Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100%

 

Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition.

Lenke til kommentar

Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100%

 

Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition.

 

Hvordan vet du dette?

Lenke til kommentar

Endelig kan jeg si noe nytt har skjedd med FFvs13.SE har vist begynt med full production.Forhåpentligvis så blir VS slept i 2012.Da før bare core teamet holdt på med det,nå har vist hele teamet commenced,så vist nok så mye som 100%

 

Gleder meg som en unge til vs kommer ut i europa,ellers i det hele tatt JP,tipper jeg kommer til og kjøpe 2 eksemplarer,et importert fra JP og et som kommer i EU.Bare håpe det slipt noe slags Limited edition.

 

Hvordan vet du dette?

 

tatt fra gematsu.com på side 1.Kopierer fra siden,hvis det er love,hvis ikke slett innlegget.

 

Last time we heard from Final Fantasy Versus XIII, the game wasn’t yet in full production. At the time, only the team’s core staff were working on it. Quizzed at a recent fan meeting, Final Fantasy XIII-2‘s Motomu Toriyama and Yoshinori Kitase confirmed the game is now in full production.

 

“Type-0 and Versus XIII have of course advanced to 100 percent development power,” said Kitase during the roundtable.

 

Final Fantasy Versus XIII will not be at this year’s Tokyo Game Show, which kicks off next week. Though, game director Tetsuya Nomura has said he’s already decided when the game will be shown next.

 

link i tillegg.

http://gematsu.com/2011/09/final-fantasy-versus-xiii-in-full-production

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

 

Fært da folket her bommer på norsk/britiske tider da? :p

Den tiden som er oppgitt er UK-tid. Det er fra 18.00 til 20.00 og er er den norske PS siden. http://no.playstation.com/psn/news/articles/detail/item293177/Rutinemessig-vedlikehold-av-PlayStation-Network-fra-13-september-kl-1800-til-2000/

Lenke til kommentar

Vita blir bare mer og mer fristende, ender nok opp med den på launch! Den største positive nyheten fra Sony er etter mitt syn en HD versjon av Final Fantasy X, som var mitt første "skikkelige" møte med JRPG-sjangeren. Har så mange gode minner fra kvelder jeg satt lenge oppe, fordi jeg var helt hekta på spillet. Ønsket mitt om en HD versjon har blitt oppfylt, tusen takk Sony :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vita blir bare mer og mer fristende, ender nok opp med den på launch! Den største positive nyheten fra Sony er etter mitt syn en HD versjon av Final Fantasy X, som var mitt første "skikkelige" møte med JRPG-sjangeren. Har så mange gode minner fra kvelder jeg satt lenge oppe, fordi jeg var helt hekta på spillet. Ønsket mitt om en HD versjon har blitt oppfylt, tusen takk Sony :love:

 

:thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...