Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg TV i dag, så nå har jeg tilgang til PS3 igjen. Dessverre er det et lite men. Jeg har ikke noen spill utenom MGS. Derfor lurte jeg på på om noen kan anbefale meg noen spill fra PSN.

 

EDIT: Det er ikke noen spesielle sjangere jeg liker fremfor andre, bortsett fra at jeg ikke kan fordra racing... :)

 

Vet at Uncharted ligger der. Det har fått strålende kritikk. Selv synes jeg ikke det er så fantastisk, men et godt spill er det. Ellers kan jeg anbefale Trine. Et nydelig puzzle/plattform-spill med fantastisk musikk. Sjekk det gjerne ut på youtube.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg TV i dag, så nå har jeg tilgang til PS3 igjen. Dessverre er det et lite men. Jeg har ikke noen spill utenom MGS. Derfor lurte jeg på på om noen kan anbefale meg noen spill fra PSN.

 

EDIT: Det er ikke noen spesielle sjangere jeg liker fremfor andre, bortsett fra at jeg ikke kan fordra racing... :)

 

Vet at Uncharted ligger der. Det har fått strålende kritikk. Selv synes jeg ikke det er så fantastisk, men et godt spill er det. Ellers kan jeg anbefale Trine. Et nydelig puzzle/plattform-spill med fantastisk musikk. Sjekk det gjerne ut på youtube.

Uncharted synes jeg var helt på trynet. Men Trine kan jeg godt sjekke ut. Forresten, hva med Limbo? Har du noen erfaringer med det?

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Med alle de spillene som kommer i løpet av oktober og november så blir det spillet prioritert bort hos meg, sammen med f. eks. MW3.

 

Har forhåndbestilt 5 spill som alle kommer i løpet av 3-4 uker, det får holde fram til lant ut i neste år.

 

BF3

UC3

AC: Revelations

Batman: Arkham City

The Elder Scrolls V: Skyrim

Lenke til kommentar

Noen Som gleder seg til NFS: The Run? :dribble:

 

 

Ja,faktisk så gleder jeg meg til the run ja,fatter fortsatt ikke hvorfor de putter QTE i et bilspill men.Ser ut som det kan bli ala NFSHP bare lengre strekker trur jeg.

 

Call of Duty: The run / NFS: Modern Warfare med en touch Mirrors Edge/Heavy Rain?? Glem det.

 

Blir seriøst forbanna av at EA voldtar Porsche/Lambo-lisens for å lage bilspill for barn. Ikke for å rakke ned på de som evt gleder seg til spillet her på forumet og ellers i verden; de får bruke pengene sine som de vil, men jeg mener oppriktig at de lisensene hadde tjent sin rett bedre i Forza 4 og Gran Turismo hvis sistnevnte faktisk hadde vært noe å samle på..

 

Ellers er jeg enig med Manx - lista mi er lik:

BF3

UC3

AC: Revelations

Batman: Arkham City

The Elder Scrolls V: Skyrim

Lenke til kommentar

Med alle de spillene som kommer i løpet av oktober og november så blir det spillet prioritert bort hos meg, sammen med f. eks. MW3.

 

Har forhåndbestilt 5 spill som alle kommer i løpet av 3-4 uker, det får holde fram til lant ut i neste år.

 

BF3

UC3

AC: Revelations

Batman: Arkham City

The Elder Scrolls V: Skyrim

 

Det var ikke så mange da :tease:

Jeg har forhåndbestilt 12 stykk, mangler fortsatt 5-8 til :)

 

BF3 (PC)

Skyrim (PC)

Batman AC (PC)

Rage (PC)

Space Marine (PC)

FIFA 12 (PC)

UC3 (PS3)

Resistance 3 (PS3)

Dark Souls (PS3)

Gears Of War 3 (X360)

Modern Warfare 3 (X360)

Forza 4 (X360)

 

Mangler disse å forhåndbestille eller kjøpe de etter lansering:

God Of War Collection Volume 2 (PS3)

Ico/SHadow of collossus collection (PS3)

MGS Collection (PS3)

Super Mario 3D Land (3DS)

Mario Kart 7 (3DS)

Legend Of Zelda Skyward Sword (Wii)

Halo HD (X360)

 

Blir steingøy å eie alle disse innen dette året :D

Lenke til kommentar

Annerledes høres bra ut, men jeg syns grafikken i det forrige faktisk virket dårligere enn det første spillet :hmm: Hvordan opplever du dette her? Uansett, har verken tid eller lyst på dette enda. Men siden jeg har de to foregående spillene må jeg selvfølgelig ha dette med tiden :p

Hvis dere snakker om Resistance serien, så synes jeg at Resistance 2 ga meg en Uforglemmelig opplevlse. og grafikken på 3ern ser mye bedre ut(etter beta og dømme) Håper Insomniac fortsetter arbeidet sitt. de er konge!

Lenke til kommentar

Det var ikke så mange da :tease:

Jeg har forhåndbestilt 12 stykk, mangler fortsatt 5-8 til :)

 

 

Kunne ha vært mange flere hos meg. Men jeg vet at jeg kommer til å bruke hundrevis av timer i BF3. Så det er ikke vits å bestille flere :)

 

Har fremdeles 6-7 spill liggende her som jeg ikke har startet på eller bare spilt litt på grunn av at jeg har spilt Bad Company 2 i stede for...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...