oppskrift tar utgangspunkt i at du er hetero), eller gjelder ikke stigmatiseringen din klær kun kabinetter?, i så fall en orginal holdning du har fått deg der.

Endret av simalarion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En av grunnene (vel, hovedgrunnen egentlig) til at jeg liker slike rosa dippedutter er pga. sånne fordomsfulle tullinger som viser seg frem i denne tråden. The shock value alene er verd det.

For det første er fargen heslig på bildene.

For det andre er det heller rosa skjorter eller annet litt mer synlig man ofte kjøper.

For det tredje er dette et kabinett, kabinetter som skiller seg ut gjør det ikke fordi de bare har en stygg farge, men også fordi det er en tanke bak fargevalget. Dette her er bare et Phantom malt rosa, ikke noe kreativt eller noe som gjør at man skal velge dette kabinettet.

 

Hva mener du egentlig med dette svaret?. Du liker ikke fargen (ok), men du anbefaller heller å kjøpe skjorte fordi det er bare er et phantom kabinett malt rosa?.

 

Phantom kabinettet har dat fått gode reveiws på hw.no, om man synes Rosa fargen var knæsj er det vel bare å kjøre på da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du egentlig med dette svaret?. Du liker ikke fargen (ok), men du anbefaller heller å kjøpe skjorte fordi det er bare er et phantom kabinett malt rosa?.

 

Phantom kabinettet har dat fått gode reveiws på hw.no, om man synes Rosa fargen var knæsj er det vel bare å kjøre på da...

Jeg mente at man kjøper heller en rosa skjorte eller annet mer synlig til daglig om du skal faktisk kjøpe noe rosa for å kjøpe noe rosa. Et kabinett står stort sett gjemt i et hjørne og støver ned.

 

Dette her er bare et Phantom malt rosa, ikke noe kreativt eller noe som gjør at man skal velge dette kabinettet.

Akkurat. Det er et godt kabinett. Og i sjokkrosa. Akkurat som jeg elsker for å få folk til å reagere. Ergo: Awesome!

Phantom er et ok kabinett, veggene er tynne og gir lett etter og plastikkfølelsen er i stor grad tilstede.

 

Kjøper du rosa effekter for å få folk til å reagere finnes det langt mer effektive ting å velge før et PC-kabinett:

klær

koffert

laptop

bil

 

For meg virker dette som en gimmick-utgave, hadde NZXT lansert en utgave av Phantom der de hadde erstattet fronten med stål eller helst aluminimum og økt tykkelsen på veggene med 40% hadde dette vært knall. Nå er det bare et rosa phantom som du helt fint kan lage selv.

Lenke til kommentar

For meg virker dette som en gimmick-utgave,

So fucking what om det er en gimmick? Det er fortsatt dritkult.

 

Nå er det bare et rosa phantom som du helt fint kan lage selv.

Nei, det er et rosa phantom du helt fint kan lage selv. Noen av oss har verken skills, plass eller gidder å gjøre slike prosjekt sjøl.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det du skriver er at du stiller spørsmålstegn veds seksualliteten til de som velger rosa kabinett selv om du kler deg i Rosa skjorte og Caps. Så du kler deg i Rosa på *kødd da?(om vi da etter din egen oppskrift tar utgangspunkt i at du er hetero), eller gjelder ikke stigmatiseringen din klær kun kabinetter?, i så fall en orginal holdning du har fått deg der.

Det var selvfølgelig satt helt på spissen. Liker du kabinettet er det jo bare å kjøpe det, men jeg hadde ikke gjort det. Rosafargen var heller ikke noe jeg kanskje normalt ville gått med, litt for knæsj for meg. Morsomt at produsentene prøver nye ting, og at det finens noe for enhver smak.

Lenke til kommentar

Så det du skriver er at du stiller spørsmålstegn veds seksualliteten til de som velger rosa kabinett selv om du kler deg i Rosa skjorte og Caps. Så du kler deg i Rosa på *kødd da?(om vi da etter din egen oppskrift tar utgangspunkt i at du er hetero), eller gjelder ikke stigmatiseringen din klær kun kabinetter?, i så fall en orginal holdning du har fått deg der.

Det var selvfølgelig satt helt på spissen. Liker du kabinettet er det jo bare å kjøpe det, men jeg hadde ikke gjort det. Rosafargen var heller ikke noe jeg kanskje normalt ville gått med, litt for knæsj for meg. Morsomt at produsentene prøver nye ting, og at det finens noe for enhver smak.

Overhodet ikke noe for meg, her går det i Svart eller hvitt ;), hva kabinett angår Svart eller børstet stål. Altid siklet på Lian Li i bøsrtet stål men aldrig fått kjøpt et.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...