Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Så jeg håper dem har tonet ned skytingen kraftig, for det ble rett og for mye av det i toern. Hjernedøde fiender gjorde heller ikke saken noe bedre :p Så håper også at de ser til å forbedre skytemekanikken ytterligere, for den har vært rimelig slapp i de to foregående spillene.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Legg merke til hvor detaljert og skarpe texturene ser ut....og det her er filmet med et videokamera liksom... o.O

 

 

 

Imponerende grafikk indeed! Men jeg syns fortsatt det ser drit kjedelig ut, akkurat som Uncharted 2 betaen var tilbake den gang.

 

Single player all the way :thumbup:

 

Ja er enig, synes multiplayer i Uncharted spillene er bortkastet til de grader... :)

Lenke til kommentar

Pris er anslått i Norge til å være 5800kr melder Itavsien.

 

Iiiih såpass ja.

Kjøper heller en 50" plasma til 5290,- og gremmer meg over brillene som koster 890,- pr stk. inntil portabel OLED blir billigere..

 

Koster litt ja, men isteden for 50" da så får du 750"....så det er kanskje verdt pengene :p Men dette kommer til å gå ned i pris, alt er dyrt i starten. Og om vi er heldig så er dette bare det første av flere utgaver, en med head tracking slik at du kan bruke hode til å se rundt i spill på PS3 fks er jo en mulighet....kanskje det blir et truimf kort på PS4? Hvem vet.... :p

Lenke til kommentar

Pris er anslått i Norge til å være 5800kr melder Itavsien.

 

Iiiih såpass ja.

Kjøper heller en 50" plasma til 5290,- og gremmer meg over brillene som koster 890,- pr stk. inntil portabel OLED blir billigere..

 

Koster litt ja, men isteden for 50" da så får du 750"....så det er kanskje verdt pengene :p Men dette kommer til å gå ned i pris, alt er dyrt i starten. Og om vi er heldig så er dette bare det første av flere utgaver, en med head tracking slik at du kan bruke hode til å se rundt i spill på PS3 fks er jo en mulighet....kanskje det blir et truimf kort på PS4? Hvem vet.... :p

 

Headtracking er et forhåpentligvis neste steg, bare se på hva det gjør for Forza Motorsport 4 på Xbox 360:

Og trykkatrykka - ca ett minutt uti traileren er Headtrackinga. Er det rart jeg gleder meg til høsten??

Lenke til kommentar

Wow, fikk bekreftelse av elkjop.no nå at Resistance 3 er sendt! Det var veldig tidlig, siden spillet har lansering på onsdag. Kan være jeg får det til mandag faktisk :) Og at det kosta meg 349kr er også veldig flott!

 

Eg sitter å spiller det nu da eg fikk det idag, og folk lurer på hvorfor eg bestiller hos Gamezone... :roll:

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

For dem som lurer ang dette headsettet som kan brukes med PS3 blant annet så vil det pr idag koste 7239kr om en forhånd bestiller ifra Sony idag..frakt er gratis.

 

Koster å være kar men det er tross alt bare en høvding mer en hva jeg betalte for min PS3 back in the days...koster å være først ute..men det smaker såå godt :p

 

http://www.sony.no/product/head-mounted-display/hmz-t1

Lenke til kommentar

Wow, fikk bekreftelse av elkjop.no nå at Resistance 3 er sendt! Det var veldig tidlig, siden spillet har lansering på onsdag. Kan være jeg får det til mandag faktisk :) Og at det kosta meg 349kr er også veldig flott!

 

Eg sitter å spiller det nu da eg fikk det idag, og folk lurer på hvorfor eg bestiller hos Gamezone... :roll:

 

Hehe, det er ikke verst. Men så betalte du nok mer enn 349kr da? :p

 

Er spillet bra da? Og på hvilken måte er det bra/dårlig?

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg TV i dag, så nå har jeg tilgang til PS3 igjen. Dessverre er det et lite men. Jeg har ikke noen spill utenom MGS. Derfor lurte jeg på på om noen kan anbefale meg noen spill fra PSN.

 

EDIT: Det er ikke noen spesielle sjangere jeg liker fremfor andre, bortsett fra at jeg ikke kan fordra racing... :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...