Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tales of Xillia 2 er kjøp på dag en for min del. Tror allikevel ikke det blir spilling på dag en da jeg ennå har mye igjen på Legend of the Heroes: Trails in the Sky og det er nok det beste JRPGet jeg har spilt siden...Tales of Xillia.

 

Trails in the Sky ser bra ut. Ligger i ønskelisten på Steam. Blir nok ikke kjøpt før på neste salg dog.

 

Xillia 2 skal jeg spille med en gang. Har gledet meg til det helt siden jeg rundet Xillia.

 

IGN har kommet med sitt review http://www.ign.com/articles/2014/08/15/tales-of-xillia-2-review

Lenke til kommentar

Starta på Crysis 3 til PS3 igår. Fy faen å det så ut....må være noe av det mest jævligste piksel havari jeg har sett på lenge. En er nok blitt litt for vandt til PS4 nå....

Det er et makkverk på konsoll, men Crysis har alltid hatt sin helhet på PC og 3ern er intet unntak.

Dog ville likt å ha sett hvordan det hadde utspilt seg på Xone og PS4.

Lenke til kommentar

Starta på Crysis 3 til PS3 igår. Fy faen å det så ut....må være noe av det mest jævligste piksel havari jeg har sett på lenge. En er nok blitt litt for vandt til PS4 nå....

Kjenner meg igjen. Husker godt jeg spilte GTA V på PS3 i høst og da var det nydelig. Nå ser det fortsatt bra ut, men man ser hvor mye PS4 har forbedret.

Lenke til kommentar

Noen som vet om Infamous Second Son har vært på tilbud eller kommer på tilbud via psn store?

 

Ser fysisk eksemplar i diverse butikker er billigere enn psn store (549,-)

 

Kan ikke huske det har vært på tilbud, så det kommer sikkert en dag. Men om det blir imorgen eller om 6 måneder vet man ikke :-)

 

Ville sjekket om det gikk ann å skaffe det til en billig penge i butikk hvis du er sugen på spillet.

Lenke til kommentar

Den spinner vel ikke hele tiden, bortsett fra under oppstart av spill. Spillet installerer jo det mest essensielle filene på HDD. Discen brukes vel i all hovudsak til verifisering av at man faktisk har spillet? Noe blir muligens lest av disc, og det er mulig det varierer fra spill til spill?

 

Ihvertfall slik jeg trodde det var. Konsollen min bråker verken mer eller mindre når jeg spiller BF4 discutgave kontra wolfenstien digitalt f.eks.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...