Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Har spilt Resistance 3 siden jeg fikk spillet idag, og damn jeg klarte nesten ikke å legge fra meg kontrolleren og avslutte spillet. Det var så konge atmosfære, og mye som skjedde på skjermen, effekter, vind osv og storyen allerede er følgbar så det holder!!

Gameplayet er noe det beste jeg har spilt og lekt meg på FPS fronten i laaaang tid!

 

Anbefaler spillet på det varmeste

 

Godt å høre. Henta Special edition idag. Blitt sagt at grafikken og atmosfæren skal være meget bra, så gleder meg til å starte igang med både SP og MP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anmeldelser av Team Ico HD-pakken er i ferd med å komme inn. 8.0 fra gametrailers, 8.5 fra IGN og 6/6 hos dagbladet. For de av dere som ikke har spilt disse spillene før, glem alle shooterne i noen dager, og test ut disse klassikerne. Det bør være årets sikreste kjøp til PS3!

 

Dette er kloke ord folkens!

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg disse spillene er en smule oppskrytte jeg da...altså ikke missforstå dem er bra og har en atmosfære som få spill klarer å få til idag. Men at dette er 10/10 og terning 6 synes jeg ikke altså...isåfall så får det være nostalgi score og ikke noe som kan sammenlignes med dagens spill som får samme karakterer synes jeg.

 

Er for mye nostalgi og anmeldere blir inhabile synes jeg.......men hey....kan jo bare være jeg og noen få anmeldere der ute som ikke skjønner greia og tar feil. What do I know? ph34r.gif

Lenke til kommentar

Jeg er nok enig i at spillene er litt oppskrytte, og det "spill som kunst"-greiene som gjerne dras frem i forbindelse med spesielt Ico er ihvertfall dratt alt for langt. De er likevel mer interessant enn 99% av det som kommer ut, og etter min mening inkluderer det superhypede ting som Resistance 3 og Gears of War 3 - bare for å nevne to av storspillene som kommer denne høsten - og derfor mer enn verdt å oppleve for alle med enten en PS2 eller PS3.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg disse spillene er en smule oppskrytte jeg da...altså ikke missforstå dem er bra og har en atmosfære som få spill klarer å få til idag. Men at dette er 10/10 og terning 6 synes jeg ikke altså...isåfall så får det være nostalgi score og ikke noe som kan sammenlignes med dagens spill som får samme karakterer synes jeg.

 

Er for mye nostalgi og anmeldere blir inhabile synes jeg.......men hey....kan jo bare være jeg og noen få anmeldere der ute som ikke skjønner greia og tar feil. What do I know? ph34r.gif

 

Tildels enig med deg der. Mange blir inhabile når det gjelder slike spill som det nesten er ulovlig å ikke like. Flere burde nok ha guts til å stille spørsmålstegn ved hvorvidt de holder samme kvalitet den dag i dag som de gjorde på ps2. Men.. De har da noe som skiller seg klart fra dagens spill: Egenart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg disse spillene er en smule oppskrytte jeg da...altså ikke missforstå dem er bra og har en atmosfære som få spill klarer å få til idag. Men at dette er 10/10 og terning 6 synes jeg ikke altså...isåfall så får det være nostalgi score og ikke noe som kan sammenlignes med dagens spill som får samme karakterer synes jeg.

 

Er for mye nostalgi og anmeldere blir inhabile synes jeg.......men hey....kan jo bare være jeg og noen få anmeldere der ute som ikke skjønner greia og tar feil. What do I know? ph34r.gif

 

Tildels enig med deg der. Mange blir inhabile når det gjelder slike spill som det nesten er ulovlig å ikke like. Flere burde nok ha guts til å stille spørsmålstegn ved hvorvidt de holder samme kvalitet den dag i dag som de gjorde på ps2. Men.. De har da noe som skiller seg klart fra dagens spill: Egenart.

 

Skal ikke så mye til å være bedre enn all den møkka som har blitt pumpa ut denne generasjonen.

 

Etter min mening, har dagens generasjon alt i alt tatt et steg tilbake, iforhold til forrige generasjon.

 

Krysser fingrene selv for et socom hd/socom 2 hd/"socom legacy", da Socom confrontation og Socom 4 desverre ble smitta av COD/BF/MOH etc streamen og ble totalt ødelagt.... noe heldigvis salgstallene beviste og gidde spesielt Zipper en smekk på handa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...