Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Den vifta har ikke sjenert meg. Maskinen står godt ventilert utenom både kabinetter, skap og andre varmekilder samt at lydanlegget mitt står for støyen når jeg setter i gang. Fint å ha mancorner i andre etasje:

 

Det funker fint om man spiller bro shooters og FIFA, men spill med mer fokus på plot og stemning bruker ofte stillhet som virkemiddel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjertelig takk:)

 

er fornøyd selv! Kom seg betraktelig når TV kom på veggen, slik at benken ble frigjort :D

Er det Bohus du har kjøpt benken? Ser helt lik ut som den jeg har :) konsollene mine står riktignok innforbi døren til høyre da men :D

 

Edit: Med kjøling da selvfølgelig!

 

post-211692-0-33271800-1406840212_thumb.jpg

Endret av Ooinaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mala: kommer innom deg og spiller når som helst. Vakkert!

 

Jo, takk takk :)

 

 

Er det Bohus du har kjøpt benken? Ser helt lik ut som den jeg har :) konsollene mine står riktignok innforbi døren til høyre da men :D

 

Det stemmer, kjøpte den på salg når jeg hadde TV`en stående. Gamle benken var altfor liten :p Jeg noen konsoller stående i samme rommet jeg også, men har kun skjært ett luftehull inni der da :) PS3`en ser ut til å klare seg ypperlig, og støyer mindre enn PS4 inni der! Så lenge døra i front er åpen ihvertfall!

Lenke til kommentar

Tenkte den så veldig lik ut ja :p 60" eller større tv du har? :) Har bare 42" jeg så er fremdeles plass til TVen der, selv om å henge TVen på veggen ser mye bedre ut! Skjønner, jeg fikk ideen med viftene i forrige uke da jeg prøvde infamous Second son for første gang.. Fant ut fort at luftehullene jeg hadde skjært ut nederst ikke kom til å strekke til så da ble det litt mer drastiske tiltak (heldigvis hadde jeg noen gamle kabinettvifter liggende) :p Med døren igjen blir det ikke så ille varmt så lenge viftene i gang :)

Lenke til kommentar

Har 47" i mannehjørnet mitt, men så sitter jeg også noe sånt som 2 - 2,5 meter fra tv'en så noe større tror jeg fort kunne blitt slitsomt og ført til nakkesleng :(

@Mala

Såpass ja, god størrelse det! Kjekt å spille på såpass store skjermer :)

 

Sitter rundt 3-4 meter unna 42"eren min så tenker jeg investerer i noe større snart da det er litt lite synes jeg :)

 

Blir enten 60-65" Tv eller en benq w1300 prosjektor og 92" lerret, noen større går ikke ift avstand mellom sofa og vegg :p

Endret av Ooinaru
Lenke til kommentar

"Mancave"? Har en slik selv der Pcen står :) Synd at du ikke får brukt PS4 der den er ment til å stå :hm:

 

Ja, trøsten får være at det står en helt ålreit 37" der da. Riktignok litt aldrende, men den funker. Skulle dog gjerne hatt den koblet til anlegget. Også får jeg brukt maskinen når kona ser episode snørrhundreogførti av Midsomer Murders eller noe annen krim.

 

Jeg bruker uansett mest tid på PC. #PCMasterRace tross alt. ;)

Lenke til kommentar

 

"Mancave"? Har en slik selv der Pcen står :) Synd at du ikke får brukt PS4 der den er ment til å stå :hm:

 

Ja, trøsten får være at det står en helt ålreit 37" der da. Riktignok litt aldrende, men den funker. Skulle dog gjerne hatt den koblet til anlegget. Også får jeg brukt maskinen når kona ser episode snørrhundreogførti av Midsomer Murders eller noe annen krim.

 

Jeg bruker uansett mest tid på PC. #PCMasterRace tross alt. ;)

 

 

Ikke sant, og 37" er ikke så ille hvis avstanden til den er nært nok :) og hvis du allikevel foretrekker PC så er det jo greit :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...