Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

BF3 (PC)

Skyrim (PC)

Batman AC (PC)

Rage (PC)

Space Marine (PC)

FIFA 12 (PC)

UC3 (PS3)

Resistance 3 (PS3)

Dark Souls (PS3)

Gears Of War 3 (X360)

Modern Warfare 3 (X360)

Forza 4 (X360)

Hadde byttet FIFA12 til ps3 og MW3 til PC. Må vel være diggere å spille fotballspill på konsoll enn pc?

Nei det er det ikke!

Jeg vil ha bedre grafikk en konsollversjonene, og har allerede nok x360 kontrollere kobla opp mot pcen viss det skal game noe på 46 tommeren :)

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FIFA på PC ligger et år bak konsollversjonene, men EA har sagt at det skulle gjøres noe med det i år, uten at jeg kan si at jeg tar det for god fisk. Jeg hadde ihvertfall IKKE forhåndsbestilt PC-versjonen.

 

Noe jeg faktisk har forhåndsbestilt, er Dead Island. Første anmeldelse virker lovende gitt.

 

Dead Island is Fallout 3 with zombies.

 

But Dead Island doesn't succeed because of its gore (though I liked the dismemberment). Dead Island's strength is in the world it creates. I crept into and through each environment I came to, from beaches to sewers to jail cells. I listened for the screams of the infected or the roar of a damage sponge known as a "Thug." From that perspective, I was on the island; not my character. In the beginning, I'd slaughter every zombie I saw, but by the time I got to the city and found tight alleyways overrun with monsters, I began to just run from objective to objective. No longer was I playing a game -- I was focusing on survival as if I were the one running from Point A to Point B.

 

 

SOLGT SOM FAEN!

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt Fifa på PC i det hele tatt. Husker fifa09 på PC var omtrent fifa08 på konsoll. Fifa på PC er ikke i nærheten av hva fifa på konsoll er - DESVERRE.

 

Velger fortsatt til PC for åpenbare grunner, FIFA 11 var flottere på pc en konsoller, og nå blir nok FIFA 12 enda penere pluss jeg får det spillet til under 200,- på release :)

 

Hehe, en velger et spill pga grafikk og ikke gameplay. Ikke noe uvanlig uttrykk fra PC brukere dette....lol.

Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt Fifa på PC i det hele tatt. Husker fifa09 på PC var omtrent fifa08 på konsoll. Fifa på PC er ikke i nærheten av hva fifa på konsoll er - DESVERRE.

 

Velger fortsatt til PC for åpenbare grunner, FIFA 11 var flottere på pc en konsoller, og nå blir nok FIFA 12 enda penere pluss jeg får det spillet til under 200,- på release :)

 

Hehe, en velger et spill pga grafikk og ikke gameplay. Ikke noe uvanlig uttrykk fra PC brukere dette....lol.

 

Velger også vitterlig pcversjonen for samme gameplayet med X360 kontroller ;). Så skjønner ikke denne kommentaren altså. har man slik som jeg har det så bør man velge der du føler det blir best, og dermed ble det PC versjonen på meg!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Er bare å lese PC-gamer-anmeldelsen jeg linker til over her det. På PC får du fjorårets spill med litt forbedringer. Men, altså, EA har sagt at de i år faktisk lager en skikkelig PC-utgave, men det tror jeg ikke før jeg ser det. Jeg hadde ventet og sett ihvertfall. Toskete at PC-utgavene blir så til sidesatt i utviklingen.

 

 

Om du mener gameplayet på FIFA 11 er det samme på konsoll og PC, vel... igjen, les anmeldelsen over. Du har enten ikke spilt nok, eller så er du n00b.

 

"These are the facts: our FIFA 11 is not as good as the FIFA 11 on consoles – it’s more like FIFA 10.5"

"Also missing are the innovations of the console version: we get none of the new personality simulation, and the game feels less connected with actual teams and recognisable players because of it."

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Resistance 3 scorer jevnt over veldig bra hos diverse spillsider. Eurogamer.net gav det 8/10, og dette er hentet fra denne anmeldelsen:

 

"Do you like single-player campaigns? I like single-player campaigns, and on the evidence of Resistance 3, Insomniac Games likes single-player campaigns. At a time when more and more shooters are seeing their story modes shrink in size and importance, used only to introduce the assets you'll be seeing online, the robust solo portion of Resistance 3 is a welcome return to the days when the campaign mode was the main course, not the appetiser."

 

Dette er herlig å lese, endelig sier jeg. Er en av de få som faktisk kjøper FPS's hovedsaklig på grunn av singelplayeren! Så dette her må jo falle i smak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...